Polecane posty

Rabe    3
Napisano (edytowany)

witam mam problem z ustawieniem pomp w ciagniku lamborghini 1506dt silnik h1106 wiec od poczatku 

silnik uległ zatarciu na 4 tloku został rozebrany szlif wału skrecony ustawione zawory nowa pompa oleju itd ,rozrzad to 2 koła zebate 1 wał korbowy (posiada znak 1 kropka ) 2 koło zebate wałka rozrzadu (znak 2 kropki )ustawienie zabek w zabek oczewiste inaczej sie nie da

koło zebate walka rozrzadu ma mozliwosc niewielkiej regulacji na srubach lecz zostało załozone tak jak przed rozbiurka 

dalej jest problem przy okazji remontu dałem do sprawdzenia pompy wtryskowe okazało sie  ze to złom (2 pompy miały 2 rodzaje tłoczków 9 i 10 do tego przyterte jak to mogło chodzic ????) pompy zregenerowane załozone po staremu na stare podkładki i silnik nie pali jeżeli już złapie to pochodzi pół minuty i gasnie przy czym kopci nie wchodzi na obroty

doczytałem ze  poczaek wtrysku ustawia sie podkladkami regulujac odległosc pomp od wałka rozrzadu tu pytanie jak to zrobic czy ktos ma morze intrukcje do tych ciagnikuw lub l kiedys cos takiego robil prosze o pomoc

co znalazłem koło pasowe ma 3 znaki pms ( to pewnie gmp) drugi to II 1* trzeci II 4*

 

 

 

 

 

 

 

0

Edytowano przez Rabe

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

tak niewielki ruch koła wałka rozrządu całkowicie przestawia początek wtrysku nie da się na oko ustawić tak jak był zegary w rękę i trzeba ustawić dokładnie ale jeszcze trzeba wiedzieć jakie są tłoki aby ustawić poprawie kąt


niezależny serwis grupy same deutz fahr ;naprawa elektroniki diagnostyka i kalibracje urządzeniami oryginalnymi naprawa silników, skrzyń biegów TTV ZF
TEL 509500422

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rabe    3

a ile rodzajów tlokow posiada ten silnik ????????????

co do zapłonu to wyciagnelem 1 wyryskiwacz drut i krencim gmp pokrywa sie z jednym znakiem na kole pasowym

dalej sciagniete przewody z pomp kapilarka i tak jak złozony na obu pompach  wtrysk był przyspieszony mocno  (1 pompa p dodłozeniu 1 mm podkadki poczatek wtrysku pokrywa sie ze znakiem na kole pasowym na drugiej 1,2mm)

koło zebate na rozrzadzie jest przyspieszone max ( czyli wałek rozrzadu jest opuzniony) jezel przyspieszymy rozrzad poczatek wrysku nie pokryje sie ze znakami lub bedzie trzeba kilka podkładek pod pompy

 znaki sie pokrywaja ale co znacza jeden ma oznaczenie  rzymska 2 jeden stopien drugi rzymska 2 cztery stopnie

co do odpalenia wczesniej walnołem gafe  pomylilem sryby w przewodach paliwowych do pomp i jedna pompa na zasilaniu miała srube z zaworkiem przez co nie dostawała paliwa

silnik zapalił chodzi na małuch obrotach i wkreca na wysokie odpalony był ok 2 min bo nie ma chłodzenia jednak kopci na siwo teraz czy to opuznienie rozrzadu czy niska tem. wypalanie oleju i paliwa po składaniu ???????

kolego piotrbm_211320 dysponujesz moze instrukcja napraw do tych ciagników

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

posiadam ale radzę aby ustawił ten silnik ktoś kto już to robił i ma o tym pojęcie mierzenie drutem jest jak operowanie mózgu wiertarką stołową


niezależny serwis grupy same deutz fahr ;naprawa elektroniki diagnostyka i kalibracje urządzeniami oryginalnymi naprawa silników, skrzyń biegów TTV ZF
TEL 509500422

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rabe    3

muglbys zrobic skan i wyslac muj email rabe1@interia.eu

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez Zbych6622
      Witam, czy orientuje się ktoś czy da się zaślepić egr w lamborghini r3 105? Niby najmocniejszy z serii, a jest strasznie mułowaty;(
    • Przez flinston
      Co sądzicie o traktorze lamborghini r5 115
    • Przez arkadian12
      Witam
      Na OLX
      https://www.olx.pl/oferta/pompa-wtryskowa-international-ihc-case-steyr-mccromick-CID757-IDscaBz.html#e922f8c6a6;promoted
      znalazłem takie ogłoszenie. Potrzebuje do mojego case 956xl z91r pompę. Akurat mam nowszy model VE i do niej nie ma części zamiennych (głowicy) tylko na specjalne zamówienie w BOSCHu.  Ta z ogłoszenia jest do wcześniejszego numeru seryjnego typ VA. Widzę, że jest sporo osób oglądających czy ktoś już może kupił tą pompę, jak się sprawuje. Czy lepiej szukać używanej. Mojej nie da się zregenerować.
    • Przez JumperTomek
      Witam, jak rozpoznać czy posiadam lewą, bądź prawą? Mtz 82 z 94r.

×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj