Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

tak akurat ceny wzrosna. jakies 3 miesiace temu rozmawiałem z dealerem fenda i maseya to twierdził ze szef zaczyna uderzć w sznurki i siatki rolnicze zeby mieć jakiś obrót........

Opublikowano

,,ksieżniczka" z pewnością do garów nie będzie się spieszyć; ale jak troche popości to będzie zmuszona zabrać sie faktycznie za gotowanie

 

 

co sądzicie o valtrze n103.4 za 208 netto (opony z tyłu600, miekka kabina,fotel z poduszka, skrzynia ht3, zaczep hitch, model z adblue)

Opublikowano

Kubota M135GX w standarcie za 240 netto, miękka oś +/- 20 tyś i tuz od 8 do 13 w zależności od marki to dobra cena? ewentualnie coś przebąkiwali że tuz w ramach rabatu by dołożyli ale nie powiedział który

Opublikowano (edytowane)

Taki Zetorek to coś ok.195 tyś. brutto

 

Dealerom zetora to się chyba już w głowie poprzewracało... w kwietniu tamtego roku NH T5060 105 KM skrzynia 24x24 z półbiegami kosztował 166 tyś brutto i to chyba lepszy ciągnik niż Zetora a oni cenę windują... Wychodzi że już przegonili Kubotę teraz czas przegonić John Deera...

Edytowane przez artursz89
Opublikowano

Spadły chociaż trochę ceny NH czy stoją w miejscu? Zna Ktoś Cenę NH T6 165?

 

 

NH T6.165

Cena 215 tyś. netto. Wyposażenie dodatkowe to: 4 pary hydrauliki, wzmocniona pompa, opony 480/600, tempomat, amortyzowana kabina.

 

NH T6.155

Cena 204 tyś. netto. Wyposażenie dodatkowe to: opony 480/600, tempomat.

 

Oba roczniki 2013 z nowymi kabinami.

Opublikowano

Witam czy ktos wie ile kosztują:

Case Puma 130 CVX

Case Puma 130

Case Maxxum 140 Multicontroller

Case Farmall 95A

 

Z góry dzięki za odpowiedź :)

 

Aaa i te ceny mają być cenami za ciągniki w full opcji :D

Opublikowano (edytowane)

Tu kolego można dyskutować na temat tego co jest lepsze czy DPF czyli filtr cząstek stałych czy AdBlue jednak z mojej perspektywy (mechanik) mogę bardziej polecić AdBlue niż DPF, DPF pochodzi 4 tyś mth i do wymiany przy częstym gaszeniu i odpalniu ciągnika do tego jest EGR czyli silnik oddych nie świeżym powietrzem tylko spalinami zaś AdBlue nie posiada EGR czyli zaworu recyrkulacji spalin a ciągnik zasysa czyste powietrze z zewnątrz czyli tak jak w starych ciągnikach np w C-360 przez co jego praca jest lepsza mieszanka paliwowa się lepiej spala i można odłączyć AdBlue, wiadomo nie zadarmo tak samo nie za darmo można wyżucić DPF-a.

 

dokładnie można dyskutować o superlatywnych i negatywnych stronach i filtra cząstek stałych, łatwiej to nazwać katalizatorem, czy AdBlue, czyli dodawanie wodnego roztworu mocznika.

1. Co do AdBlue, mówiąc profesjonalnie iniekcja amoniaku do komory spalania, następują dwie reakcje chemiczne, których ostatecznym produktem jest azot (taki jaki mamy w powietrzu) oraz woda (jak produkt spalenia wodoru).

2. Co do filtra cząstek stałych, proszę o przeczytanie artykułu profesjonalnego http://filtrdpf.blox.pl/html (zbyt dużo pisania w tym miejscu).

 

 

Prawidłowe korzystanie zarówno z systemu AdBlue oraz filtra cząstek stałych gwarantuje bezawaryjne działanie i powyższy argument 4 tyś mth jest nieuzasadniony! Powiem dalej, współczesne maszyny potrzebują profesjonalnej obsługi, owszem może coś się popsuć tak po prostu, jednak większość psuja sami ludzie. Jeżeli ktoś potrzebuje więcej info na ten temat proszę pisać.

Edytowane przez Skura
Opublikowano (edytowane)

NH t4.75 zamówiony za 125 tyś netto z pneumatyką, skrzynią biegów 20x20 z pełzakami, klimatyzacją, szyberdachem, dodatkowym oświetleniem roboczym i fotelem skrętnym pneumatycznym :)

Edytowane przez kamil9607
Opublikowano

Od dilera z Pyrzyc te ceny @Eryko. Ceny są ostateczne i bierzemy 1 z nich.

 

Ok,dzięki.W T6 wszystko ładnie,pięknie,tylko ta wyjąca skrzynia mnie zniechęca i na 99% przerzucam się na T7 170 bo tam praktycznie przy tej samej skrzyni tego wycia nie ma.

Opublikowano (edytowane)

Ok,dzięki.W T6 wszystko ładnie,pięknie,tylko ta wyjąca skrzynia mnie zniechęca i na 99% przerzucam się na T7 170 bo tam praktycznie przy tej samej skrzyni tego wycia nie ma.

 

i dobrze robisz.

JA kupiłem traktor z tą jęczącą skrzynią (a miałem wybór miedzy nim, a najsłabszą T7/Pumą) i teraz, z perspektywy czasu żałuję decyzji. To wycie jest tak irytujące, że przy dłuższej pracy wierci dosłownie dziurę w mózgu. W kabinie skrzynię słychac głośniej niż silnik:/ (przy pozamykanych wszystkich oknach oczywiście. Jak sie otwiera tylną szybę natomiast, to już jest dosłownie tragedia.) Nie mam pojęcia dlaczego CNH przez tyle lat jak wkłada tę skrzynie do traktorów nie potrafi jej udoskonalic i choć trochę wyciszyć.

Edytowane przez nunu85
Opublikowano

Znamy ten problem gdyż posiadamy też Case'a Maxxum 140 właśnie z tą skrzynią. Tylko że był kupowany w 2009 roku i ma teraz już 2000 godzin i powiem wam, że na pewno ta skrzynia nie wyje (i wydaję mi się, że na początku też tak nie wyła) tak głośno jak ma to miejsce w NH, ale to wina może odpowiedniego dotarcia maszyny. Do tego te skrzynie mają to w sobie, że przy zmianie biegu z 14 na 15 słychać zgrzyt, którego na innych biegach nie ma. Nasz dealer mówił, że też zauważyli ten problem (jako pierwsi w PL) i interweniowali w Płocku. Finał był taki, że przy obecności mechaników z Płocka rozebrali skrzynie jednego z egzemplarzy T6 i okazało się że wszystko jest w jak najlepszym porządku.

 

Dodam, że w Case'a jest ten sam zgrzyt na tych samych biegach choć jest on o wiele "przyjemniejszy" dla ucha.

 

Sory za offtopic ale to ważna kwestia.

 

To ile @Eryko Ci powiedzieli za T7?

Opublikowano (edytowane)

New Hollandem ok 6h a maxxumem 3h ..

Może gdy bym pracował w tym ciągniku sam ok 10 godzin to dźwięk by mnie zaczął denerwować ..

Ale w MF praca jest przyjemniejsza :) żadnych dźwięków z skrzyni i silnika moc jest większa niż w NH :)

Edytowane przez Danioq202
Opublikowano

"New Hollandem ok 6h a maxxumem 3h"

 

Tyle to jest pikuś

Pojeździj kilka dni pod rząd po 10 godzin, to będziesz miał serdecznie dość tych jęków.

 

TAkże jak ktoś rozważa zakup tego traktora to radzę przetestować go w robocie. Bo bez obciżenia, na placu jest w miarę ok, ale po zaczepieniu jakiejś maszyny stwarzającej duże obciażenie (płyg, kultywator) hałas się wzmaga wyraźnie.

 

Szczerze, gdybym wiedział, ze bedzie tak głośno, nie zdecydowałbym się na ten traktor. Wolałbym w tej cenie jakiegoś claasa, czy mf golasa.

 

EOT z mojej strony, bo troszkę offtop robimy w temacie o cenach.

Opublikowano

Sam myślałem że ta skrzynia aż tak nie wyje ale będąc u dilera NH,przejechałem się T6 165 i była tragedia,straszne wycie.

Za T7- tyle że 2012r. 230netto nic nie chcą zejść z tej ceny.a T6 165-2013r. 225netto. 5tys róznicy ale klasa ciągnika T7 trochę wyższa.O rocznik mi nie chodzi bo nim robił nie będe,a tak czy tak ciągnik nowy.

Opublikowano

Za T6 155 z przednim TUZem, amortyzowaną kabiną, skrzynią Electro Command, radiem i automatycznym WOMem ( nie wiem do końca co jest w standardzie ) wołają 217 tyś. zł netto bez większych negocjacji, spróbuję wyrwać jeszcze balast 1000kg, albo go co najwyżej nie oddam bo jak na razie ciągnik stoi u mnie :D . Uważacie, że to dobra cena, ile najlepiej mogę zejść z ceny, żeby nie przesadzić?

Jakiegoś niepokojącego szarpania i zgrzytania skrzyni nie zauważyłem ale wycie faktycznie trochę dziwne.Jaka będzie różnica cenowa pomiędzy najmniejszym T7 i T6 155 ? Z dealerem będę się widział dopiero jutro albo we wtorek, więc przekaże wszelkie zmiany cenowe i zapytam o T7.

Opublikowano (edytowane)

No to w Case'a wcale nie jest to wycie takie głośne. Jak mówiłem 2000 godzin już nim zrobiłem i niejednokrotnie orze się po 12 godzin i wychodzę z niego jeszcze "do życia" heh. Może to kwestia dotarcia. Po Niedzieli będziemy mieli NH to zweryfikuje to wycie w polu!

 

@ Raczo, który rok tej T6 i jakie opony? Parę postów wcześniej pisałem jaką nam cenę zaproponowali.

Edytowane przez kiju221
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez masseyferguson255255
      Witam. Mam problem dziś podczas wyjazdu w czasie jazdy (10metrów) wyskoczył dźwignia sterowania reduktorem i wskoczył tak jakby luz, choć bieg był włączony, teraz w ogóle nie reaguje na biegi na każdym biegu jak na luzie i na biegach szosowych i na terenowych, proszę o pomoc co jest grane. z góry wielkie dzięki.
    • Przez Sebastian
      Jaki ciagnik na 20-26ha nie zwracajac na cenne (no moze nie wiecej jak 180tys)?? I jakie maszynny do niego??
    • Przez Andre8989
      Witam. Mam pytanie czy w case 5120 olej na hydraulike jest w osobnym zbiorniku czy razem ze skrzynią biegów.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v