Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, używa ktoś do URSUSA 360 (z oryginalnymi błotnikami) zamiast wąskich kół 9,5R36 koła o rozmiarze 9,5R42? Jak wygląda sprawa z prędkościami na poszczególnych biegach czy jest duża różnica?

Opublikowano

Witam

Moja c-360 przechodzi powoli na emeryturę i potrzebuję do niej wąskich kół i nowej kabiny :) Chciałbym założyć z tyłu koła 42 cale a na przód koła od 80-tki tylko że jest problem z kabiną bo w oryginalne błotniki takie koła się mieszczą ale co będzie z błotnikami które będą z kabiną to już nie wiem :( Powiedzcie mi da radę założyć takie koła czy muszę się zadowolić kołami 36 cali ???

Opublikowano

witam może ktoś mi pomoc czy podejdą mi do 3P kółka tył r38/36 13.6/12.4 (felgi zetor) bo takie mnie interesują przy opryskach i innych lekkich pracach bo  r42 9.5 sąsiada to badziew może i dobre przy oprysku itp ale jak sasiad jedzie z moimi 2 przyczepami d44 to co 2/3 lata musi laczki zmieniac na bruku asfalcie drze szmaty nawet przy opryskiwaczu 2.5 k czy leju dwu tarczowym na wózku uciąg mu gdzies uciekl gdzie ja to samo targalem 330 na 28 12.4 a z racji modernizacji mojego 3P 

przednia oś 385

kabina i karosaż maski + bak 385 ( planach na wiosnę bo będę wymieniac w 1212 na nowszy typ)

planuje tez zmienic laczki na takie jak wyżej wymieniłem myślicie ze ta sie znaleźć takie felgi z wmiare dobrymi gumami (żeby chociaż z parę sezonów posłużyły) interesują mnie głównie te na "gwiazdę" bo jednolite mogą być za szeroko 

Opublikowano

zalezy czy tarcza/gwiazda jest wspawana symetrycznie czy asymetrycznie jesli tzw odwrocenie kol nie przynioslo oczekiwanych skutków pozostaje montaż wezszej pochwy chyba ze ktos nie chce zmniejszac przestrzeni w kabinie zostaje wyciecie w felgach okregu o srednicy ok 40cm tak aby weszła wewnetrzna część gwiazdy a zewmetrzna przylegala równo do felgi wtedy mozesz albo wywiercic otwory tak aby przymocowac piaste na utwardzane śruby wtedy mozesz regulować rozstaw kol podobnie jak w orginale albo przyspawac na stale

 

Opublikowano

Witam Jak najlepiej i tanio zwęzić c-360. Opony chciałem założyć najlepiej 12.4, i żeby 150 cm miała szerokości do sadu. Ktoś z forum sadowniczego opisał, że uciął oryginalną felgę po uchwytach do gwiazdy i dospawał od nowa bok felgi żeby pasowała opona 12.4. Inaczej mówiąc, został wycięty cały pasek z felgi który wystaje za to mocowanie i potem znowu felga została dokoła zespawana. Węższych opon niż 12.4 nie chcę. Czy to najlepszy pomysł?

Opublikowano

okragle czy org to zalezy od kabiny ale mi chodzi ze aby osiagnac szerokość (nie rozstaw) kół ciagnika moze byc konieczna wymiana pochw na wezsze a zatem tez i walow zwolnic ale tez nie wiem jak to jest wtedy z lanszami ciegiel dolnych czy nie beda drzec po kolach najlepiej zobacz u kogos kto pracuje 60ka w sadach moj kolega do prac w szklarni ma zamiast lancuszkow zalozone z rurek i sprezyn od siewnika naprezacze lansz

Opublikowano

Ja chcę tanio to zrobić, bo mam już typowego sadownika. Ten chce jako pomocniczy i widly do niego zakladam, na kolach mi wystarczy. Ale nie mogę robić np. 9.5 bo uciągu nie bedzie wcale. Kabiny nie mam i moze nie bedzie, blotniki mam bardzo szerokie kanciaste (bo to ogolnie zetor 5711, w galerii jest) ale kolega mówił ze tanio mi je utnie i obrobi do konkretnych kół. Dziękuje za odpowiedzi, brakuje takiego porządnego fora o tematyce sadownictwa, dobrze że tutaj można zaczerpnac informacji.

Opublikowano

A obręcze od c-330 pasują do gwiazd c-360? 

 

skoro w ostatnich 330 były gwiazdy od 360 to musi pasować

pamiętaj że opona 12.4x28 będzie niższa od standardowej w 360

 

szukaj też używki ze starszych zetorów, dość dużo wychodziło na wąskiej 32

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez ssman860
      Witam!
       
      Chcę zmniejszyć rozstaw osi przedniej w swoim ursusie c385, ale nie mogę ruszyć końcówek (tych wsuwanych) Śruby ustalające puściły bez problemu, ale nie można ruszyć końcówki drążka.
      Moje pytanie: Ma ktoś jakiś sposób na ruszenie tego elementu???
    • Przez RycerzNocy
      Chciałbym założyć felgi i opony 10/15 (takie jak są w rozrzutniku obornika) do c-360 i co muszę przerobić aby móc je założyć.
    • Przez jackson20000
      Witam. problem tak jak w temacie, otóż zauważyłem ze owe koło pasowe( tak mi się wydaję ze pasowe - to które napędza poprzez pasek alternator i wentylek) ma bicie na boki, lata ósemką.I wobec tego mam kilka pytań:
      1. Co może być przyczyną tego bicia?
      2. Czy ma to jakiś wpływ na pracę władka?(skacze na obrotach, późniejsze usterki itp.)
      3. Jak to naprawić?
      Z góry dziekuję za odpowiedzi.
    • Przez rudi0018
      Witam wszystkich.
      TAk jak napisałem w temacie, od kilku dni podczas ruszania, hamowania i jazdy(nie cały czas) coś skrzypi w okolicach tylnego koła. Śruby od koła dokręciliśmy i nadal to samo. Co to może być?
    • Przez jasiusz19
      Witam, w zetorze w prawym kole cieknie mi olej ze zwolnicy. Chce ściągnąć koło i po prostu wymienić simering który prawdopodobnie przepuszcza ten olej . Odkręciłem nakrętki, ściągnąłem łożysko, pokrywę osi, koło koronowe i zatrzymałem się na koszu satelit. Założyłem ścigacz i próbowałem ciągnąć ale coś nie idzie, nie chce na chama bo boje się że coś strzeli i pytanie co trzeba dalej zrobić ? Ciągnąc aż zejdzie czy jest jeszcze jakaś magiczna śrubka która to trzyma a jej nie widać . Pozdrawiam
      http://zapodaj.net/0...cb2169.jpg.html
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v