pan054

Wspomaganie zetor 7211

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
pan054    1

Witam

Złożyłem siłownik wspomagania w tym zetorze i nie mogę go wyregulować otóż skręcam go czy rozkręcam to jest to samo w lewo kręci się lekko a w prawo ciężko bo nie wspomaga. Jaki jest w tym problem?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Radekk    156

A czy siłownik jest poprawnie złożony na 100%? Może główka sterująca nie pracuje poprawnie równo w obu kierunkach?

Jak siłownik jest źle wyregulowany to też takie objawy są, lub sam skręca w jedną stronę.


Jeśli podoba Ci się co napisałem, lub pomogłem kliknij zieloną strzałkę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
corrado    360

Przepraszam że nie w temacie i trochę z inne beczki ale nie chcę zakładać nowego. Wiecie może co jest przyczyna tego : wspomaganie na orbitroli zapalam silnik i od razu kierownica i koła idą w prawo nie można skręcać.


„Uważajcie na ludzi, którzy się nie śmieją. Są niebezpieczni”

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Radekk    156

Głowicę reguluje sie tylko tak aby czop chodził ciasno ,ale dało się go przekrzywiać ręką. Chodzi mi o to czy poszczególne elementy są w odpowiedniej kolejnosci założone w głowicy.


Jeśli podoba Ci się co napisałem, lub pomogłem kliknij zieloną strzałkę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacus    208

wiele lat probuje zrozumiec zasade dzialania tego silownika i na razie mi sie nie udalo B) , chyba trzeba ustawic rowno otwory na zaworze i tloczysku zeby olej przeplywal swobodnie we dwie strony, a impuls do skretu daje glowiczka silownika, teraz ma orbitrol i inna jazda.

wez go rozkrec jeszcze bardziej i w ktoryms momencie musi byc dobrze, jesli wszystko dobrze zlozyles to nie ma innej mozliwosci.


buk, humor ,seks ,rokendrol.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pawcio09    0

Witam.

Potrzebuje pomocy, w moim zetorze 7211 delikatnie ciekł siłownik od wspomagania więc postanowiłem wymienić uszczelki w miejscu wycieku, chodzi o sam siłownik gdzie się wysuwa i wsuwa. ten ,,tłok" wymiana przeszła pomyślnie jak i zamontowanie, lecz gdy odpaliłem ciągnik od razu koła skręciły w lewo ,,czyli siłownik się schował" nie mam pojęcia jak jest tego przyczyna, kołami nie da się skręcić. może jakoś trzeba go odpowietrzyć? jestem tu nowy więc prosze o wyrozumiałość i pomoc :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel100474    4

popuść opaskę na tłoczysku i pokręć tłoczyskiem bo to tłoczysko działa jak rozdzielacz w prawo lub w lewo i znajdziesz taką pozycje że koła będą po zapaleniu stały a nie skręcały     na pewno nie jest zapowietrzony  a taki temat gdzieś tu był możesz to robić na wolnych obrotach silnika żabką do rur delikatni żebyś ni uszkodził tłoczyska i słuchaj jak reaguje pompa czy nie wyje głośniej myślę że sobie poradzisz powodzenia 

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Mily235
      Witam, jestem tu nowy, mam problem z zetorem 5320. Ostatnio zostały przeplanowane głowice, dotarte zawory, założone nowe końcówki wtryskiwaczy ustawione identycznie jak stare, pompa prawdopodobnie nie robiona. Chodzi o to że na wolnych obrotach podciaga dymek na niebieskio, silnik nie bierze oleju, raz na kiedy tam trzeba te 100 czy 200 dolać w ciężkich robotach, teraz po wymianie końcówek ciężej pali na zimnym silniku przeplata przez chwilę i bardzo dymi na siwo i niebiesko, ciepły pali na strzała. Myślałem że po dotarciu zaworów problem zniknie ale jest tak jak było, pompa ma centralne smarowanie i czy możliwe jest ze olej dostaje się do sekcji i z paliwem do silnika? Wcześniej silnik chodził łagodniej, teraz działa bardziej twardo jest glosniejszy, motor ma 5300 przebiegu. Proszę o jakieś rady 
    • Przez ArturMałecki
      cześć ma pytanie kupiłem zetora i dźwignia wyboru ustawienia podnośnika jest ustawiona na sztywno nie można jej zmieniać z ustawień    :   "P",   "M", "D" drogi jest koszt naprawy ?
    • Przez bowman1a
      Witam i mam zetora 5711. Cieklo ciorkem z walka od hamulca recznego, po stronie pedalu sprzegla. Prosze o pomoc bo rozebralem wszystkie elementy z niego ale on dalej nie chce wyjsc ani w jedna ani w druga.
    • Przez Ryszard123
      Gdy traktor jest podłączony do bańki odpali wszystko działa,natomiast jak przełożę przewody na zbiornik nie działa.
      Pompka zasilająca jest nowa.
      Co jest nie tak???
    • Przez Ryszard123
      Gdy traktor jest podłączony do bańki odpali wszystko działa,natomiast jak przełożę przewody na zbiornik nie odpala.
      Pompka zasilająca jest nowa.
      Co jest nie tak???
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.