Skocz do zawartości
BenQ

John Deere 2140 .WOM Problem !!

Polecane posty

BenQ    0

Kolejny problem .....Podczas prasowania samoczynnie wyłączał mi się wałek WOM ..Jak przytrzymałem wajchę to normalnie działało .....Problem pojawił się jak ciągnik się rozgrzał ..Proszę o pomoc !

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
johenek    3

to jest dość popularny problem w JD z tych serii.

Prawdopodobnie czeka cie wymiana pompy co się znajduje w skrzyni biegów :(

Na sam początek wymień mu olej w skrzyni oraz filtry, jeśli to nie pomoże to niedługo czeka cie ściąganie kabiny i rozbiórka skrzyni aby wymienić tą pompę.


KPK Kumurun Team

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
BenQ    0

Olej wymieniony , filtry wyczyszczone.Nic nie pomogło.Uklad wspomagania jest zależny od tej pompy ?? Nie wiesz jaki koszt takiej pompy ?? Nie mogę nigdzie znaleźć ....:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

johenek    3

wspomaganie nie jest zależne od tej pompy co jest w skrzyni tylko w od tej co jest z przodu pod zbiornikiem(przynajmniej jest tak u mnie w 2850)

Do JD 2850 pompa co jest w skrzyni to koszt około 2500zł, ale w 2850 ta pompa jest też od półbiegów to może być trochę droższa niż do cb :)


KPK Kumurun Team

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
BenQ    0

Bo jeszcze mam problem z tym wspomaganiem. ...kierownica sama mi kieruje ....da się jeździć ale trzeba kierownicę dobrze trzymać żeby do rowu nie wjechać :D Nie wiesz jaka jest pełna nazwa tej pompy ?? Nie mogę jej znaleźć .....wyszukuje tylko tą dużą z przodu :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
smatyl    3

witam . problemem w twoim przypadku może być orbitol, jeżeli lata kierownica prawdopodobnie poszedł jakiś uszczelniacz i ciśnienie oleju idzie całe na orbitol a on je porostu przelewa stąd spadek ciśnienia w całym układzie hydraulicznym i wyłączanie wałka wom, spróbuj zaślepić orbitol i sprawdz wtedy wałek, a problem powstaje przy gorącym oleju bo jest on wtedy rzadszy, już czytałem gdzieś o tym na forum nie koniecznie jest to pompa w skrzyni jeżeli polgi działają dobrze to pompa jest raczej ok.(we Wrocławiu regenerują orbitole koszt okoł o 500 zł)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez Luki1988
      Panowie, muszę wymienić panewki bo są popękane (jak jedną wyjąłem to rozleciała się w rękach jedną połówka). Kupię nowe ale moje pytanie czy nowe są już nasączone jakimś smarowidlem czy trzeba je w czymś namoczyć?
    • Przez bercik1995
      Witam mam problem z womem w renault ceres 85 problem polega na tym ze włączylem walek na obroty 540 eco ta dzwignia kolo siedzenia i teraz nie moge zmienic obrotow na 540 dzwignia wydaje sie jakby byla zablokowana prosze o pomoc uzytkowników co moze byc przyczyna 
    • Przez kaamil12
      Kto posiada Fendta 5220 Laverde rev225 albo MF z komputerem  agritronic ? Mam Laverde z agritronic i jest z nim problem bo pokazuje błąd c12 i nie widać  ustawień   dodam że raz jest ok a za chwile wyświetla c12 czasem wystarczy że kombajn z obrotów zejdzie i wraca do normy a czasem brak zgasić i uruchomić na nowo podobno błąd oznacza wewnętrzne uszkodzenie komputera tylko czemu raz działa przez 3 dni nic nie wyskoczy a jak go jeb***  to co 15min wywala miał ktoś taki przypadek?? 
    • Przez Kacper123022
      Wiatm. Na okres żniwny pożyczyłem od Teścia przyczepę wraz z ciągnikiem MF 2640 i podczas jazdy powstaje problem z przyśpieszaczem ponieważ po naciśnięciu przycisku przy biegach od przyśpieszki jest zero jakiej kolwiek reakcij. Ciągnik jest z 88r. Pytałem Teścia i mówi że mechaniczne wszystko ok jest tylko uwalona jest elektryka. I tu moje pytanie chciał bym to naprawić lecz nie wiem co gdzie i jak... gdzie powinny iść 3 kabelki co wychodzą z przycisku przyśpieszki. Może miał by ktoś schemat elektryczny lub jaką kolwiek wiedzę i doświadczenie i chciał by podzielić sie i pomóc bo wujek google za bardzo nic mi nie mówi... Za wszystkie porady i sugestie z góry dziękuję a jeśli jest już taki temat to przepraszam za utworzenie nowego. Pozdrawiam.
    • Przez XaWi
      Witam kupiłem mercatora w tamtym sezonie i bez przyspieszacza jedynka jak i wsteczny nie ciągnął a pod obciążeniem tym  bardziej lecz po dodaniu przyspieszacza jedynka jechała lecz wsteczny pod górkę nie. Wymieniłem w tym roku oba pasy jezdne i dalej jest to samo przyspieszacz na zero i na wstecznym nie wyjadę pod mała górkę czy na jedynce jak pszyspieszacz jest na zero to przez granicę nie przejdę. Dodam że docisk jest na sprężynie. Proszę o poradę 
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.