Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
jeśli można wiedzieć to ile kosztuje taki kolos czy są jakieś warianty wyposażenia? jaki ma silnik i jakie mieć może? pozdrówka

 

Wejdz na www.autokraz.pl

Opublikowano

W tamtym roku zapłaciłem 343 tysiące brutto, czyli całkowity koszt w tym roku troche cena skoczyła ale dokładnej nie znam,w standardzie jest tylko podgrzewana skrzynia ładunkowa dodatkowe ogrzewanie kabiny i tachograf cyfrowy, wachlarz dodatkowego wyposażenia jest szeroki ale ceny za to kosmiczne.

Opublikowano
W terenie najlepiej sprawują się te na balonach, duża bestia mało zwrotna, sporo pije, mało ich zostało. Ostatnio widziałem kilka w ekipie robiącej wiercenia w Białymstoku (firma z Gdańska) i innej konserwujacej linie przesyłowe (wszędzie dojedzie).

 

Jeżdziłem takim 2 lata w woju Kraz 255b.nigdy mnie nie zawiódł.Normę zużycia paliwa miałem 45l/100km.Mój był na balonach.faktycznie w terenie niezawodny.Miał i wady.15m promień skrętu,bardzo cienkie wspomaganie.sprzęgło bez wspomagania,jak noga ześliznęła się z pedału to nie żle zabolało.Jednak sentyment został,jak w 1982 wyjechałem nim na kraków wszystko uciekało z drogi hihi. pozdrawiam.Mój i-mail antekwopk@interia.pl

Opublikowano
Robione trochę dalej na wschód - o jedną granicę. :lol:

 

Ural to pomniejszony kraz,lzej się jeżdziło.Ale palił benzynę,np. ciągnik altyleryjski palił bagatela 105 l /100km.

Opublikowano

O tak, KRAZY to piekielne maszyny.

są nie tylko na ON ale także na Pb96.

W woju jeździłem nieco mniejszym Uralem 4320 z silnikiem KAMAZA co palił 40/100 to wiem ile tam wlać trzeba aby jeździć.

Miałem na pace zamontowany rozrusznik APA 5D podłanczany do samolotów, helikopterów i odrzutowców. Nazywani byliśmy albo apaczami (koty)albo Apistami (dziadki)

Krazy 2 stały, ale były ruszane tylko do przeglądu. Lecz zapewnie niektórzy znają również ZIŁa benzyniaka...

Widziałem gdzieś na necie nieźle stuningowanego KRAZA co miał naczepe ze sceną, i tak jeździł po trasach koncertowych.

Ale imponują mi te lawety ciągnięte przez KRAZy, po 8 kół na 1 oś...

Opublikowano

znajomy miał tego starszego na balonach jezdził nim niskopodwoziówką potem przerobił na pake na sobie jeny. To nie miało równych sobie tatra 12 zyl siadał zawyła i siedziała tym podjeżadżał i darł wszystko. Kiedys przez peien okres czasu czepieali do niego 40 tonową przyczepe nie wiem jak nazwac ale cos ala skorupowa ale wieksza i piach na to walili szło to niemiłosiernie

Opublikowano
O tak, KRAZY to piekielne maszyny.

są nie tylko na ON ale także na Pb96.

W woju jeździłem nieco mniejszym Uralem 4320 z silnikiem KAMAZA co palił 40/100 to wiem ile tam wlać trzeba aby jeździć.

Miałem na pace zamontowany rozrusznik APA 5D podłanczany do samolotów, helikopterów i odrzutowców. Nazywani byliśmy albo apaczami (koty)albo Apistami (dziadki)

Krazy 2 stały, ale były ruszane tylko do przeglądu. Lecz zapewnie niektórzy znają również ZIŁa benzyniaka...

Widziałem gdzieś na necie nieźle stuningowanego KRAZA co miał naczepe ze sceną, i tak jeździł po trasach koncertowych.

Ale imponują mi te lawety ciągnięte przez KRAZy, po 8 kół na 1 oś...

 

 

Masz rację że są piękne.Przejeżdziłem balonówą w woju przez 1,5roku sporo tysięcy kilosów nigdy mnie nie zawiódl choć miał 25 lat.Dość dobrze go poznałem

Opublikowano

A może BIELAZ to też mocny pojazd co prawda nie na publiczne drogi, na tego sypałem po 30T a spalanie to tylko18-20 l/h, ff0eefbbe906093dm.jpg

choć w gospodarstwie bardziej przydatne było by takie wozidło cea36531ef02297dm.jpg te miało 35T ładowności i paliło 13-17 l/h .

Opublikowano

koło mnie jak budowali autostradę i zmieniali podłoże gdzie były torfice to właśnie mieli krazy. najlepsze było ranne odpalanie, zostawiali jednego na nasypie i jak zapalił z aku to dobrze a jak nie to cheja ze sporej górki i rozrusznikiem pomagał, jak zapalił to zaciągał pozostałe. ale jedno można przyznać siłę to ma niemiłosierną.

Opublikowano

Ciekawe fotki z remontu kraza do zobaczenia na stronie www.transporttowarowy.com.pl

 

Mam już trochę doświadczenia w eksploatacji nowego kraza i zdecydowaniw mogę powiedzieć że nie dorówna on wytrzymałością maszynom z lat osiemdziesiątych które też używam, pozdrawiam wszystkich.

Opublikowano

mój ojciec opowiadał jak w wojsku jeździli krazem z dłużycą do lasu po drzewo i kiedys w zime kierowca nieopanował zakrętu i wypadł z drogi- tylko włączył napędy i jazda przez las............ Drzewka takie do 30cm srednicy sie kładły przed nim ale jechał dalej. B)

Opublikowano

W Tartaku SKR Rolnik Radońsk maja kraza na dluzyce, to co mu wladują on tego nie czuje. jak byliśmy tam prase kupić to po prostu cudeńko to było :P Takim bym sobie pośmigał, zadne BMW by mi nie podskoczyło bo bym je rozjechał :)

Opublikowano

A u nas bywa tak mokro czasami, że i KrAZ-y 'siadały'. Mieli je u nas w jednostce wojskowej i czasem sobie nimi 'latali' po okolicy, zwłaszcza jak się napili...

Jak się raz tym zakopali to wyciągnął tych wojaków dopiero S100, znany szerzej jako 'Staliniec', choć ledwo dał radę wyrwać.

240KM/1000Nm to jednak trochę za mało jak na taką ciężarówkę, nie na darmo Tatry miały nawet pod 400 koni z V12...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Famer21
      Szukam przyczepy 8-10ton na co patrzeć jaką najlepsza bedzie?
      Gdzie mogę znaleźć przyczepe jakąś w necie poza allegro, bo nic nie widać same takie "zrób to sam".
    • Przez Arturo1610
      Witam. szukam przyczepy wywrotki, taka do wozenia obornika zboża cos zeby bylo stabilne głównie przy wożeniu obornika jak jest mokro. Głównie ogladam na olx hl bss i brandys szukam czegos co bedzie mialo minimum 5m dlugosci i 2,3-2,4 szerokosci zeby w zniwa wozić też baloty. I teraz moje pytanie. Czy ktoś by mi mogł podać jakie wymiary ma hl 8011? i jak to jest z tymi czeszkami, ilu sa tonwe? i od jakiego to modelu zależy ? moze ktoś sie orientuje jakie sa rodzaje tych przyczep. bo widze 7,8 i 9 i 10 a nawet 12 ? modeli tez jest mnóstwo bo i p93s i agro i jeszcze inne i sam juz nie wiem czego szukac zeby spełniała moje warunki ;/ podpowie ktoś jak to jest z tymi czeszkami głownie ? danych technicznych tez nie mozna nigdzie znależć. prosze o pomoc.
       
      ps. jakby ktos mial w rozsadnej cenie to kupie tez dokumenty do hl 6011 sztywnej
    • Przez Radan
      Witam.
       
      Miał ktoś styczność z tą maszyną w warunkach polowych.
      Pytam bo zamierzam kupić a interesuje mnie sprzęt zarówno do zastosowań w transporcie sieczki jak i rozrzutnik obornika.
      Fliegl ASW 391 w identycznej konfiguracji jest prawie dwa razy droższy.
    • Przez koyack
      Witam wszystkich. Zastanawiam się nad zakupem przyczepy uniwersalnej  ściana przesówna. Służyła by do transportu zboża, kiszonki z qq oraz jaka rozrzutnik obornika. Przeglądając oferty różnych firm trafiłem na ogłoszenie firmy Agrotechnology z Rzeszowa. Ale nigdzie nie mozna znaleźć informacji o ich produktach. Interesujące jest uniwersalne podwozie do różnych przeznaczeni np można po ściągnięciu zabudowy przyczepy zamontować na podwoziu beczkowoz.  Czy ktoś miał doczynienia z tą firmą? Jakieś opinie? Z góry dziękuję za wszelkie informacje.  Załączam link do ogłoszenia. 
      https://www.otomoto.pl/maszyny-rolnicze/oferta/agrotechnology-przyczepa-ze-sciana-przesuwna-up-pza-27-jedna-rama-wiele-narzedzi-ID6Gg380.html
    • Przez pawi
      Witam kolegów, orientuje się  ktoś  czy  główna  rama  w tych przyczepach  się  czymś  różni? Czy w D55 była inna lub mocniejsza względem przyczep sztywnych? D46 względem d47 to całkiem inna konstrukcja  a jak to wygląda  w szóstkach? 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v