Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

ostatnio posypała mi się zwolnica przednia. Prawdopodobnie główną przyczyną było źle założone łożysko N310 (2310K element nr 47). Bieżnia zewnętrzna nie była wcisnięta do konca i wałki chodziły po jej połowie. Wcisnąłem nowe bieżnie od łożysk element 49 i dokręciłem korpus el. 57. Między korpusem a bięznią mam luz ok 4 mm. Tu moje pytanie czy luz ten można wyeliminować usuwając blaszki pomiędzy korpusem a pokrywą el 59 ?

 

schemat montażowy

schemat_mtz.jpg

miejsca luzu

7fbf18dad463d2.jpg

miejsce gdzie jest luz

zwolnica.jpg

 

Blachy regulacyjne

zwolnica2.jpg

Opublikowano

Łożysko 47 jest w gnieździe osadzone "pływająco". Bo jego położenie może się zmieniać w zależności od regulacji luzu na kole zębatym talerzowym i małym stożkowym.

Tych podkładek nie wyciągaj. To właśnie nimi reguluje się ten luz.

A te cztery milimetry w niczym nie przeszkadzają. Tam są dwie szele stożkowego łożyska i po skręceniu sa one wciskane do środka. Wszystko masz ok.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez markus18645
      Witam. Mam pytanie odnośnie składania zwolnicy w C330. Nie wiem czy temat był poruszany ale nic nie znalazłem. Dostępny katalog też opisuje ten temat w sposób lakoniczny. Chodzi mi o kolejność zakładania poszczególnych elementów na półosi. Patrząc od strony korpusu na wałku znajduje się bęben hamulcowy, a następnie... i tu problem bo logika wskazuje że pierścień uszczelniający (oring w rowku półosi) na to tulejka dystansowa która ma również odpowiedni rowek, następnie uszczelniacz (simering w którym znajduje się tulejka dystansowa) i odrzutnik oleju. Do tej pory było tak: bęben, oring, otrzutnik simerung w nim tulejka dystansowa. Wg. katalogu to nawet nie będę pisał bo to się kupy nie trzyma. Z góry dziękuję za odpowiedź.
    • Przez bolo12121
      Panowie co może być przyczyną stukania w zwolnicy np przy ruszaniu z miejsca do tyłu lub do przodu ale tylko pod obciążeniem np z załadowaną przyczepą słychać takie stuknięcie dodam jeszcze ze na łączeniu pochwy i zwolnicy od czasu do czasu kapnie olej ??????
    • Przez Radek97
      Ostatnio podczas orki słyszałem bardzo wyraźne odgłosy tak jakby ze zwolnicy prawej. Dźwięk przypominał jakby "pierścień obracał sie na sworzniu" dźwięk był słyszalni szczególnie gdy ruszałem do przodu i pod dużym oporem pługa. Nawet dwa razy cos strzeliło ale po kilku godzinach juz niebyło tak słychac tego dzwieku. Co może być przyczyna?
    • Przez tomek912e
      Witam. Ostatnio zakupiłem nowy nabytek Ursuska 912 rok 83 ładny stan , silnik po remoncie bardzo ładnie chodzi ale nie bede sie rozpisywał przejde wiec do rzeczy. Problem jest tego typu że jak jade na biegu czy na luzie jak zwalniam to w prawej zwolnicy coś jargoli.
    • Przez Skrabi
      Witam. Potrzebuje informacji jaki najlepiej wlać/wymienić olej w skrzyni biegów w ciągniku Case IH 844 AS.
      Czy skrzynia biegów, zwolnice i hydraulika są połączone ze sobą czy są oddzielnie.
       
       
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v