Skocz do zawartości
Skrabi

Case-IH 844 AS - olej w skrzyni biegów, zwolnicach i hydrauliczny

Polecane posty

Skrabi    0

Witam. Potrzebuje informacji jaki najlepiej wlać/wymienić olej w skrzyni biegów w ciągniku Case IH 844 AS.

Czy skrzynia biegów, zwolnice i hydraulika są połączone ze sobą czy są oddzielnie.

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qazi    57
Takie informacje znalazłem co prawda do 844s ale to chyba bedzie to samo
 
Crankcase - IH Neuss D-268 Engine
AKCELA ENGINE OIL 30
Service Refill Capacity: 12 Litres
Trans./Diff. - Gear Drive (Std.)
AKCELA GEAR 135H EP 80W-90
Service Refill Capacity: 42, 45 Litres
Final Drives
AKCELA GEAR 135H EP 80W-90
Service Refill Capacity: 3.5 Litres each
Hydraulic Res.
AKCELA HY-TRAN ULTRACTION
Service Refill Capacity: 18 Litres
Front Axle - Front Differential
AKCELA GEAR 135H EP 80W-90
Service Refill Capacity: 5.9, 7.0 Litres
Front Final Drives - Planetary Hubs
AKCELA GEAR 135H EP 80W-90
Service Refill Capacity: 1.0 Litres each

 

Edytowano przez qazi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Skrabi    0

Wie ktoś może czy w tym ciągniku skrzynia biegów, zwolnice i hydraulika są połączone ze sobą? 

Mam wyciek w miejscu mocowania ramienia przy tylnym moście i nie wiem czy wystarczy tylko spuścić olej ze skrzyni czy da rade wymienić uszczelniacz bez spuszczania??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

maciek1425    3

w moim ihc 946 jest tak: tylne zwolnice przekładnia planetarna oddzielnie olej ze skrzyni idzie do pompy podnosnika i pompy wspomagania może być tez u cb podobnie bo one byly w tym samym okresie produkowane a ten wyciek to sprawdz czy masz weze przy rozdzielaczu dokrecone

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jacek62    4

U mnie w 845 XL - skrzynia i most - zalane jednym olejem - połączone są razem,hydraulika to inny moment i inny olej ,zwolnice również mają swój olej .844 S ma chyba te samą konstrukcje mechaniczną.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maciek1425    3

a najlepiej to obczaj sb na allegro w szamotułach jest agrobuch (a przynajmniej był) mają takie amatorskie instrukcje obsługi drogie bo ja za swoją dałem 70 zł ale te podstawowe informacje najbardziej potrzebne są typu oleje co i gdzie myśle że sie opłaca bo jak coś rozwalisz to więcej zapłacisz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sep68    0

witam!

ja też od niedawna jestem posiadaczem 884 i jako,że to sprzęt wiekowy staram się doprowadzić go do stanu używalności...dlatego korzystając z tego tematu chcę zapytać,czy ktoś orientuje się jaki olej należy zalać do skrzyni w tym ciągniku dodam,że mam wersję z rewersem.

skorzystałem z porady użytkownika qazi i kupiłem olej o podanej w rozpisce specyfikacji,ale przed zalaniem do skrzyni wolę zapytać praktyków żeby uniknąć problemów.

z góry dzięki za info.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez pawel807
      Hej.
       
      Mam do was pytanie. Będę olej wymieniał w silniku i chciał bym parę rzeczy w nim wymyć wyczyścić.
      Wpierw chciał bym smoka pompy wymyć, bo nie był myty parę lat, ale nie wiem jak go wyjąć i w czym go wymyć.
      On znajduje się na samym dole miski olejowej i jest przykręcony na bodajże 2 śrubki tak ? Wyciąga się go normalnie ?
      Druga sprawa filtr oleju(wirówka) jak to wymyć ? Mógł by ktoś mi to wytłumaczyć ? Bo chciał bym to zrobić, ale niczego nie uszkodzić. :rolleyes:
    • Przez krzys924
      Witajcie... po remoncie silnika zaczeło coś ciec... chodzi o to ze jest to za rzadkie na olej i nie pachnie jak ropa... wydostaje sie to z żrberek głowicy i cylindra przy wyższych obrotach parząc od strony pompy, od strony wentylatora jest sucho, i tu jest problem ;( spotkał sie ktoś z Was z takim czymś? co to może? być bo mi już ręce opadają... pozdrawiam.
    • Przez 12345678910
      Tak jak w temacie.Przy 10godzinach orki spala ok.2l oleju silnikowego brak wycieków , wydobywa sie dym z pod odpowietrznika miski olejowej i korka wlewu oleju wysoka temp. oleju 120stopniC według wskazań czujnika temp .oleju.
      z góry dziękuję.
    • Przez krzychuR95
      mam problem z władimircem t25 a2 ponieważ kopci i pluje olejem z tego dolnego wylotu spalin czy to pierścionki się skończyły czy cos innego prosze o szybka odpowiedz
    • Przez Radek97
      Ostatnio podczas orki słyszałem bardzo wyraźne odgłosy tak jakby ze zwolnicy prawej. Dźwięk przypominał jakby "pierścień obracał sie na sworzniu" dźwięk był słyszalni szczególnie gdy ruszałem do przodu i pod dużym oporem pługa. Nawet dwa razy cos strzeliło ale po kilku godzinach juz niebyło tak słychac tego dzwieku. Co może być przyczyna?
×