News
Skrabi

Case-IH 844 AS - olej w skrzyni biegów, zwolnicach i hydrauliczny

Polecane posty

Skrabi    0

Witam. Potrzebuje informacji jaki najlepiej wlać/wymienić olej w skrzyni biegów w ciągniku Case IH 844 AS.

Czy skrzynia biegów, zwolnice i hydraulika są połączone ze sobą czy są oddzielnie.

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
qazi    59
Takie informacje znalazłem co prawda do 844s ale to chyba bedzie to samo
 
Crankcase - IH Neuss D-268 Engine
AKCELA ENGINE OIL 30
Service Refill Capacity: 12 Litres
Trans./Diff. - Gear Drive (Std.)
AKCELA GEAR 135H EP 80W-90
Service Refill Capacity: 42, 45 Litres
Final Drives
AKCELA GEAR 135H EP 80W-90
Service Refill Capacity: 3.5 Litres each
Hydraulic Res.
AKCELA HY-TRAN ULTRACTION
Service Refill Capacity: 18 Litres
Front Axle - Front Differential
AKCELA GEAR 135H EP 80W-90
Service Refill Capacity: 5.9, 7.0 Litres
Front Final Drives - Planetary Hubs
AKCELA GEAR 135H EP 80W-90
Service Refill Capacity: 1.0 Litres each

 

Edytowano przez qazi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Skrabi    0

Wie ktoś może czy w tym ciągniku skrzynia biegów, zwolnice i hydraulika są połączone ze sobą? 

Mam wyciek w miejscu mocowania ramienia przy tylnym moście i nie wiem czy wystarczy tylko spuścić olej ze skrzyni czy da rade wymienić uszczelniacz bez spuszczania??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

maciek1425    3

w moim ihc 946 jest tak: tylne zwolnice przekładnia planetarna oddzielnie olej ze skrzyni idzie do pompy podnosnika i pompy wspomagania może być tez u cb podobnie bo one byly w tym samym okresie produkowane a ten wyciek to sprawdz czy masz weze przy rozdzielaczu dokrecone

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jacek62    4

U mnie w 845 XL - skrzynia i most - zalane jednym olejem - połączone są razem,hydraulika to inny moment i inny olej ,zwolnice również mają swój olej .844 S ma chyba te samą konstrukcje mechaniczną.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
maciek1425    3

a najlepiej to obczaj sb na allegro w szamotułach jest agrobuch (a przynajmniej był) mają takie amatorskie instrukcje obsługi drogie bo ja za swoją dałem 70 zł ale te podstawowe informacje najbardziej potrzebne są typu oleje co i gdzie myśle że sie opłaca bo jak coś rozwalisz to więcej zapłacisz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sep68    0

witam!

ja też od niedawna jestem posiadaczem 884 i jako,że to sprzęt wiekowy staram się doprowadzić go do stanu używalności...dlatego korzystając z tego tematu chcę zapytać,czy ktoś orientuje się jaki olej należy zalać do skrzyni w tym ciągniku dodam,że mam wersję z rewersem.

skorzystałem z porady użytkownika qazi i kupiłem olej o podanej w rozpisce specyfikacji,ale przed zalaniem do skrzyni wolę zapytać praktyków żeby uniknąć problemów.

z góry dzięki za info.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Nasters
      Witam  mam problem Lamborghini 1060 otóż do 1 tys obrotów z odmy leci delikatnie biały dymek lecz pod za dużym ciśnieniem po zwiększeniu obtotów z odmy zaczyna kapać olej czym większe obroty więcej oleju ?? ktoś może już to przerabiał ?? uszczelka ?? pierścienie ??
    • Przez Wozzach
      WItam
      Przymierzam się do zakupu NH T7.210.
      Dealer zaproponował doposażenie go w największy rozmiar opon, tzn z tyłu R42 (650tki) a z przodu R30 (600-tki). Oczywiście jest to jakiś dodatkowy koszt.
      Ponoć znacznie mniejsze straty mocy - bo lepsza trakcja, przyczepność do podłoża.
      Teraz pytanie: czy jest sens? Ktoś ma doświadczenie w tym temacie?
      Ciągnik to będzie podstawowy wół roboczy do wszystkich prac w polu, od orki po uprawę, siew, obsługę TUZ (kosiarka, prasa) itd. W transporcie po asfalcie nie będzie jeździł.

      Opłaca się w tym ciągniku zwiększyć rozmiar na R42, czy dać sobie spokój i zostawić standardowe ogumienie, czyli z tyłu R38 (650tki) i z przodu R28 (540tki)?
    • Przez ferguson3075
      Witam , Mam pytanie jakim momentem należy dokręcić głowice i korbowody w Claas Mercator 75 (Perkins 6 cylindrów)?
      Czy wszystkie śruby w głowicy dokręcamy tym samym momentem? ( są krótsze i dłuższe )
    • Przez navara
      Jak odkrecic zwolnice stanolem na tym zabezpieczeniu co trzymam srubokretem w lewo w prawo to sie odkreca ??

    • Przez Polacek
      Witam,

      Jaki olej do oryginalnego wspomagani T25 i ile. Może ma ktoś instrukcje jak wymieni ?
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.