Skocz do zawartości
Radek97

Dziwne odgłosy w zwolnicy T-25

Polecane posty

Radek97    54

Ostatnio podczas orki słyszałem bardzo wyraźne odgłosy tak jakby ze zwolnicy prawej. Dźwięk przypominał jakby "pierścień obracał sie na sworzniu" dźwięk był słyszalni szczególnie gdy ruszałem do przodu i pod dużym oporem pługa. Nawet dwa razy cos strzeliło ale po kilku godzinach juz niebyło tak słychac tego dzwieku. Co może być przyczyna?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mentos223    156

Możliwe że łożysko pada weź odkręć ten dekielek na 4 śrubach i ewentualnie dokręć tą nakrętkę od piasty koła jak by miała luzy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zbyszekbrzuze    111

Zobacz kolego olej. Pewnie jest za mało albo nie ma wcale. Łożyska będą do wymiany bez gadania. To trzeba zrobić koniecznie, bo sąsiadowi zablokowało, ukręcił się wałek i koło spadło.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

wieslaw16    46

Witam -może frez się poobcinał na półosi, ja miałem też podobny przypadek, stukanie ,pukanie potem szarpanie w trakcie jazdy, okazało się że frez obcięty :) Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez dawid12
      Witam mam problem z podnosnikiem w T-25.Ciągnik podnosi tylko lekkie maszyny(pajak,obsypnik).A ciezejszych niepodnosi wcale albo podniesie i nietrzyma.Pompa została wymieniona uszczelki na siłowniku tez.I tu jest problem bo juz niewemy co to moze byc.
    • Przez markus18645
      Witam. Mam pytanie odnośnie składania zwolnicy w C330. Nie wiem czy temat był poruszany ale nic nie znalazłem. Dostępny katalog też opisuje ten temat w sposób lakoniczny. Chodzi mi o kolejność zakładania poszczególnych elementów na półosi. Patrząc od strony korpusu na wałku znajduje się bęben hamulcowy, a następnie... i tu problem bo logika wskazuje że pierścień uszczelniający (oring w rowku półosi) na to tulejka dystansowa która ma również odpowiedni rowek, następnie uszczelniacz (simering w którym znajduje się tulejka dystansowa) i odrzutnik oleju. Do tej pory było tak: bęben, oring, otrzutnik simerung w nim tulejka dystansowa. Wg. katalogu to nawet nie będę pisał bo to się kupy nie trzyma. Z góry dziękuję za odpowiedź.
    • Przez lukaszo
      witam ! czy posiada ktos grzalke oleju we Władku T 25 ?
    • Przez Zbynio
      Czy ktoś z Was talerzuje Władkiem? Jeśli tak to jaką talerzówką i jak sobie radzi ciągnik.
    • Przez wladek99
      Witam wszystkich.
      Jest to mój pierwszy temat na forum wiec proszę o wyrozumiałość i mam nadzieję ze w dobrym miejscu pisze.
       
      Więc tak. Mam możliwość kupienia kompletnie spalonego Władymirca z 89r z rewersem za nie duże pieniądze i mam do was pytanie czy się opłaca ?
      Ile wyniesie kupno części aby doprowadzić go do przyzwoitego stanu ?
      Z góry wielkie dzięki za odp.
      Pzdr.
×