Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

ceny są atrakcyjne, zobaczymy czy jakość też będzie atrakcyjna, bez dużej ilości elektroniki przy dobrym montażu powinny być dobrym produktem tzn. mało awaryjnym i tanim w eksploatacji

Opublikowano

A co ma "dobry montaż" do jakości podzespołów? Wyglądem przypomina zabiedzonego Fotona. Ogólnie bida z nędzą. To już lepszy Fendt Farmer 308 za 80 tys - dokładam 30 tys i robię go na tip top (a często nic nie trzeba dokładać) i wychodzi taniej niż to "cudo".

Opublikowano

dobry montaż jest bardzo ważny

fiaty montowane przez włochów a fiaty montowane przez solidnych polaków to dwa inne samochody, podobnie jest seatem montowanym w hiszpani a robioną z tych samych podzespołów skodą montowaną w czechach

a co ma wygląd do jakości podzespołów?

wolałbym nowego solisa niż fendta z przebiegiem 20tys. motogodzin

Opublikowano

Kto mówi o 20tys mth? MWM wytrzymuje te 20tys ten solis czy jak to się zwie... wątpię czy bez remontu nakręci 3 skoro wiele zetorów ma robiony remont po 4-5tys - mówię o nowszych maszynach. Ile solis kosztuje? 130tys za 84km? Za 80 kupuję Fendta, dokładam różnicę i mam ciągnik nie do zajechania który wytrzyma kolejne 20tys mth. O wygodzie nie wspomnę.

Opublikowano

Ważna jest precyzja wykonania i użyte materiały, zmontować można albo dobrze albo źle :) Niskobudżetowe sprzęty są dla ludzi co używają ich od święta albo za 5 lat kupią nowy, czy to ciągnik, wiertarka, auto... Np na taksówkach jeżdżą albo nowe auta albo stare merce czy audi

Opublikowano

Sprzedaliśmy już kilka tych ciągników i jak do tej pory klienci są bardzo zadowoleni z tych zakupów więc myślę że jeżeli ktoś szuka prostego mechanicznego ciągnika to Solis jest warty uwagi.

Opublikowano

Solis to ciągnik godny uwagi, prosta budowa, brak zbędnej elektroniki. Śmiało mogę powiedzieć że to prawie jak c 360 tylko składany przez turków. :D A co do komfortu to wiadomo, jest tak samo jak w samochodzie, inna klasa ciągnika. A porównując Fendta do Solisa to tak samo jakby porównywać Fiata do Audi.

Opublikowano

Miałem okazję jeździć Solisem na pokazach i jest to bardzo fajna alternatywa dla droższych ciągników. Jest prosty i niedrogi. za 120 tyś można mieć Solisa 90 o mocy 84 KM. Uważam że to dobra cena przy dobrej jakości. 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez masseyferguson255255
      Witam. Mam problem dziś podczas wyjazdu w czasie jazdy (10metrów) wyskoczył dźwignia sterowania reduktorem i wskoczył tak jakby luz, choć bieg był włączony, teraz w ogóle nie reaguje na biegi na każdym biegu jak na luzie i na biegach szosowych i na terenowych, proszę o pomoc co jest grane. z góry wielkie dzięki.
    • Przez Andre8989
      Witam. Mam pytanie czy w case 5120 olej na hydraulike jest w osobnym zbiorniku czy razem ze skrzynią biegów.
    • Przez agrof
      Witam.
      W c330 "zniknęło" ładowanie, ponadto:
      - bardzo niepokojące jest grzanie się regulatora (element który się bardzo mocno grzeje zaznaczony na fotce)
      - grzeje się również kabel, który idzie do stacyjki (osłona kabla aż się przy topiła).
      - kontrolka od ładowania gaśnie jak zwiększy się obroty

      Podstawowe pytanie:
      - jak sprawdzić prądnice czy jest sprawna,
      - gdzie najlepiej zmierzyć napięcie i jakie wartości powinny być (na akumulatorze brak ładowania, a na wyjściach z regulatora jakieś dziwne wartości pokazuje)
      - co może być powodem, że się grzeje regulator (chyba że tak ma być?)

      Bardzo proszę o pomoc.

      -
      (zdjęcie poglądowe z internetu)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v