Skocz do zawartości
lanzer25

Problem z deska rozdzielcza

Polecane posty

lanzer25    2

Witam ja w temacie , jest problem z deska rozdzielcza w ciagniku Pronar 82 tsa. Dzis rano odpalilem ciagnik chwile normalnie na wolnych obroach pochodzil i w droge. Podczas jazdy cos sie stalo desce rozdzielczej podswietlenie chodzi ale nie pokazuje cisnienia oleju obrotomiez lezy, nie pokazuje temperatury wody ani stanu paliwa , dodam ze nic sie nie rusza na wskaznikach. Podpowiedzcie co moze byc przyczyna i co moglo sie stac. z gory dzieki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Brak zasilania.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Uziu92    1634

zegary sa na 4 wkretach pod zaslepka . Wykrec je i zobacz kostke z tylu , moze sie poluzowala, sprawdz jeszcze bezpieczniki choc nie pamietam juz czy jest jakis ktory odpowiada za wskazniki .


Mocy, wrażeń i emocji dostarczają: Ursus C-330, Ursus  C-360, Massey Ferguson 6475, Claas Dominator 96

Kupię opony 480/65/R28

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

gaga195    22

u mnie jak umarł sam obrotomierz to poruszałem kablem przy alternatorze i nagle ożył ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Powiedz mi co to ma wspólnego z tym tematem?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
andrzeju207    2

U mnie było tak samo.Po oddaniu tego w ręce elektryka stwierdził on ,że przepalił się opornik koszt całej naprawy 30zł

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MrCzesio123    2

Ja miałem też tak jak opisałeś wszystko zgasło itp. Wykręciłem i zobaczyłem że poluzowała się kostka nic więcej się nie stało

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez Agri666
      Witam Case 5150 pro mam problem z hydrauliką mianowicie chodzi o to że po uruchomieniu ciągnika działa ona dopiero po 2 minutach (chodzi o podnośnik,  ładowacz oraz wyjście na węże hydrauliczne )  gdy juz dziala sprawdzilem cisnienie jest koło 200 bar ... Natomiast jeżeli chodzi o jazde polbiegi wspomaganie wszystko działa od razu ... 
      Co zostało zrobione 
      -wymienione filtry 2 od hydrauliki
      -sprawdzone elektro zawory 
      Znajomy mówi że może to być zawór mechaniczny na pompie nie mam pojęcia gdzie on może być 

    • Przez Agri666
      Mam problem z landini gdy opale ciągnik nie działa wspomaganie i Jazda .... ładowacz działa podnosi i cała reszta ... gdy ciągnik chodzi około 3 minuty zaczyna działać wspomaganie oraz jazda jednak gdy np. pociągnę za wajchę od załączenia hydrauliki np na kipier to słychać jak rośnie ciśnienie pusze próbuje kręcić kierownicą i znów nie działa tak samo jazda wszystkie filtry zostały wymienione ... świeci się kontrolka na czerwono taka zębatka z kroplą oleju w środku czekam na jakieś pomysły   


    • Przez marconi965
      Witam, mam problem z mlecznoscią swoich krów. W tej chwili dojonych jest 9 krów (HF), dziennie mam tylko ok. 90l. mleka. Krowy dostają dziennie ok 15 kg kiszonki z kukurydzy, 10kg siana, 10 kg sianokiszonki, 3kg śruty zbożowej ( owies, jęczmień, pszenica, pszenżyto) oraz 1 kg. śruty rzepakowej. Czy miał ktoś podobny problem? Nie wiem czy popelniam błąd w żywieniu, czy to jest już problem w genetyce. Proszę o pomoc.
    • Przez KrzysztofZabro
      Witam posiadam pług obrotowy 3 skibowy firmy huard i ursus szóstka nie chce go obrócić, znaczy czasami weźmie do połowy a czasami nawet obróci ale to wolno co może być przyczyną i czy to wina ciągnika czy pługa ?
    • Przez BaszaPasza11
      Witam. Końcem lata kupiłem siewnik Poznaniak SO43/C2 i zabrałem się za pierwsze siewy jesieni 2016. Ustawiłem siewnik zgodnie z tabelą i zrobiłem próbę kręconą i siewnik wysiał zawartość POŁOWĘ MNIEJSZĄ OD TEJ NA TABELI. No i wiosną było tak samo. No i jesienią 2017 spróbowałem inną odmianę pszenicy i dalej tak samo. Z resztą na każdym zbożu oszukuje. No i muszę ustawiać tzw. po swojemu aby dobrze było. Wiem że niema co się sugerować tabelą ale żeby aż o połowe?! No i dodam że jak kręce kołem to czuć delikatny luz tak jakby coś przeskakiwało (napewno nie łańcuch). Proszę o pomoc bo naprawdę to jest denerwujące że trzeba tyle razy praktykować aż wyjdzie dokładna ilość. Jak do tego podejść, co wymienić i czy ktoś spotkał się z tym problemem. Siewnik z 2004r
×