Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam. Mam problem z hamulcami w moim mtz a dokładnie jak nacisnę lekko na hamulec zaraz blokuje koło i nie puszcza. Puści raz na 3 razy albo popuści jak szybko ruszę albo wrzucę wsteczny i ruszę. Problem pojawia się nie za każdym razem na dwóch kołach. Zazwyczaj blokuje prawe koło. Można to jakoś podregulować chyba że jest inna przyczyna. Czy jest ciepło czy deszczowo tak samojest.

Opublikowano

Za mocno masz podciągnięte. Miałem dokładnie ten sam problem kilka tygodni temu. Blokowało tak mocno że musiałem wsteczny wbijać i lekko cofać żeby odblokowało. Popuściłem śruby regulacyjne tak żeby pedał brał zdecydowanie niżej i problem znikł.

Opublikowano

Hamulce musisz ustawić równo prawy i lewy. Jeśli nie pomoże to do rozebrania mogą być zaolejone. Efekt taki sam. Jeśli są za mocno dociągnięte i się grzeją.... to samo.

Reguluj tak by mniej więcej skok pedału do momentu hamowania wynosił około 60 mm.

Opublikowano

Ja pisałem o swoim przypadku w którym zaolejenie wyeliminowałem na wstępie gdyż miałem wszystko nowe. Mimo popuszczenia i swobodnego obracania uniesionego koła siła tarcia występowała i po przejechaniu w transporcie 9km bęben zmienił kolor na fiolet. A po naciśnięciu hamulca z zaworu przyczepy leciał dym. Ot Ci taka historyja :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez binek
      Dziwne rzeczy zaczęły się dziać tuż przed mrozami, mianowicie znikł nożny i w tym samym czasie ręczny zrobił się jakiś luźny. Dzisiaj przy oględzinach zauważyłem że z prawego cylinderka wycieka płyn, więc założyłem nową uszczelkę na tłoczek. Niestety to nic nie pomogło ponieważ płyn wypycha tłoczek z cylinderka, wygłąda to tak jakby nie było przejścia za cylinderkiem a ciśnienie po prostu wypcha tłoczek na zewnątrz. Moje pytanie gdzie może tkwić usterka? Może miał już ktoś do czynienia z takimi cudami.
    • Przez Faded
      Witan. Moj wujek posiada ciągnik ursus 2812. Hamulce bardzo oslably i slyszal ze mozna je jakoś "podciągnąć" lecz nie wie jak. Czy moglibyście mi pomoc? Byl gdzieś moze jakiś temat jak to zrobić? Bylbym bardzo wdzięczny za pomoc.
    • Gość BaszaPasza11
      Przez Gość BaszaPasza11
      Witam. Od roku czasu borykam się z problemem w mojej Reni. Dokładnie chodzi o hamulce. Podczas wciskania pedału do końca (bardzo mocno) to ciągnik słabo hamuje i słychać delikatny zgrzyt. Jeśli wcisne 2-3 razy hamulec dopiero robi sie twardy i można go wcisnąć do połowy. Bardzo byłbym wdzięczny o porady z waszej strony. Dodam że ciągnik sprowadzony z Francji
    • Przez tespis17
      Problem polegał na tym że hamulce od przyczep odbijały po około 10s. ale np. gdy zahamowałem ręcznym hamulcem, to odbiły od razu. Tak samo działo się gdy podłączyłem przyczepy z hamulcami dwuobwodowymi. Diagnoza zawór wabco tzw. kapusta nr.kat 3522 009 003 0. Po rozbiorce membrana OK czyli nie to.Diagnoza- Zawór wabco do przyczep dwuobwodowych nr.kat  8284 700 152 690 z jednym przewodem hydraulicznym. Po rozbiórce , okazuje się że bardzo ciężko wsadzić zimering i po złożeniu wcale nie chodzi puszcza płyn.    Ze względu że nowy zawór taki kosztuje około 3,5 tyś chciałbym go zastąpić tym nr.kat 470 015 203 0 czyli na dwa przewody hamulcowe koszt około 800zł. Teraz czy będzie działał ten zawór za 800zł jeżeli jeden z tych przewód zaślepię a do drugiego podłącze przewód hamulcowy ??????
       
       
    • Przez tomekch43
      Witam mam problem z hamulcami w zetor proxima 90 otóż hamulce trzymają i ciągnik ma ciężko ciągnąć, obudowa z tyłu tak się nagrzewa po dłuższej jeździe że nie da się jej dotknąć a ponadto wczoraj po trasie ok 20 km olej w przekładni zmienił kolor na ciemny a był żółty proszę o pomoc !!!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v