Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
Gość Profil usunięty

John Deere 6620se

Polecane posty

Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Witam zakładam nowy temat bo mam problem z jedną rzeczą.

A mianowicie gdy skręcam kierownicą to słuchać jak coś skrzypi z 1 mostu

Czasami dzieje się też to, że gdy podjadę troche do przodu na skręconych kołach to szybciej mi hamują ale także po zatrzymaniu ciągnik jakby to napsiać no przesówa się minimalnie w bok i jest odczówalne takie uderzenie.

Prosze powiedzcie co to może być. dodam, że końcówki drążków zostaną teraz wymienione bo jedna strona jest już zużyta do końca i wykręcona.

Ciągnik z 2007 roku z turem pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

ok 4700 mth dużo robił z turem na początku teraz też robi tylko troszke mniej i jakie mogą być przyczyny tych rzeczy które pisałem na początku :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

zyz1o    5

u mnie w starym jd jak skrzypialo tak jak mowisz gdy sie zkreca kola to poszlo lozysko na tym jak by skrecie tzn na tej czesci do ktorej jest przykrecone kolo a ta czesc jest przylaczona na lozyskach do osi ;p pewnie i tak nie zrozumiesz ;p

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

no bo powiem tak przeguby są wyrobione i czy to jest przyczyna tych skrzypień? w poniedziałek zamawiam przeguby kulowe. rozmawiająć z serwisantem powiedział abym nabrał oleju w strzykawkę i nałożył igłe a następnie wbić igłę w taką gume przy samym kole to jest końcówka drążka. zrobiłem tak i nic ale może jeszcze się nie rozprowadziło :)

Byłem także u dealera JD i siedziałem 1 raz w ciągnik 6150r,6150m, 8360r powiem, że świetne uczucie gdy wsiadasz do takiego ciągnika :)

Prosze pomocy z tym skrzypieniem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zyz1o    5

kris14 wlasnie o to mi chodzilo i john6620 to zapewne poszlo ci lozysko roboty nie duzo :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris14    259

Łożysko oporowe to masz w sprzęgle (suchym), zresztą to łożysko jest do kombajnu.

 

http://jdpc.deere.com/jdpc/servlet/com.deere.u90490.partscatalog.view.servlets.PrintPageServlet?printParams=Illustration,+Keylines Chodzi mi o pozycję nr 11, podnieś przód ciągnika za przednią oś i zobacz czy nie ma luzu na zwrotnicy. Najprawdopodobniej hałasuje któreś z tych łożysk stożkowych (nr 11)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

zaniem taty to nie jest łożysko tylko coś innego .

Wy teraz podajecie mi co mogło się popsuć w środku mostu ? :) Moim zdaniem jest to jakaś pierdoła lecz bardzo uprzykrza jazdę :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    492

Po pierwsze zmień te końcówki/przeguby kulowe. Skoro są zużyte. Czy chodzą lekko możesz sprawdzić biorąc za końcówkę ręką i ruszając na boki. Ewentualnie kluczem za śrubę kontrującą. Nie ma potrzeby robienia dziur i wpuszczania oleju. Być może jest ok.

Sworznie zwrotnicy i ich łożyska możesz sprawdzić podnosząc koło do góry i energicznie za nie ruszając. Zgadywanie nie ma tu sensu. Tak samo sprawdź przeguby napędowe czy nie są zużyte.

Podnieś przód ciągnika do góry ale nie za oś. Sprawdź czy jest sztywno zamocowana tam gdzie się przechyla na boki i łączy z ciągnikiem. Czy nie ma tam luzów możesz sprawdzić unosząc lekko przód gdzieś za ramę i ruszając jednym z kół przód tył. Tak jak się kręci.

Wejdź pod spód i sprawdź czy nie ma luzów na wałku atakującym, tam gdzie wchodzi do przedniego mostu wał napędowy idący ze skrzyni.

Będziesz miał cały przód sprawdzony bez zgadywania w internecie.

Jeśli ciągnik pracował z turem to może przednie opony są zużyte bardziej od tylnych. To może być przyczyną dziwnego zachowywania się w skręcie. Po prostu przednia oś ma zbyt wolne obroty ze względu na zjechane koła. Co może skutkować na dłuższą metę uszkodzeniem układu napędu przedniego. Sprawdź też czy przedni napęd w ogóle się rozłącza. Stań na miękkim i rusz energicznie przy wyłączonym napędzie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

juz wiem o co chodzi z tym strzelaniem w 1 moscie. Chodzi o to ze są tam takie małe tarczki i one się poruszają i jedno koło gdy strzela to dogania 2 :]) teraz tylko czemu tak skrzypi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez michal8899
      Jestem tutaj nowy i chciałbym się poradzić co wybrać interesują mnie te dwa ciągniki. Ma on pracować na 15ha jako ciągnik główny ciągnik . Proszę o pomoc!!!
    • Przez endriu13
      Witam
       
      Rocznie będę robił 250/300 szt. belotów  z siana słomy i sianokiszonki. Ciągnik jaki posiadam to C-360-3p.Zastanawiam się nad wyborem JD 540, 545 lub 550.Proszę o podpowiedź na co zwrócić uwagę przy zakupie kazde uwagi będą dla mnie cenne bo jestem laikiem gdyż zamierzam przesiąść z kostki na zwijkę. Z góry WIELKIE DZIĘKI :mellow:
    • Przez TraktortoZetor
      Mam problem z moim JD 6200. Mianowicie chodzi o to że potrzebuję wyciągnąć wałek łączący silnik ze skrzynią biegów. Odkręciłem wałek od skrzyni biegów i od silnika bodajże na 6 śrubach tłumik drgań. Teraz ten wałek nie chce wyjść. Pytanie jak wyciągnąć ten wałek? Muszę silnik wyciągnąć czy jak? 
    • Przez 23damian
      Tak jak w temacie kupię nóż do sianokiszonki do prasy rolujacej John deere 545 
    • Przez Maciek0903
      Witam,
      Zakładam nowy temat ponieważ nie znalazłem odpowiedzi w innych postach które czytałem na forum. Jestem po generalnym remoncie mojego ciągnika (wymiana połowy skrzyni, obie nowe  pompy olejowe itp.). Mam teraz taki problem przy podniesionym TUZ-ie jak stoję na wolnych obrotach ciągnik dostaje jakby " padaczki". Dosłownie zaczyna telepać się cały i wtedy nie mogę nawet kierownicą ruszyć. Gdy przygazuje to pomaga lecz jak puszcze gaz to po chwili wraca. Jak opuszę podnośnik to tego problemu nie ma. Dodam iż gdy zostawię  wyłączony ciągnik z podniesionym pługiem to nawet na centymetr nie opadnie, nawet po dwóch dniach. Dodatkowo zaobserwowałem, że gdy gazuje to podniesiony już na maxa podnośnik unosi się na około 10 cm, a gdy przestaje gazować to opada o te 10 cm. Posiadam tur. oleju mam na full.
×