Skocz do zawartości

CASE MX 120/135 CZY JOHN DEERE 6800/6900?


Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Gość Profil usunięty
Opublikowano

WITAM JAKI WYBRAĆ CIAGNIK SĄ W PORÓWNYWALNEJ CENIE TYLKO Z TYM ŻE JOHN DEERE JEST Z 2 LATA STARSZY . pOMÓŻCIE CASE CZY JOHN DEERE

Gość Profil usunięty
Opublikowano

oczywiście, że john deere !! to ciągniki nie do zajechania a ich silniki to już wogólę wieczne.

Opublikowano

@forumkowicz: To samo można powiedziec o case mx. Oba są nie do zajechania wybierzesz co chcesz. Ja jednak wolałbym case ze względu na spalanie.

Gość Profil usunięty
Opublikowano

To nie jest wcale prawda, ze john deere dużo palą spalanie zależy tylko i wyłącznie od operatora i od zaczepionej maszyny jak ludzie zaczepiają do 160 konnego john deera 4 skibowy pług a później dziwne że paliwa żłopie 30 litrów na hektar i jeszcze jak mu gaz do ciśnie do 2000 obr/min to już w ogóle, ja mierzyłem spalanie w ciągniku to przy talerzówce na małym gazie spalił 6 litrów na hektar około 1400 obr a na dóżym gazie gdzie niby szybciej zrobi robotę spalił 11 litrów więc to nie prawda że dasz więcej gazu to szybciej zrobisz robotę i mniej spalisz wcale że nie to zależy od operatora i koniec !!!

Gość Profil usunięty
Opublikowano

A powiedź, że stare case nie mają apetytu mają i nie wiem czy nie większe, a john deere to jest firma nie ma lepszych silników niż mają stare john deere a sprzęgła też mają wieczne ponieważ są w kąpieli olejowej !

 

To tak jak byś porównywał piły sthila to huskwarny

Stihl nie jest zły, ale huskwarna to jest firma { niemiecka jakość ] tutaj ten case to stihl a john deere to huskwarna.

Opublikowano

To nie jest wcale prawda, ze john deere dużo palą spalanie zależy tylko i wyłącznie od operatora i od zaczepionej maszyny jak ludzie zaczepiają do 160 konnego john deera 4 skibowy pług a później dziwne że paliwa żłopie 30 litrów na hektar i jeszcze jak mu gaz do ciśnie do 2000 obr/min to już w ogóle, ja mierzyłem spalanie w ciągniku to przy talerzówce na małym gazie spalił 6 litrów na hektar około 1400 obr a na dóżym gazie gdzie niby szybciej zrobi robotę spalił 11 litrów więc to nie prawda że dasz więcej gazu to szybciej zrobisz robotę i mniej spalisz wcale że nie to zależy od operatora i koniec !!!

 

To zaczep 5 w obrocie i duś go albo kręć na 2tys obr.

Gość Profil usunięty
Opublikowano

mów w prost a nie coś tam insynuujesz i nie chodziło mi o to, że do 6900 zaczepie 5 skib tylko, że ludzie do 160km zaczepiają 4 skiby a później zdziwienie, że dużo palą. CZYTAJ ZE ZROZUMIENIEM !!!

Opublikowano (edytowane)

Nie porównaj silników jd do cumminisa. Cass też ma sprzęgło w kompieli olejowej. Pierw trochę poczytaj a potem się napinaj. Obie marki pochodzą z Ameryki. A z tym że ktoś podczepia 4 a nie 5 ski. To w 100% się zgadzam, jak nie daje rady to jaki sens jest 5 ciągnąć. Nie wiem co tam w jd siedzi wiec założycielowi tematu opisze trochę case mz 135.

 

Silnik cumminis 6 garów, pompa 120l/min, 5.5t udźwigu, waga około 5,5t, ehr, eh rewers, radar poślizgu, powershift 4 stopniowy, skrzynia 45km/h, sprzęgło wspomagane hydraulicznie w kąpieli olejowej, hamulce hydrauliczne na 4 koła, Klima, cicha kabina, piękny dźwięk silnika i jak coś mi się przypomni to dopisze.

Edytowane przez Ziel
Gość Profil usunięty
Opublikowano

i jeszcze takie małe pytanko czy zdobędę w miarę dobry egzemplarz za 70 tyś zł

Gość Profil usunięty
Opublikowano

jak poszukasz to może ale na allegro za 70 tyś poniżej 6tyś motogodzin raczej nie bedzie

Opublikowano (edytowane)

Oba traktory są toporne, jednak skrzynia jest lepsza w JD.... Case ma skrzynie, która ma swoje bolączki, których ciężko się pozbyć np.. szarpiący rewers...półbiego bardzo szarpią i to fabryka już tak zrobiła, potem tego kosze nie wytrzymują... plus tego ze tarcze dosyć tanie są... JD jest prostszy w budowie bo ma całe sterowanie skrzynia na linkach, rewers jak i połbiegi... Dla mnie wybór jest tylko jeden:JD... Ziel podaruj sobie te 15 tys. bo mało które połbiegi to wytrzymują a na pewno nie w Mx...żadna skrzynia tego nie wytrzymuje często...

Edytowane przez JD1052
Opublikowano

Widze że nigdy nie miałeś z tym ciągnikiem do czynienia. Porozmawiaj z właścicielami tych ciągników. Skrzynia w ogóle nie jest toporna a rewers nie szarpie, jeszcze trzeba umieć jeździć. Po twoim nicku sądze że jesteś małoletnim fanboyem JD.

Opublikowano

Rewers szarpie z coraz wieksza iloscia mtg bo nie da się go skalibrować....można jedynie zregenerować cała płyte zaworów czy cos takiego... to wsiadz do traktora ze szkrzynia ZF i powiesz ze skrzynia w Casie nie jest toporna bo jest oporostu z czołgu starego, a co to twoich pomysłow kim jestem nie byłbym takim do przodu! Nie masz pojęcia ile traktorów objeżdziłem...

Opublikowano

Ale głupoty piszesz że rewers szarpie w MX . Mam MX 150 i fakt skrzynia półbiegi szarpią, ale rewers ładnie chodzi. Nie raz jeździłem 6800, w nim skrzynia pięknie chodzi, tu niech MX się schowa, i tylko tu.

Części w JD raczej drogie lubi nawalić, lepsza seria 7000 niż 6000, mniej awaryjna.

Silniki Cuminsa jedne z najlepszych na świecie.

 

Co do spalania to ja w MX nie patrze na padał gazu, zawsze przekraczam 2 tys i śmieję się z tych co piszą że JD mało piali bo na 1600 obrotów pracują bo wyżej boją się wcisnąć, bo wir w baku się robi. I to jest prawda.

Mi w orce z pługiem 5 skib który zabiera 270 cm na średnich i ciężkich ziemiach pali do 14,5 l/ha. i obroty zawsze 2000-2100, jak na początku orałem do 1800 to spalił 14,5 pod rzepak, a pod pszenicę z obrotami do 2000 tyś spalił 14 l/ha.To mierzyłem i jestem pewny że tak spalił. W 13 godzin zaorałem 20 ha, w 4 kawałkach, przejechałem prawie 36 km i wlałem 280 litrów.

 

Kuzyn ma 7730 i mówi że pali mu w pługu 30- 40 litrów, na podobnych ziemiach. chyba nie kłamie co.

Gość Profil usunięty
Opublikowano

30 i 40 litrów coś tu chyba w kulki cie robi ???!

Opublikowano

Dokładnie, tylko przy zmianie półbiegów szarpie.

Ale jeździ ze mną niekiedy szwagier co ma JD 8100 i powiedział że mam lepszy komfort niż u niego w JD.Płynniej i nie skacze MX.

Jedyna bolączka w nim to trochę szarpiąca skrzynia, ale za to bardzo wytrzymała, tania w remoncie i prosta.

W 6800 do półbiegów trzeba kabinę na bok położyć i skrzynię całą do góry się wyciaga, w MX odjeżdża silnikiem, odkręca się dekiel i wyciąga dwa wałki z półbiegami.

Gość Profil usunięty
Opublikowano

powiedział, że masz lepszy komfort pracy niż on w swoim john deere, komfort komfortem ale jak bym miał do wyboru komfort a bezawaryjność to chyba wiesz co bym wybrał ?? nie?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez SawekOcha
      Witam. Poszukuje posiadaczy ciągnika case cs 86. Mianowicie chciałbym się dowiedzieć jak sprawują się te ciągniki i co jest w nich wadliwe. Ile pala.
    • Przez Andre8989
      Witam. Mam pytanie czy w case 5120 olej na hydraulike jest w osobnym zbiorniku czy razem ze skrzynią biegów.
    • Przez grzybekkee
      Witam. Mam problem z nowo nabytym ciągnikiem Case 5130. Problem polega na tym, iż nie ma możliwości sterowania podnośnikiem, ani przyciskami na błotnikach, ani dźwignią na panelu. Sterować można jedynie joystickiem, lecz te sterowanie również jest zepsute, ponieważ na 5 z 6 pozycji podnosi, a w jednej pozycji opuszcza. Do tego pokrętło z trybami pracy można przekręcić o 360°. Aha, i ta kontrolka (N) ciągle mruga.

      Poprzedni właściciel twierdzi, że problem pojawił się podczas regeneracji pompy, więc jest taka możliwość, że coś źle podczepił.
    • Przez Padykilos
      Witam, zwaracam się do was z prośbą o wytłumaczenie różnic pomiędzy tymi modelami. Na pierwszy rzut oka wyglądają tak samo, a z tego co pamiętam to seria T5 zaczynała się od 99KM. Proszę o pomoc pozdrawiam . 
    • Przez lukasz0920
      Witam Mam problem z case mx 135. Od roku co jakiś czas nie działał rewers po odpaleniu ciągnika, wystarczyło popukac wajche od skrzyni biegów i zaczął działać. Problem znikał. Dzisiaj po całym dniu pracy, koszenie trawy chciałem wjechać na podwórko i nagle przestał całkiem działać. Cechy podejrzane - dzisiaj co jakiś czas mrugala kontrolka od walka - gdy przełącze rewers w tył to kontrolka się zapala ale nie rusza - no i gdy włączę czwarty bieg i w tył, mruga N Ogólnie wyłączyłem i włączyłem prąd i nic nie dało. Sprawdzałem różne kostki itp no nic nie widać podejrzanego
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v