Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

u mnie sasiad ma hsx 140 i narzeka. kupil go w zeszlym roku mocy mu nie brakuje ale mowi ze ciezko chodzi skrzynia i cos o rewersie wspominal. ja tez sie zastanawialem nad hsx ale 100 pojechalem z kuzynem do jednego z dilerow bo kuzyn znal sprzedawce bo bral od nich sporo sprzetu. wiec koles odradzal mi hsx pod tura. mowil ze przy czestym uzytkowaniu dzieje sie cos tam ze sprzeglem. ze jeszcze nie do konca jest dopracowany.a poza tym bylem kiedys na pokazie wiec 140hsx i brona talerzowa 3m pod gore toczyla sie 4-5h na godzine. talerze byly 610 a bylo naprawde plytko robione.

Opublikowano

Wracając do tematu głównego. Osobiście przez moment miałem podobne rozterki. Za te same pieniądze napewno od Zetora dostaniesz więcej mocy. Jeśli chodzi o komfort , wykonanie, trwałość to napewno wygra Valtra. Ja kupiłem N101 HT rzutem na taśmę (jeszcze bez Adblue) w grudniu. Przekonało mnie że cała "d*pa" czyli skrzynia i tylny dyferencjał jest taki sam jak w serii T która dochodzi do 200km. Silnik z mojego modelu można zapewne "wzmocnić" o ok 20 km bez strachu że on albo podzespoły nie wytrzymają. W serii Hitech jest stosunkowo mało elektroniki co też jest plusem.

Stosunkowo ciekawa mogłaby być Kubota 135 ale to już chyba nieco inne pieniądze.

Opublikowano

Widzę że temat dawno nie ruszany :D
Wuja kupił Valtra n103.4  z turem Quicke Q56.

 

Narazie ma 13 mth ale opinie wam mogę dać po 50 70 mth albo 100

 

w transporcie powiem że baja ;)
Super Skrzynia(Hitech) 4 biegi 3 półbiegi i 2 zakresy

Cichuta i oszczędna i komfortowa ;)
jak za te pieniądze ma dużo w podstawie :)
Aby dobrane 3 wyjscie hydrauliczne :)

 

Opublikowano

bo ta Nka to ma jeszcze stary tył i skrzynie z "kanciaków", sam mam 6550 Hitecha z 2002 roku i ponoć sprzety nie do zdarcia, skrzynia fajna choć mogłyby być 4 półbiegi a nie 3 (w starym masseyu 3120 brat ma 4 ).

Opublikowano
Dnia 29.04.2014 o 12:58, marko06060 napisał:

To bardzo drogo chcą, bo tyle to kosztuje 140-stka.

 

Co do tej przepaści to i może jest różnica, ale to wszystko się przekłada później w eksploatacji, tańszy ciągnik łatwiej i taniej można naprawić niż zachodnie, przeważnie naszpikowane niepotrzebną elektroniką bez której też można jakoś pracować oraz co jest bardzo ważne, łatwiej i taniej można nabyć części do zetora niż do valtry. Ta valtra to pomysł brata, któremu zawsze sie podobała... na obrazku ale nic do nich osobiście nie mam :D

Można czesci kupić do pusty do puki fabryka jest ale zetor jest na skraju bankructwa zwolnił 40% załogi i ma problemy finansowe Już Się śmieje z posiadaczy zetorow zobaczymy gdzi czesci będziecie kupować 

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez ZimowyZolnierz
      Witam w katalogu części naszego Zetora występują 4 świece żarowe w głowicy, natomiast fizycznie mamy świece płomieniową w kolektorze. Czy to oznacza że głowica jest nieoryginalna czy w starszej wersji z mostem zetorowskim po prostu tak jest? Oraz mam mega problem z rozruchem, w mrozy jak złapie początkowo chodzi na jeden cylinder, pora się szykować do remontu?
    • Przez kubakar117
      Witam Mam problem w Valtrze n134 active mianowicie chodzi o tylny tuz.Czasami potrafi się przyciąć. Po naciśnięciu przycisku mruga kłódka na prawej konsoli z regulacją .
    • Przez Maverick
      Witam. Chciałbym dorobić zaczep rolniczy (dolny) do Zetora 14145 gdyż jest to wersja eksportowa z zaczepem piton fix do której standardowy zaczep z agromy nie pasuje gdyż jest zbyt gruby (30mm). Grubość zaczepu jaki pasowałby w mocowanie piton fix to max 25mm. Zakupiłem odpowiednio gruby płaskownik wycięty palnikiem acytylenowym i teraz stoję przed pytaniem jak bardzo wysunięty był fabryczny zaczep w tym ciągniku. Gdyby był ktoś tak uprzejmy i zmierzył w swoim ciągniku tej serii odległość od końcówki wałka wom do środka oka listwy zaczepu dolnego byłbym niezmiernie wdzięczny. Dodam że ciągnik jest na kołach 20.8 R38 co powoduje że nie mogę umieścić zaczepu zbyt blisko tylnej osi, bo spowoduje to trudności w skręcaniu pod ostrym kątem. Odległość od końcówki wałka wom do środka oka zaczepu (mierzone w idealnym poziomie) uważam za uniwersalny punkt odniesienia w tej serii ciągników. Zdjęcie zamieszczam poniżej. Z góry dziękuję.
      Oto zdjęcie piton fixa. Ta belka pod spodem jest od przedniego tuza która była przykręcona do piton fixa. Interesuje mnie odległość końcówki wałka do środka oka sworznia zaczepu rolniczego (dolnego). Czy ktoś z posiadaczy ciężkiej serii zetora mógłby zmierzyć u siebie i podać odległość?

    • Przez KlimekPL
      Narodził się kolejny problem w Zetorze 5211. Wymienialiśmy pompę wody na nową, daliśmy nową uszczelkę a miejsce mocowania pompy zostało dokładnie oczyszczone i odtłuszczone, śruby dokładnie i równo dociągnięte a podczas zalewania okazało się, że cały płyn zaczął uciekać właśnie w miejscu mocowania pompy. Gdzie należy szukać przyczyny? Czy jedynym sposobem będzie uszczelnienie na silikon? Bo tak właśnie była zamontowana stara pompa a teraz zamiast tego poszła normalna uszczelka, a płyn ucieka pokaźnym strumieniem (nie kropelkami, tylko normalnie wodospad).
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v