Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

tobie chodzi o tą część co jest przymocowana do ciągnika?

Jeśli chodzi ci o tą to aby ją wyjąć musisz wyjąć zbiornik paliwa, ale aby go wyjąć trzeba spuścić płyn chłodzący potem wyjąć chłodnicę, następnie odłączyć rury od filtra powietrza i wyjąć całą obudowę filtra. potem odłączasz węże od tego baniaka co jest nad pompą hydrauliczną, potem odkręcasz taką blachę co jest przykręcony ten baniak(4 śruby, po 2 na stronę) wyjmujesz ten baniak, potem spuszczasz paliwo odłączasz przewody paliwowe(jeśli masz 2 zbiorniki to musisz odpiąć jeszcze tą rurę łączącą zbiorniki) następnie odginasz delikatnie blachy co były przykręcone do tego baniak, i powinien wyjść zbiornik paliwa. Następnie twoim oczom ukażą się śruby trzymające atrapę maski(podajże 12śrób na klucz 19) odkręcasz te śruby, odłączasz elektrykę i atrapę masz zdemontowaną.

 

To jest tak co z grusza opisane i jest jeszcze kilka rzeczy do odkręcenia dodatkowych

Jeśli chcesz zdiąć maskę to wystarczy odkręcić teleskop i maskę podnieść wysoko do góry a ona sam wyskoczy z zawiasów

PS: po co chcesz odkręcać atrapę maski?

Opublikowano

po pierwsze nie pisz postu pod postem bo dostaniesz ostrzeżenie :)

 

Nie pamiętam dokładnie na ilu się trzyma ta atrapa, bo ja to robiłem zimą i już zapomniałem. Chyba jest ich 12 śrub na klucz 19.

Przy okazji wypłukaj zbiornik paliwa jak już będziesz miał wyjęty :)

Opublikowano

Witam. Mam w kupnie john deere 2850, chcialbym sie dowiedziec i uzyskac kilka podpowiedzi na co zwracac uwage przy oględzinach. Jelonek ktorrego ogladalem rocznik 91 tur z osprzetem lycha krokodyl. Pozdrawiam.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Mateuszek12
      Witam pomoże ktoś może miał ktoś problem tego typu. Niekce działać mi klimatyzacja w john deere 6910s co to może być za przyczyna.
    • Przez Dominik4321
      Witam mam do wyboru dwie prasy pasowe. Jedna z nich to McHale V660 która posiada 3 pasy. Drugą z nich jest John Deere V451M która posiada 6 pasów. Proszę o wypisanie wad i zalet  tych pras i czy lepsze bele są z prasy 3 pasowej czy 6 pasowej.
    • Przez czmochu97
      Witam, ten oto kawał...... robi sobie ewidentnie z nas zarty. Temperatura zewnętrzna powyżej 20 stopni i już wali go w łeb. Aczkolwiek, podczas pracy, o ile to można nazwać pracą, przejechałem jakieś 700 metrów z agregatem i gaśnie, nie odpale, bo zapowietrzony. Delikatne psikniecie plakiem i znowu chodzi i tak później może przejade z kilometr, a może już nie. Co mu może być, dodam że rok temu pod koniec prac letnich też tak zaczął robić, ale tylko jak temperatura zeszła niżej, było okej.
    • Przez endrju
      Witam. Niestety nie znalazłem podobnego tematu pod który mógłbym się podpiąć więc zakładam nowy. Mam otóż taki problem z John deerem 6610 z 1998 roku. Silnik po odpaleniu pracuje równo zarówno na niskich jak i wysokich obrotach, z komina nie wydobywa się żaden niepokojący dym. Natomiast, gdy ciągnik schodzi z wysokich obrotów (np. z około 2tys )  i puszczam gaz to gaśnie po czym można go odpalić  bez problemów i znów pracuje bez zarzutów . Filtry wymienione, zero brudu w filtrze, paliwo z baku spuszczone również nie budzi zastrzeżeń. Gdzie szukać przyczyny ?  Poniżej filmik

      2019-06-10_09_21_56.mp4
    • Przez AchimR
      Udało nam się przerobić eS-kę na wersję brazylijską.
      Nieważne czy wersja z 9l czy z 13l silnikiem. Wszystkie kombajny JD z DPF i dodatkowym kompresorem śrubowym można przerobić na wersję brazylijską, czyli z odłączonym kompresorem co dodaje mocy!!!
      Wkrótce więcej zdjęc.
      Kombajn już po testach.
       
      Tak było


      A tak jest teraz.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v