Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam szukałem na różnych forach ale niestety nie za bardzo znalazłem odpowiedzi a mianowicie posiadam nie wielkie gospodarstwo większość zboża mam ursusa c330 oraz ursusa 3512 ale wiadomo dwa ciągniki to tez większy wydatek więc ojciec postanowił sprzedać oba ciągniki i kupić jeden i nie było problemu lecz uprawiam także ziemniaki na użytek własny i chodzi o to żeby ciągnik się mieścił w rzędach (2 x 70 cm). wiem ze c330 by mi wystarczył ale ciągnik często pracował by z przyczepami wożąc ziemię więc przydał by się przedni napęd oglądałem tez ciągniki sadownicze lecz wiele ma szerokość 1300 i jest to troche za mało. Nie chodzi mi o ciągniki naładowane elektroniką ale troche wygodniejsze od Mtz czy c360. cena nie przekraczająca 50tyś.

Opublikowano

To nie najlepszy pomysł, dwa to dwa, wysiądzie jeden to robisz drugim, wysiądzie drugim to robisz pierwszym. A jak będzie jeden a wysiądzie to robota stoi. Lepiej zostawić 30tkę, sprzedać 3512 one w cenie, poczekać rok nazbierać dołożyć i kupić większy np u4514 mało spali a siła większa. Ja bym tak kombinował gdybym miał taki problem.

Opublikowano

ja bym lepiej zostawił 3512 jak już musisz sprzedać a z tym większym wydatkiem to tak nie przesadzaj jak ciągnik stoi to nie generuje kosztów a OC to wydatek 70 zł na rok

teraz ciężko kupić dobry ciągnik kolega teraz szuka takiego do 50 tys z przodem około 70 koni to nie ma w czym wybrać

Opublikowano

tez myślałem nad MF 3050 ale szerokość to około 237 i tu sie raczej nic zwęzyć nie da bo nawet jeśli z tyłu odwrócę felgi i dam wąskie opony to mi to nic nie da :( a jakieś sadowniki dały by rade sobie w polu np John Deere 5510N same dorado v70 albo lamborghini 775f czy cokolwiek z rodziny same-DF lub nh a nie oriętuje się jak wygląda sprawa z rozstawem w john deere 6100

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez masseyferguson255255
      Witam. Mam problem dziś podczas wyjazdu w czasie jazdy (10metrów) wyskoczył dźwignia sterowania reduktorem i wskoczył tak jakby luz, choć bieg był włączony, teraz w ogóle nie reaguje na biegi na każdym biegu jak na luzie i na biegach szosowych i na terenowych, proszę o pomoc co jest grane. z góry wielkie dzięki.
    • Przez agrof
      Witam.
      W c330 "zniknęło" ładowanie, ponadto:
      - bardzo niepokojące jest grzanie się regulatora (element który się bardzo mocno grzeje zaznaczony na fotce)
      - grzeje się również kabel, który idzie do stacyjki (osłona kabla aż się przy topiła).
      - kontrolka od ładowania gaśnie jak zwiększy się obroty

      Podstawowe pytanie:
      - jak sprawdzić prądnice czy jest sprawna,
      - gdzie najlepiej zmierzyć napięcie i jakie wartości powinny być (na akumulatorze brak ładowania, a na wyjściach z regulatora jakieś dziwne wartości pokazuje)
      - co może być powodem, że się grzeje regulator (chyba że tak ma być?)

      Bardzo proszę o pomoc.

      -
      (zdjęcie poglądowe z internetu)
    • Przez ZimowyZolnierz
      Witam w katalogu części naszego Zetora występują 4 świece żarowe w głowicy, natomiast fizycznie mamy świece płomieniową w kolektorze. Czy to oznacza że głowica jest nieoryginalna czy w starszej wersji z mostem zetorowskim po prostu tak jest? Oraz mam mega problem z rozruchem, w mrozy jak złapie początkowo chodzi na jeden cylinder, pora się szykować do remontu?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v