Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
Gość Profil usunięty

John Deere 6130r

Polecane posty

WHATEVER

Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Siemanko forumowicze.

Zakładam temat bo podobnego nie widziałem.

Interesuje się aktualnie john deere 6130r który ma 4 cylindry i 150km jak sądzicie czy przy 150km 4 cylindry to nie za mało jeśli byłby go główny ciągnik w gospodarstwie ?

Interesuje mnie również to czy mógł by on posiadać 6 cylindrów oraz control arm który mi się bardzo podoba;)

Jaka była by cena takiego ciągnika

-tls+

-amortyzowana kabina(najlepiej poduszka jak w tirze)

-TUZ

-Controlarm

-DirectDrive/Autoquad

 

Pozzdrawiam ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

kris14    259

6cyl 6R to od 6140R w górę. Innej możliwości nie ma.

Tak samo nie ma możliwości pnemuatycznej amortyzacji kabiny w żadnym JD 6R (nie wiem skąd ten pomysł)

DirectDrive dostępny od modeli 6140R.

 

Ceny katalogowe- 6130R podstawa 92tys euro netto

AutoQuad Plus 24x24 Eco- 2,4tys euro

AutoPowr- 8tys euro

TLS- 4,8tys euro

Pneumatyka 2+1- 3,5tys euro

Poszerzenia błotników tył ok 120 euro (zależnie od szerokości opon z tyłu)

W cenie opony 520/85R38 i 480/70R28 (producent losowy), 3 prędkości wałka WOM, pompa 114l/min, 2 rozdzielacze DeLuxe 200

Hydrauliczna amortyzacja kabiny- 2,5tys euro

Podłokietnik CommandArm 1tys euro, ale występuje tylko z przekładnią AutoPowr (czyli 8tys euro dopłaty) i elektrozaworami (2,5tys euro dopłaty za 2szt.) oraz z fotelem Premium MSG 95AL-DDS 741 za 1,3tys euro.

Przedni TUZ (zintegrowany)- 4tys euro

Klimatronik dopłata 1tys euro,

Dotykowy ekran Commandcenter 500euro,

Radio 350euro (z systemem Bluetooth 1tys euro)

Najwyższy pakiet oświetlenia 8 świateł halogenowych i 4 xenon- 2,5tys euro

Kogut 280euro/2szt 550euro.

 

To tak z grubsza jeżeli chodzi o ceny, oczywiście netto i katalogowe, dealerzy dają oczywiście mniejsze lub większe upusty.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

JD1052    79

Poprzednik czyli 6534 to raczej nie za dobra maszyna....4 gary wsadzone do konstrukcji 6 cylindrowej to słabe rozwiązanie...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl


kris14    259

Wszystko zależy do czego, każde rozwiązanie ma swoje plusy i minusy, chodź nie ukrywam że 4ki zostają w tyle przy 6cyl ciągnikach jako ciężkie woły robocze :) Chociaż nie wiem jak to jest teraz z tymi nowymi silnikami.

Edytowano przez kris14

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Więc jeśli chce ciągnik 150km to musze brać 6140r i wtedy mogę mieć DirectDrive ;) ?

I jaka wtedy będzie cena

Trzeba się dobrze targować to mocno zejdzie dealer bo to będzie martwy sezon dla sprzedawców maszyn z salonów ;)

A jeszcze gdy rozmawiałem 1 raz z dealerem to mówiłem ze chce ciągnik 6 garowy i 150km a on wskazał mi 6130r

I jak był na testach 6140m to koleżka pytał się czy można wsadzić 6 garów to odpowiedział, że za dopłatą 10tyś można kieć 6 garów ;)

Edytowano przez John6620

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

kris14    259

W serii 6M 6 cyl jest dopiero od modelu 6150M i jak dołożysz do 6140M 10tys to kupisz właśnie 6150M.

6140R w postawie kosztuje 100tys euro, ceny dodatków takie same. Dopłata do DirectDrive 6,8tys euro.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Więc u dealera po ostrej negocjacji ile musiał bym zapłacić za 6140r+ DirectDrive,TLS+,TUZ,AMORTYZOWANA KABINA?

proszę ocene w złotówkach.

Pozdrawiam :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

M'ka ma 130 a r ma 150 ;) ale z IPM + zmienna geometria łopatek turbiny jutro będe u dealera to się dopytam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

zyz1o    5

no chyba nie bardzo nr ma masce oznaczaja moc czyli w tym przpadku 130, 150 to moze z ta dodatkowa moca ale na to to ty tak za bardzo nie patrz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

qazi    57

Moc znamionowa w 6130r to 130 KM i na tą moc patrz bo później się rozczarujesz że 20 koni gdzieś brakuje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Co sądzicie o cenie John Deere 6140r?

Dzis byłem u dealera i podał mi taką cene 360 netto w wyposażeniu

-przekładnia DirectDrive

-przednia oś MFWD z tls z obręczami reguolowanymi ( co to znaczy MFWD?)

-rozmiar kół tylnych 600/65r38 tu nastąpi zmiana na 650

-rozmiar kół przednich 480/65r28 także nastąpi zmiana

-stabilizator automatyczny z elementem (?)

-pompa hydrauliczna 114l/min 45CCM-PFC-SYSTEM

-kabina premium z amortyzacją

-2 E-SCV(450)& ZŁĄCZA DELUXE

-teleskopowe lusterka

-TUZ

Mam cały kosztorys i pozycje opcjonalne ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

kris14    259

MFWD- ośka napędzana z blokadą mechanizmu różnicowego.

 

PS: I tutaj widzisz jaka jest różnica w cenie między ceną katalogową a ceną u dealera, chociaż wydaje mi się za niska jak na te wyposażenie co podajesz. 6125R w wypasie tyle kosztuje.

Edytowano przez kris14

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Tyle powiedział mi przedstawiciel z Contractus'a ;)

Może w najblizszej przyszłości będe jechał do innego dealera zaprzyjaźnionego u uktórego kupywałem już maszyny john deere więc on niech mi złoży ofertę :)

Jeśli chcesz kris14 mogę zrobić zdjęcie i przesłac dla ciebie kosztorys

PS. FULL OPCJA kosztuje ok 560 tyś netto ale tam np 1500zł kosztuje zwykły kogut, uchwyty na kubki 109zl, roleta 1000zł i inne bzdury ;) troche drogo nieprawda?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Przepraszam podawałem cene samego ciągnika bez tych dodatków;P

Całość po dodaniu tych dodatków kosztuje 468tyś netto i chciałbym do tego dołożyć zestaw ksenon, i inne takie pierdoły jak sądzicie czemu kogut kosztuje aż 1500zł ?

Edytowano przez John6620

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

coolman111    54

jak sądzicie czemu kogut kosztuje aż 1500zł ?

Bo to John Deere 0dirol.gif. Jak potrafisz to sam zamontujesz koguta, poprowadzisz kabel, zamontujesz wyłącznik w kabinie i z owych 1500zł zrobi się spokojnie tylko 150zł. Ale jeśli ma być to zrobione niechlujnie to szkoda by było aby od zwarcia spaliła się maszyna warta prawie pół bańki...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

a czemu fotel 1500 ;) i sam dam rade go zrobić ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

kris14    259

Nie musisz mi wysyłać :) Teraz cena się zgadza. Co do kogutów, to spytaj się na serwisie za ile Ci zamontują.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Wiesz co kolego teraz muszę się pointeresować testaami i wziąć maszynke na jazde z beczką albo orka i w tedy będe wiedział na czym stoje ;)

Co do ceny to mysle, że za wysoka bo mojemu koledze dealer oferował John Deere 6150M w full wersji w cenie 280 netto do negocjacji ;;) więc mysle, zę jak pójde do tego dealera to dostane podobną cene na M i myśle, że niższą na R (właśnie u tego dealera został kupiony 6620 i 57xx

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

qazi    57

na pewno ten 6150m za 280 netto nie był w full wersji, ale pewnie już w miarę doposażony był

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

a ile trzeba dac za 6150m w full wersji ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Chodzi mi o full opcjej bo dealer powiedzał, że z M'ką zamkniemy się w 310 netto

w full opcji

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach



Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

@John6620 zapraszamy do Agrotechniki, na pewno sie dogadasz z naszymi handlowcami :)

 

kiedy i gdzie ;):D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez michal8899
      Jestem tutaj nowy i chciałbym się poradzić co wybrać interesują mnie te dwa ciągniki. Ma on pracować na 15ha jako ciągnik główny ciągnik . Proszę o pomoc!!!
    • Przez endriu13
      Witam
       
      Rocznie będę robił 250/300 szt. belotów  z siana słomy i sianokiszonki. Ciągnik jaki posiadam to C-360-3p.Zastanawiam się nad wyborem JD 540, 545 lub 550.Proszę o podpowiedź na co zwrócić uwagę przy zakupie kazde uwagi będą dla mnie cenne bo jestem laikiem gdyż zamierzam przesiąść z kostki na zwijkę. Z góry WIELKIE DZIĘKI :mellow:
    • Przez TraktortoZetor
      Mam problem z moim JD 6200. Mianowicie chodzi o to że potrzebuję wyciągnąć wałek łączący silnik ze skrzynią biegów. Odkręciłem wałek od skrzyni biegów i od silnika bodajże na 6 śrubach tłumik drgań. Teraz ten wałek nie chce wyjść. Pytanie jak wyciągnąć ten wałek? Muszę silnik wyciągnąć czy jak? 
    • Przez 23damian
      Tak jak w temacie kupię nóż do sianokiszonki do prasy rolujacej John deere 545 
    • Przez Maciek0903
      Witam,
      Zakładam nowy temat ponieważ nie znalazłem odpowiedzi w innych postach które czytałem na forum. Jestem po generalnym remoncie mojego ciągnika (wymiana połowy skrzyni, obie nowe  pompy olejowe itp.). Mam teraz taki problem przy podniesionym TUZ-ie jak stoję na wolnych obrotach ciągnik dostaje jakby " padaczki". Dosłownie zaczyna telepać się cały i wtedy nie mogę nawet kierownicą ruszyć. Gdy przygazuje to pomaga lecz jak puszcze gaz to po chwili wraca. Jak opuszę podnośnik to tego problemu nie ma. Dodam iż gdy zostawię  wyłączony ciągnik z podniesionym pługiem to nawet na centymetr nie opadnie, nawet po dwóch dniach. Dodatkowo zaobserwowałem, że gdy gazuje to podniesiony już na maxa podnośnik unosi się na około 10 cm, a gdy przestaje gazować to opada o te 10 cm. Posiadam tur. oleju mam na full.
×