Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Gość Profil usunięty
Opublikowano

Siemanko forumowicze.

Zakładam temat bo podobnego nie widziałem.

Interesuje się aktualnie john deere 6130r który ma 4 cylindry i 150km jak sądzicie czy przy 150km 4 cylindry to nie za mało jeśli byłby go główny ciągnik w gospodarstwie ?

Interesuje mnie również to czy mógł by on posiadać 6 cylindrów oraz control arm który mi się bardzo podoba;)

Jaka była by cena takiego ciągnika

-tls+

-amortyzowana kabina(najlepiej poduszka jak w tirze)

-TUZ

-Controlarm

-DirectDrive/Autoquad

 

Pozzdrawiam ;)

Opublikowano

6cyl 6R to od 6140R w górę. Innej możliwości nie ma.

Tak samo nie ma możliwości pnemuatycznej amortyzacji kabiny w żadnym JD 6R (nie wiem skąd ten pomysł)

DirectDrive dostępny od modeli 6140R.

 

Ceny katalogowe- 6130R podstawa 92tys euro netto

AutoQuad Plus 24x24 Eco- 2,4tys euro

AutoPowr- 8tys euro

TLS- 4,8tys euro

Pneumatyka 2+1- 3,5tys euro

Poszerzenia błotników tył ok 120 euro (zależnie od szerokości opon z tyłu)

W cenie opony 520/85R38 i 480/70R28 (producent losowy), 3 prędkości wałka WOM, pompa 114l/min, 2 rozdzielacze DeLuxe 200

Hydrauliczna amortyzacja kabiny- 2,5tys euro

Podłokietnik CommandArm 1tys euro, ale występuje tylko z przekładnią AutoPowr (czyli 8tys euro dopłaty) i elektrozaworami (2,5tys euro dopłaty za 2szt.) oraz z fotelem Premium MSG 95AL-DDS 741 za 1,3tys euro.

Przedni TUZ (zintegrowany)- 4tys euro

Klimatronik dopłata 1tys euro,

Dotykowy ekran Commandcenter 500euro,

Radio 350euro (z systemem Bluetooth 1tys euro)

Najwyższy pakiet oświetlenia 8 świateł halogenowych i 4 xenon- 2,5tys euro

Kogut 280euro/2szt 550euro.

 

To tak z grubsza jeżeli chodzi o ceny, oczywiście netto i katalogowe, dealerzy dają oczywiście mniejsze lub większe upusty.

Opublikowano (edytowane)

Wszystko zależy do czego, każde rozwiązanie ma swoje plusy i minusy, chodź nie ukrywam że 4ki zostają w tyle przy 6cyl ciągnikach jako ciężkie woły robocze :) Chociaż nie wiem jak to jest teraz z tymi nowymi silnikami.

Edytowane przez kris14
Gość Profil usunięty
Opublikowano (edytowane)

Więc jeśli chce ciągnik 150km to musze brać 6140r i wtedy mogę mieć DirectDrive ;) ?

I jaka wtedy będzie cena

Trzeba się dobrze targować to mocno zejdzie dealer bo to będzie martwy sezon dla sprzedawców maszyn z salonów ;)

A jeszcze gdy rozmawiałem 1 raz z dealerem to mówiłem ze chce ciągnik 6 garowy i 150km a on wskazał mi 6130r

I jak był na testach 6140m to koleżka pytał się czy można wsadzić 6 garów to odpowiedział, że za dopłatą 10tyś można kieć 6 garów ;)

Edytowane przez John6620
Opublikowano

W serii 6M 6 cyl jest dopiero od modelu 6150M i jak dołożysz do 6140M 10tys to kupisz właśnie 6150M.

6140R w postawie kosztuje 100tys euro, ceny dodatków takie same. Dopłata do DirectDrive 6,8tys euro.

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Więc u dealera po ostrej negocjacji ile musiał bym zapłacić za 6140r+ DirectDrive,TLS+,TUZ,AMORTYZOWANA KABINA?

proszę ocene w złotówkach.

Pozdrawiam :)

Gość Profil usunięty
Opublikowano

M'ka ma 130 a r ma 150 ;) ale z IPM + zmienna geometria łopatek turbiny jutro będe u dealera to się dopytam

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Co sądzicie o cenie John Deere 6140r?

Dzis byłem u dealera i podał mi taką cene 360 netto w wyposażeniu

-przekładnia DirectDrive

-przednia oś MFWD z tls z obręczami reguolowanymi ( co to znaczy MFWD?)

-rozmiar kół tylnych 600/65r38 tu nastąpi zmiana na 650

-rozmiar kół przednich 480/65r28 także nastąpi zmiana

-stabilizator automatyczny z elementem (?)

-pompa hydrauliczna 114l/min 45CCM-PFC-SYSTEM

-kabina premium z amortyzacją

-2 E-SCV(450)& ZŁĄCZA DELUXE

-teleskopowe lusterka

-TUZ

Mam cały kosztorys i pozycje opcjonalne ;)

Opublikowano (edytowane)

MFWD- ośka napędzana z blokadą mechanizmu różnicowego.

 

PS: I tutaj widzisz jaka jest różnica w cenie między ceną katalogową a ceną u dealera, chociaż wydaje mi się za niska jak na te wyposażenie co podajesz. 6125R w wypasie tyle kosztuje.

Edytowane przez kris14
Gość Profil usunięty
Opublikowano (edytowane)

Tyle powiedział mi przedstawiciel z Contractus'a ;)

Może w najblizszej przyszłości będe jechał do innego dealera zaprzyjaźnionego u uktórego kupywałem już maszyny john deere więc on niech mi złoży ofertę :)

Jeśli chcesz kris14 mogę zrobić zdjęcie i przesłac dla ciebie kosztorys

PS. FULL OPCJA kosztuje ok 560 tyś netto ale tam np 1500zł kosztuje zwykły kogut, uchwyty na kubki 109zl, roleta 1000zł i inne bzdury ;) troche drogo nieprawda?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Przepraszam podawałem cene samego ciągnika bez tych dodatków;P

Całość po dodaniu tych dodatków kosztuje 468tyś netto i chciałbym do tego dołożyć zestaw ksenon, i inne takie pierdoły jak sądzicie czemu kogut kosztuje aż 1500zł ?

Edytowane przez John6620
Opublikowano

jak sądzicie czemu kogut kosztuje aż 1500zł ?

Bo to John Deere 0dirol.gif. Jak potrafisz to sam zamontujesz koguta, poprowadzisz kabel, zamontujesz wyłącznik w kabinie i z owych 1500zł zrobi się spokojnie tylko 150zł. Ale jeśli ma być to zrobione niechlujnie to szkoda by było aby od zwarcia spaliła się maszyna warta prawie pół bańki...

Gość Profil usunięty
Opublikowano

a czemu fotel 1500 ;) i sam dam rade go zrobić ?

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Wiesz co kolego teraz muszę się pointeresować testaami i wziąć maszynke na jazde z beczką albo orka i w tedy będe wiedział na czym stoje ;)

Co do ceny to mysle, że za wysoka bo mojemu koledze dealer oferował John Deere 6150M w full wersji w cenie 280 netto do negocjacji ;;) więc mysle, zę jak pójde do tego dealera to dostane podobną cene na M i myśle, że niższą na R (właśnie u tego dealera został kupiony 6620 i 57xx

Gość Profil usunięty
Opublikowano

a ile trzeba dac za 6150m w full wersji ;)

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Chodzi mi o full opcjej bo dealer powiedzał, że z M'ką zamkniemy się w 310 netto

w full opcji

Gość Profil usunięty
Opublikowano

@John6620 zapraszamy do Agrotechniki, na pewno sie dogadasz z naszymi handlowcami :)

 

kiedy i gdzie ;):D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Mateuszek12
      Witam pomoże ktoś może miał ktoś problem tego typu. Niekce działać mi klimatyzacja w john deere 6910s co to może być za przyczyna.
    • Przez Dominik4321
      Witam mam do wyboru dwie prasy pasowe. Jedna z nich to McHale V660 która posiada 3 pasy. Drugą z nich jest John Deere V451M która posiada 6 pasów. Proszę o wypisanie wad i zalet  tych pras i czy lepsze bele są z prasy 3 pasowej czy 6 pasowej.
    • Przez czmochu97
      Witam, ten oto kawał...... robi sobie ewidentnie z nas zarty. Temperatura zewnętrzna powyżej 20 stopni i już wali go w łeb. Aczkolwiek, podczas pracy, o ile to można nazwać pracą, przejechałem jakieś 700 metrów z agregatem i gaśnie, nie odpale, bo zapowietrzony. Delikatne psikniecie plakiem i znowu chodzi i tak później może przejade z kilometr, a może już nie. Co mu może być, dodam że rok temu pod koniec prac letnich też tak zaczął robić, ale tylko jak temperatura zeszła niżej, było okej.
    • Przez endrju
      Witam. Niestety nie znalazłem podobnego tematu pod który mógłbym się podpiąć więc zakładam nowy. Mam otóż taki problem z John deerem 6610 z 1998 roku. Silnik po odpaleniu pracuje równo zarówno na niskich jak i wysokich obrotach, z komina nie wydobywa się żaden niepokojący dym. Natomiast, gdy ciągnik schodzi z wysokich obrotów (np. z około 2tys )  i puszczam gaz to gaśnie po czym można go odpalić  bez problemów i znów pracuje bez zarzutów . Filtry wymienione, zero brudu w filtrze, paliwo z baku spuszczone również nie budzi zastrzeżeń. Gdzie szukać przyczyny ?  Poniżej filmik

      2019-06-10_09_21_56.mp4
    • Przez AchimR
      Udało nam się przerobić eS-kę na wersję brazylijską.
      Nieważne czy wersja z 9l czy z 13l silnikiem. Wszystkie kombajny JD z DPF i dodatkowym kompresorem śrubowym można przerobić na wersję brazylijską, czyli z odłączonym kompresorem co dodaje mocy!!!
      Wkrótce więcej zdjęc.
      Kombajn już po testach.
       
      Tak było


      A tak jest teraz.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v