Polecane posty

Wybrane dla Ciebie

w szkole takim jeździmy :)

Mamy 2 :P

z tego co nim robiłem to nawet jestem zadowolony, jak na 90 KM to jest ok :)

Tylko u nas koła trochę wąskie (nie wiem czy oryginalne czy akurat u nas takie)

 

Ale słyszałem że drogie są ...

150 tys za nowy ?? bo nie jestem pewien

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Farmer974    0

Własnie go zakupiłem,tylko jaki oleje do niego lać,jaki silnikowy,jaki hydrauliczno-przekładniowy ? Możesz mi doradzic

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ziomal20084    43

Ewentualnie możesz stosowac oleje firmy JohnDeere, sa tańsze ninew Holandowskie Ambry. Sam do swojego leje silnikowy ktory stosuje sie w JD

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Farmer974    0

A ile wchodzi tego oleju do silnika bo nie mam instrukcji ,i ile tego hydraulicznego,z gdzie kupujeci filtry do niego?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
woytek    6

Do silnika kupowałem zawsze 10l i z tego co pamiętam to chyba troszkę zostawało. W pojemności skrzyni nie pomogę bo TL'a sprzedałem parę lat temu i nie pamiętam (40 lub 60 litrów), jednak gdybyś odpuścił Ambre i kupował jakiś inny olej to pamiętaj że jest to olej hydrauliczno przekładniowy, a nie tak jak wyżej pisałeś hydrauliczny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Farmer974    0

A powiedz mi jak ci się sprawowała tl,a ile miałes w niej motogodziny ,i psuło ci sie coś??

 

A i jeszcze jaki olej do niego lałeś ? podaj symbole nazwy,dzieki z góry;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
woytek    6

Coś ponad 4000 mth. Przez ten czas miałem jedną awarie (i to z mojej winy) dotyczącą układu hamulcowego. Do tego doszła wymiana linki od sprzęgła przy przebiegu około 2500mth.

 

Jeżeli chodzi o oleje to :

 

Silnik - AMBRA Super Gold lub Master Gold 15W 40 ( zamienników na stacjach pełno więc na pewno coś dobierzesz )

Skrzynia - Ja jeździłem na Agrol U, jednak jeżeli posiadasz rewers elektrohydrauliczny to zdecydowałbym się chyba na oryginalną AMBRE Mulit G

 

I najważniejsze przez co miałem awarie to, nie próbuj do zbiorniczka płynu hamulcowego lać czegoś innego niż Ambra LHM, bo ja przy niskim stanie dolałem płynu hamulcowego i koszty naprawy do tej pory przyprawia mnie o ból głowy :unsure:

 

Z traktora byłem bardzo zadowolony i gdyby nie to, że przy zmianie ciągnika potrzebowałem miękką oś i skrzynie 50 km/h to z pewnością wziął bym jego następcę T5060.

 

Na 30 ha które wyżej pisałeś że posiadasz wydaje mi się, że idealny wybór.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KOSTEK12    17

Kolego Farmer974 jeżeli jeszcze jesteś nie pewny ilości poszczególnych olei to przecież na stronce którą ci podałem wcześniej wszystko jest napisane :) nawet pojemności :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
woytek    6

Pompa wspomagania bierze olej ze skrzyni biegów (przynajmniej seria TL tak miała i raczej w TLx0A nic się nie zmieniło)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
woytek    6

Filtr jest z prawej strony silnika i obok jest drugi (taki sam) od hydrauliki. Uprzedzając Twoje kolejne pytanie, nie wiem który z nich jest od wspomagania bo zawsze wymieniałem je parami. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Farmer974    0

Eloo mam pytanie nie wiecie jaki nr jest na uszczelniaczu z przedniego wału ,ten wałek który wchodzi do piasty,bo tam jest zdarte a ja nie mam żadnego katalogu moze ktos wie i prosił bym o szybkom odpowiedz :) dzięki z góry :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Farmer974    0

Witam,chciał bym sie dowiedziec co jest lepsze,Gruber,czy brona talerzowa,mama new holland tl90a,i jak szerokośc ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Farmer974    0

Siema, mam problem z Nh tl90a, a mianowicie coś mi sie stało z sprzengłem chyba bo ,zapalam traktor wrzucam bieg,rewers i wszystko spoko ale jak wcisne sprzengło to wyskakuje mi na ekraniku CP ,NIE MOGE WGL SPRZENGŁA URZYWAC BO CAŁY CZAS MI TAKIE COS WYSKAKUJE . WIECIE CO TO MOZE BYĆ? CZUJNIK ALBO COŚ? PROSZE O SZYBKĄ ODP:)

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Padykilos
      Witam, zwaracam się do was z prośbą o wytłumaczenie różnic pomiędzy tymi modelami. Na pierwszy rzut oka wyglądają tak samo, a z tego co pamiętam to seria T5 zaczynała się od 99KM. Proszę o pomoc pozdrawiam . 
    • Przez maciekkowalski91
      Witam czy któryś z użytkowników wie jakie powinny być luzy na zaworach ssących i wydechowych w silniku Forda 2723e bez turbiny w kombajnie New holland. Niestety nie znalazłem żadnych informacji na temat tego silnik w internecie. Z góry dzięki za pomoc
    • Przez 343
      Witam zastanawiam się nad zakupem new hollanda T6 miałby on pryskać i siać nawóz.Tylko nie wiem czy on mieści się między rządkami w kukurydzy.Ktos może widział czy mieści się ten traktor między rządkami ?
    • Przez kisiol
      Witam. Mam problem z kombajnem new holland cx5080 elevation. Kompbajn nie rusza ani do przodu ani do tyłu. Przy próbie ruszenia pokazuje kierunek do jazdy i podnosi obroty, dalszej reakcji brak. Kombajn nie ma świateł pozycyjnych z tyłu. Błędów brak ,bezpiecznik sprawdzone. Może ktoś dysponuję jakaś dokumentacja, chętnie odkupię..
    • Przez mastid
      Witam 

      Jestem posiadaczem ładowarki New Holland LM 430, dzisiaj pojawił się problem, a mianowicie ładowarka po odpaleniu słabo podnosiła teleskop do góry, nawet zwiększając obroty silnika robiła to w takim samym powolnym tempie i na dodatek na wyższych obrotach taki wydawał głos jakby pompa na pusto pracowała (bez obciążenia/bez oleju), ale prędkość wysuwu teleskopu była normalna co mnie zaskoczyło. Po czym zauważyłem że koła słabo reagują na obroty kierownicy, tzn. o bardzo mały kąt się obracają. 

      W pierwszej kolejności sprawdziłem:
      -poziom oleju hydraulicznego - okazało się że było jego brak, więc dolałem 20l i już zapełniło się okienko w "korku inspekcyjnym".
      -po dolaniu oleju zauważyłem czerwoną kontrolę z trybem na desce rozdzielczej (domyślam się że jest to kontrolka od ciśnienia oleju lub poziomu oleju) i po odpaleniu podniosła trochę szybciej teleskop ale wraz nie było to samo co powinno być normalnie (kontrola na chwilę zgasła i znowu się zapaliła)
      -następnie zauważyłem że nie działa rewers, tzn. ładowarka do przodu ani do tyłu nie zaczyna się poruszać.

      I teraz po tym moim skrócie opowieść... Proszę Was o pomoc i udzielenie odpowiedzi na następujące pytania:
      -Gdzie mogę znaleźć filtr od oleju hydrauliki?
      -Od czego zacząć sprawdzanie... ? Dodam że dzień wcześniej ładowarka normalnie pracowała. Od kiedy ją mam delikatnie tylni most się pocił/delikatnie kapie ale myślę że to gdzieś z siłownika... i mam nadzieję że to nie doprowadziło do uszkodzenia pompy...

      Pozdrawiam i liczę na Waszą pomoc, bo obecnie ładowarka stoi w jednym miejscu i nic z nią nie mogę zrobić !
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj