Skocz do zawartości

Polecane posty

w szkole takim jeździmy :)

Mamy 2 :P

z tego co nim robiłem to nawet jestem zadowolony, jak na 90 KM to jest ok :)

Tylko u nas koła trochę wąskie (nie wiem czy oryginalne czy akurat u nas takie)

 

Ale słyszałem że drogie są ...

150 tys za nowy ?? bo nie jestem pewien

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Farmer974    0

Własnie go zakupiłem,tylko jaki oleje do niego lać,jaki silnikowy,jaki hydrauliczno-przekładniowy ? Możesz mi doradzic

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ziomal20084    27

Ewentualnie możesz stosowac oleje firmy JohnDeere, sa tańsze ninew Holandowskie Ambry. Sam do swojego leje silnikowy ktory stosuje sie w JD

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
woytek    3

Do silnika kupowałem zawsze 10l i z tego co pamiętam to chyba troszkę zostawało. W pojemności skrzyni nie pomogę bo TL'a sprzedałem parę lat temu i nie pamiętam (40 lub 60 litrów), jednak gdybyś odpuścił Ambre i kupował jakiś inny olej to pamiętaj że jest to olej hydrauliczno przekładniowy, a nie tak jak wyżej pisałeś hydrauliczny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Farmer974    0

A powiedz mi jak ci się sprawowała tl,a ile miałes w niej motogodziny ,i psuło ci sie coś??

 

A i jeszcze jaki olej do niego lałeś ? podaj symbole nazwy,dzieki z góry;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
woytek    3

Coś ponad 4000 mth. Przez ten czas miałem jedną awarie (i to z mojej winy) dotyczącą układu hamulcowego. Do tego doszła wymiana linki od sprzęgła przy przebiegu około 2500mth.

 

Jeżeli chodzi o oleje to :

 

Silnik - AMBRA Super Gold lub Master Gold 15W 40 ( zamienników na stacjach pełno więc na pewno coś dobierzesz )

Skrzynia - Ja jeździłem na Agrol U, jednak jeżeli posiadasz rewers elektrohydrauliczny to zdecydowałbym się chyba na oryginalną AMBRE Mulit G

 

I najważniejsze przez co miałem awarie to, nie próbuj do zbiorniczka płynu hamulcowego lać czegoś innego niż Ambra LHM, bo ja przy niskim stanie dolałem płynu hamulcowego i koszty naprawy do tej pory przyprawia mnie o ból głowy :unsure:

 

Z traktora byłem bardzo zadowolony i gdyby nie to, że przy zmianie ciągnika potrzebowałem miękką oś i skrzynie 50 km/h to z pewnością wziął bym jego następcę T5060.

 

Na 30 ha które wyżej pisałeś że posiadasz wydaje mi się, że idealny wybór.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KOSTEK12    5

Kolego Farmer974 jeżeli jeszcze jesteś nie pewny ilości poszczególnych olei to przecież na stronce którą ci podałem wcześniej wszystko jest napisane :) nawet pojemności :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
woytek    3

Pompa wspomagania bierze olej ze skrzyni biegów (przynajmniej seria TL tak miała i raczej w TLx0A nic się nie zmieniło)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
woytek    3

Filtr jest z prawej strony silnika i obok jest drugi (taki sam) od hydrauliki. Uprzedzając Twoje kolejne pytanie, nie wiem który z nich jest od wspomagania bo zawsze wymieniałem je parami. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Farmer974    0

Eloo mam pytanie nie wiecie jaki nr jest na uszczelniaczu z przedniego wału ,ten wałek który wchodzi do piasty,bo tam jest zdarte a ja nie mam żadnego katalogu moze ktos wie i prosił bym o szybkom odpowiedz :) dzięki z góry :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Farmer974    0

Witam,chciał bym sie dowiedziec co jest lepsze,Gruber,czy brona talerzowa,mama new holland tl90a,i jak szerokośc ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Farmer974    0

Siema, mam problem z Nh tl90a, a mianowicie coś mi sie stało z sprzengłem chyba bo ,zapalam traktor wrzucam bieg,rewers i wszystko spoko ale jak wcisne sprzengło to wyskakuje mi na ekraniku CP ,NIE MOGE WGL SPRZENGŁA URZYWAC BO CAŁY CZAS MI TAKIE COS WYSKAKUJE . WIECIE CO TO MOZE BYĆ? CZUJNIK ALBO COŚ? PROSZE O SZYBKĄ ODP:)

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez oreł
      Witam . Jestem posiadaczem ciągnika NH 8360 . Przyszedł czas aby uporać się z wyciekami oleju z sekcji hydraulicznych . I nie wiem jak się do tego zabrać 😂. A mianowicie jakiego rozmiaru są tam oringi i jaki jest to konkretnie imbus bo nie mogę dopasować . Proszę o poradę 

    • Przez Ares1x
      Witam otóż mam następujący problem z hydraulika. Po obróceniu pługa dźwignią od hydrauliki, zostaje ciśnienie w czym może być problem? Sprawdzalismy na innych wejściach wszędzie to samo. 
       
    • Przez PiotrJanicki
      witam posiada ktoś z was prese new Holland 644? wie ktoś jak założyć sznurek? proszę o pomoc
    • Przez prz3m
      Cześć,
      mam problem z TM140. Po upływie około 5s od uruchomienia ciągnika zapala się (mruga) ikona filtra oleju hydraulicznego i przekładniowego.

      Korzystając z podpowiedzi zainteresowałem się czujnikiem temperatury: 
      Olej hydrauliczny/przekładniowy raczej nie ma 40*C zaraz po uruchomieniu silnika , więc kierując się powyższą podpowiedzią wykręciłem czujnik, sprawdziłem i .... wygląda, że jest ok. Gdy jest zimny, to nie przewodzi, gdy go podgrzałem do ponad 40 *C to przewodzi.
      Co mogę jeszcze sprawdzić, chyba tylko wymienić filtry i olej? Chociaż dziwi mnie, że w ogóle ta kontrolka się zapala na zimnym oleju.
      Dodam jeszcze, że ciągnik kupiłem 3 miesiące temu, od rolnika i jeszcze od tego czasu go nie przetestowałem w polu. Podczas oględzin wszystko było ok, a kontrolka zapaliła się chwilę przed powrotem do domu (ok 70km) i w sumie od tego czasu mruga cały czas. Olej hydrauliczno przekładniowy wymieniany był w 2006r i wg poprzedniego właściciela jeszcze 1 rok mógłbym na nim pojeździć.
      Przeciągnij pliki do przesłania lub wybierz pliki... 
      Maksymalnie wszystkich plików 48,82MB   Wstaw inne multimedia  Przesłane grafiki
         
    • Przez Ares1x
      Witam mam problem z New Hollandem ts135a, ciśnienie blokuje zawór od hydrauliki. Ciśnienie zostaje w dzwigni oraz grzeje olej w skrzyni w czym może być problem? 
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.