Skocz do zawartości

Polecane posty

w szkole takim jeździmy :)

Mamy 2 :P

z tego co nim robiłem to nawet jestem zadowolony, jak na 90 KM to jest ok :)

Tylko u nas koła trochę wąskie (nie wiem czy oryginalne czy akurat u nas takie)

 

Ale słyszałem że drogie są ...

150 tys za nowy ?? bo nie jestem pewien

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Farmer974    0

Własnie go zakupiłem,tylko jaki oleje do niego lać,jaki silnikowy,jaki hydrauliczno-przekładniowy ? Możesz mi doradzic

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ziomal20084    27

Ewentualnie możesz stosowac oleje firmy JohnDeere, sa tańsze ninew Holandowskie Ambry. Sam do swojego leje silnikowy ktory stosuje sie w JD

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
woytek    3

Do silnika kupowałem zawsze 10l i z tego co pamiętam to chyba troszkę zostawało. W pojemności skrzyni nie pomogę bo TL'a sprzedałem parę lat temu i nie pamiętam (40 lub 60 litrów), jednak gdybyś odpuścił Ambre i kupował jakiś inny olej to pamiętaj że jest to olej hydrauliczno przekładniowy, a nie tak jak wyżej pisałeś hydrauliczny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Farmer974    0

A powiedz mi jak ci się sprawowała tl,a ile miałes w niej motogodziny ,i psuło ci sie coś??

 

A i jeszcze jaki olej do niego lałeś ? podaj symbole nazwy,dzieki z góry;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
woytek    3

Coś ponad 4000 mth. Przez ten czas miałem jedną awarie (i to z mojej winy) dotyczącą układu hamulcowego. Do tego doszła wymiana linki od sprzęgła przy przebiegu około 2500mth.

 

Jeżeli chodzi o oleje to :

 

Silnik - AMBRA Super Gold lub Master Gold 15W 40 ( zamienników na stacjach pełno więc na pewno coś dobierzesz )

Skrzynia - Ja jeździłem na Agrol U, jednak jeżeli posiadasz rewers elektrohydrauliczny to zdecydowałbym się chyba na oryginalną AMBRE Mulit G

 

I najważniejsze przez co miałem awarie to, nie próbuj do zbiorniczka płynu hamulcowego lać czegoś innego niż Ambra LHM, bo ja przy niskim stanie dolałem płynu hamulcowego i koszty naprawy do tej pory przyprawia mnie o ból głowy :unsure:

 

Z traktora byłem bardzo zadowolony i gdyby nie to, że przy zmianie ciągnika potrzebowałem miękką oś i skrzynie 50 km/h to z pewnością wziął bym jego następcę T5060.

 

Na 30 ha które wyżej pisałeś że posiadasz wydaje mi się, że idealny wybór.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KOSTEK12    5

Kolego Farmer974 jeżeli jeszcze jesteś nie pewny ilości poszczególnych olei to przecież na stronce którą ci podałem wcześniej wszystko jest napisane :) nawet pojemności :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
woytek    3

Pompa wspomagania bierze olej ze skrzyni biegów (przynajmniej seria TL tak miała i raczej w TLx0A nic się nie zmieniło)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
woytek    3

Filtr jest z prawej strony silnika i obok jest drugi (taki sam) od hydrauliki. Uprzedzając Twoje kolejne pytanie, nie wiem który z nich jest od wspomagania bo zawsze wymieniałem je parami. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Farmer974    0

Eloo mam pytanie nie wiecie jaki nr jest na uszczelniaczu z przedniego wału ,ten wałek który wchodzi do piasty,bo tam jest zdarte a ja nie mam żadnego katalogu moze ktos wie i prosił bym o szybkom odpowiedz :) dzięki z góry :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Farmer974    0

Witam,chciał bym sie dowiedziec co jest lepsze,Gruber,czy brona talerzowa,mama new holland tl90a,i jak szerokośc ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Farmer974    0

Siema, mam problem z Nh tl90a, a mianowicie coś mi sie stało z sprzengłem chyba bo ,zapalam traktor wrzucam bieg,rewers i wszystko spoko ale jak wcisne sprzengło to wyskakuje mi na ekraniku CP ,NIE MOGE WGL SPRZENGŁA URZYWAC BO CAŁY CZAS MI TAKIE COS WYSKAKUJE . WIECIE CO TO MOZE BYĆ? CZUJNIK ALBO COŚ? PROSZE O SZYBKĄ ODP:)

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez olo87
      Witajcie, zwracam się do Was koledzy o pomoc w moim problemie. Mianowicie w mojej prasie NH 654 nie pobiera mi sznurka:( przejrzałem cale forum usunąłem usterki, które jak widać są typowe. i teraz moje pytanie brzmi: Z jaką siłą sznurek z prowadnic powinien wychodzić? CIęzko czy średnio czy lekko? oraz jak długie sznurki powinny zostać po ucięciu. Nowe noże, zregenerwane prowadnice przy baryłkach wyregulowane na 50mm a ta świnia nie chce pobrać sznurka:(
    • Przez Angungi
      Witam
      Panowie, ostatnio oglądałem na szybko new hollanda TF. Chciałem się dowiedzieć, do czego służą przyciski podane na zdjęciach
      pierwszy raz oglądam tego typu nh, więc niektóre ikony są mi obce
      ponumerowane na zdjęciach
      1- przycisk na drugim Joysticku do czego?
      2- na jakiej zasadzie działa poziomowanie? samoczynnie? gdzie znajduje się poziomator?
      3, 4,5 ?
      6 od czego ta ikonka?
      7- zapala sie kontrolka po wciśnieciu, do czujnika zboza w zbiorniku?
      8,9,10 - które do szybkosci opuszczania/hederu, regulacji wysokosci od ziemi oraz ???
      ile czynnika do klimy może wchodzić?
      Bardzo byłbym wdzięczny, jeśli ktoś by pomógł opisać?
      dobrze jest jechać i wiedzieć co do czego służy
      pozdrawiam serdecznie




    • Przez tomekjazdzyk
      Witam, posiadam ciągnik Ford/New Holland 7740. Po odpaleniu maszyny po chwili pojawia się błąd na monitorze elektronicznym oznaczony jako E49. Czy ktoś wie czego dotyczy ten błąd? Może ktoś posiada całą rozpiskę błędów, które mogą pokazać się na monitorze. Ciągnik posiadam od pół roku i cały czas nie mogę dość czego to dotyczy.
    • Przez MateuszJaboski
      Witam stoję przed zakupem prasy new holland 835 łańcuchowa zmiennokomorowa z lat 90. Co o nich sądzicie ? Jak z awaryjności?
    • Przez pawelll66692
      Witam mam problem z New holland td5050 chodzi o to że słabo podnosi pług który waży 1300 kg.
      Jeśli olej w skrzyni jest zimny to podniesie do końca bez problemu ale gdy się rozgrzeje muszę dawać dużo gazu żeby go wyrwać, dodam że ma założony dodatkowy siłownik wspomagający (który miał dać 1000kg dodatkowego udźwigu) lecz on nic nie pomógł. 
      Zauważyłem , że grubera który mam też zaczyna mieć problemy (1200 kg) . Pytanie czy to wina pompy czy raczej zawór przeciążeniowy? 
      Przyczepy unosi bez problemu więc wyjścia zewnętrzne chyba są ok...może ktoś wie czy da się zawór przeciążeniowy jakoś podkręcić?proszę o pomoc 
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.