Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Do silnika kupowałem zawsze 10l i z tego co pamiętam to chyba troszkę zostawało. W pojemności skrzyni nie pomogę bo TL'a sprzedałem parę lat temu i nie pamiętam (40 lub 60 litrów), jednak gdybyś odpuścił Ambre i kupował jakiś inny olej to pamiętaj że jest to olej hydrauliczno przekładniowy, a nie tak jak wyżej pisałeś hydrauliczny.

Opublikowano

A powiedz mi jak ci się sprawowała tl,a ile miałes w niej motogodziny ,i psuło ci sie coś??

 

A i jeszcze jaki olej do niego lałeś ? podaj symbole nazwy,dzieki z góry;)

Opublikowano

Coś ponad 4000 mth. Przez ten czas miałem jedną awarie (i to z mojej winy) dotyczącą układu hamulcowego. Do tego doszła wymiana linki od sprzęgła przy przebiegu około 2500mth.

 

Jeżeli chodzi o oleje to :

 

Silnik - AMBRA Super Gold lub Master Gold 15W 40 ( zamienników na stacjach pełno więc na pewno coś dobierzesz )

Skrzynia - Ja jeździłem na Agrol U, jednak jeżeli posiadasz rewers elektrohydrauliczny to zdecydowałbym się chyba na oryginalną AMBRE Mulit G

 

I najważniejsze przez co miałem awarie to, nie próbuj do zbiorniczka płynu hamulcowego lać czegoś innego niż Ambra LHM, bo ja przy niskim stanie dolałem płynu hamulcowego i koszty naprawy do tej pory przyprawia mnie o ból głowy :unsure:

 

Z traktora byłem bardzo zadowolony i gdyby nie to, że przy zmianie ciągnika potrzebowałem miękką oś i skrzynie 50 km/h to z pewnością wziął bym jego następcę T5060.

 

Na 30 ha które wyżej pisałeś że posiadasz wydaje mi się, że idealny wybór.

Opublikowano

Kolego Farmer974 jeżeli jeszcze jesteś nie pewny ilości poszczególnych olei to przecież na stronce którą ci podałem wcześniej wszystko jest napisane :) nawet pojemności :P

Opublikowano

Filtr jest z prawej strony silnika i obok jest drugi (taki sam) od hydrauliki. Uprzedzając Twoje kolejne pytanie, nie wiem który z nich jest od wspomagania bo zawsze wymieniałem je parami. :)

Opublikowano

Eloo mam pytanie nie wiecie jaki nr jest na uszczelniaczu z przedniego wału ,ten wałek który wchodzi do piasty,bo tam jest zdarte a ja nie mam żadnego katalogu moze ktos wie i prosił bym o szybkom odpowiedz :) dzięki z góry :)

Opublikowano

Siema, mam problem z Nh tl90a, a mianowicie coś mi sie stało z sprzengłem chyba bo ,zapalam traktor wrzucam bieg,rewers i wszystko spoko ale jak wcisne sprzengło to wyskakuje mi na ekraniku CP ,NIE MOGE WGL SPRZENGŁA URZYWAC BO CAŁY CZAS MI TAKIE COS WYSKAKUJE . WIECIE CO TO MOZE BYĆ? CZUJNIK ALBO COŚ? PROSZE O SZYBKĄ ODP:)

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Padykilos
      Witam, zwaracam się do was z prośbą o wytłumaczenie różnic pomiędzy tymi modelami. Na pierwszy rzut oka wyglądają tak samo, a z tego co pamiętam to seria T5 zaczynała się od 99KM. Proszę o pomoc pozdrawiam . 
    • Przez kisiol
      Witam. Mam problem z kombajnem new holland cx5080 elevation. Kompbajn nie rusza ani do przodu ani do tyłu. Przy próbie ruszenia pokazuje kierunek do jazdy i podnosi obroty, dalszej reakcji brak. Kombajn nie ma świateł pozycyjnych z tyłu. Błędów brak ,bezpiecznik sprawdzone. Może ktoś dysponuję jakaś dokumentacja, chętnie odkupię..
    • Przez mastid
      Witam 

      Jestem posiadaczem ładowarki New Holland LM 430, dzisiaj pojawił się problem, a mianowicie ładowarka po odpaleniu słabo podnosiła teleskop do góry, nawet zwiększając obroty silnika robiła to w takim samym powolnym tempie i na dodatek na wyższych obrotach taki wydawał głos jakby pompa na pusto pracowała (bez obciążenia/bez oleju), ale prędkość wysuwu teleskopu była normalna co mnie zaskoczyło. Po czym zauważyłem że koła słabo reagują na obroty kierownicy, tzn. o bardzo mały kąt się obracają. 

      W pierwszej kolejności sprawdziłem:
      -poziom oleju hydraulicznego - okazało się że było jego brak, więc dolałem 20l i już zapełniło się okienko w "korku inspekcyjnym".
      -po dolaniu oleju zauważyłem czerwoną kontrolę z trybem na desce rozdzielczej (domyślam się że jest to kontrolka od ciśnienia oleju lub poziomu oleju) i po odpaleniu podniosła trochę szybciej teleskop ale wraz nie było to samo co powinno być normalnie (kontrola na chwilę zgasła i znowu się zapaliła)
      -następnie zauważyłem że nie działa rewers, tzn. ładowarka do przodu ani do tyłu nie zaczyna się poruszać.

      I teraz po tym moim skrócie opowieść... Proszę Was o pomoc i udzielenie odpowiedzi na następujące pytania:
      -Gdzie mogę znaleźć filtr od oleju hydrauliki?
      -Od czego zacząć sprawdzanie... ? Dodam że dzień wcześniej ładowarka normalnie pracowała. Od kiedy ją mam delikatnie tylni most się pocił/delikatnie kapie ale myślę że to gdzieś z siłownika... i mam nadzieję że to nie doprowadziło do uszkodzenia pompy...

      Pozdrawiam i liczę na Waszą pomoc, bo obecnie ładowarka stoi w jednym miejscu i nic z nią nie mogę zrobić !
    • Przez CaseBizon
      Witam co może być przyczyną tego że na komputerze pokazuje że jest otwarta klapa Ale czasami jest dobrze? Przez to zaczyna wcześniej owijac siatka. Który czujnik jest za to odpowiedzialny? Drugim moim problemem jest to że prasa nie liczy wszystkich bel, dzieje się tak jakoś rok po kupnie. Kupiliśmy ja nowa.
    • Gość
      Przez Gość
      witam, ile w przybliżeniu kosztuje wystrojenie kombajnu new Holland do koszenia kukurydzy? heder, sita itd
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v