Skocz do zawartości

[połączone]Co lepsze? C-360 czy C-360 3P


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Inaczej mówiąc przyjrzyj się na dźwignie na pompie co zmienia dawkę paliwa jak dodajesz "gazu". Na skrajnych wychyleniach są ograniczniki - śruby które ustalają max. skrajne położenie tej dźwigni. Wkręcasz trochę tą co ogranicza dźwignię na obrotach jałowych aby obroty były większe.

 

Coś z tematem nie tak bo załącznika dodać nie można.

Edytowane przez romek6340
Opublikowano

koledzy mam problem, po rez kolejny padł mi silnik w 3p i zastanawiam sie teraz czy nie założyc mu serducha od 360. 

Ciagnik głównie chodzi z opryskiwaczem 2000l i rozsiewaczem nawozów.

A jeszcze jedno dlaczego na takim samym biegu i takich samych obrotach 3p jest szybszy od 60?

Opublikowano

koledzy mam problem, po rez kolejny padł mi silnik w 3p i zastanawiam sie teraz czy nie założyc mu serducha od 360. 

Ciagnik głównie chodzi z opryskiwaczem 2000l i rozsiewaczem nawozów.

A jeszcze jedno dlaczego na takim samym biegu i takich samych obrotach 3p jest szybszy od 60?

Do takich prac nie ma sensu, gdybyś tym pracował w lesie ewentualnie tylko orał to jeszcze a tak to spalanie Cię bardzo zaboli.

Co Ci się stało w nim że po raz kolejny padł?

Opublikowano

zgadza się bardziej trwały ale paliwa ciągnie troszkę więcej :D

Opublikowano

W tym wypadku to ci nic nie da, tylko zmniejszy moc a spalanie pozostanie takie samo... Ja bym sie tym nie bawił, ale rób jak chcesz... 

I zwiększy się zadymienie 

Opublikowano

panowie w cale nie pali aż tak dużo więcej. jeśli silnik jest w dobrym stanie i wszystko ustawione jak należy to różnice w spalaniu nie sa wielkie 

Tylko 25% w ciężkiej robocie...

Opublikowano

25% w lekkiej robocie  Każdy ma inne ziemie  i inne obroty a ty dajesz  z książki  teorie pisać i mówić to każdy potrafi

25% mniej w przypadku maksymalnego obciążenia silnika w funkcji obrotów czyli w tzw "ciężkiej robocie".

Opublikowano

Pokaż mi ten artykuł czy książkę i co z tego spalania jak jeden będzie szedł 2skibowym a drugi 3 z trzema  i gdzie te twoje 25%?  będzie 15% a robotę szybcije zrobi c-360

Opublikowano

w ciężkiej pracy nawet nie uda ci się spalić mniej o 15 procent. Perkins w ciężkiej pracy swoje spali a nawet tyle co c-360.mówie tu o ciężkiej pracy

Jakieś wieloletnie testy na ten temat robiłeś? 

 

A u Niemców jak zawsze odwrotnie 

 

3p w innym ciągniku

http://www.dlg-test.de/pbdocs/traktoren/masseyferguson-363.pdf

 

zetor, konstrukcja bardzo podobna do c360

http://www.dlg-test.de/pbdocs/traktoren/zetor-4340.pdf

 

 

W instrukcji pisanej przez komunistów może być tyle samo prawdy co w 4 pancernych.

A od kiedy to 3p ma 52 KM i jest turbodoładowany? Ciekawe rzeczy prawisz...

Opublikowano

Różnica 1,5l w ciągniku który wazy prawie 3 tony i ma napęd na 4 koła? Dane na temat spalania jednego jak i drugiego ciągnika są w instrukcji obsługi więc nie widzę sensu wstawiania losowo wybranych ciągników o różnej masie etc...

Opublikowano

O napędzie  4x4 będzie inne już spalanie mniejszy poślizg  więc ta próba  nie ma sensu.Bears nie ma co się więcej sprzeczać i dyskutować  bo wałkuje i wałkuje i to bez sesnu.Trzeba by było wziąć 2 nowe takie ciągniki prosto z fabryki przy tym samym pługu  ustawieniu i klasie ziemi zmierzyć te spalanie.Bo u jednego rozklekotana 60-tka będzie paliła więcej ale cięższa ziemie  a c-360 3P 5A czy 4B klasa i inny wynik 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v