Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Witam mam taki problem bo case sam sobie przeżuca pół biegi w sensie z 2 na 3 i 3 na 2 w sensie że jade i zaczyna świrować i przeżuca z 2 na 3 i 3 na 2 i tak non stop do zgłupienia. W czym szukać przyczyny ? w tym dżojstiku od przełączania czy gdzie ?

Opublikowano

Przypuszczam że jak tak zmienia ciągnik sam półbiegi to masz ustawiony przełącznik na 3 półbieg? jeżeli tak to cewka elektrozaworu górnego lub cały zawór przestaje działać poprawnie

Opublikowano

Elektrozawory można zamienić np za te które służą do włączania przedniego napędu i blokady mostu czyli te z tyłu po prawej. Dżojstik można sprawdzić miernikiem np podpinając się pod kabelki które idą do elektrozaworów. Pozatym na zgaszonym ale włączonym zapłonie podczas zamiany półbiegów powinno słychać kliknięcia przekaźników sprawdź czy na 2 lub 3 półbiegu czasem sam tak nie klika. Ale to będzie raczej wina elektrozaworu po prostu je podmień choć dostęp jest bardzo d*piaty bo trzeba odkręcić przewód hydrauliczny albo najpierw same cewki zmień.

Opublikowano

Masz rączkę do wymiany, dokładnie przełącznik, ale kupujesz całą rączkę z gumą, miałem to samo, mi sam przerzucał w czasie jazdy, z 4 na 2 i 3 na 1, a niekiedy nic nie mogłem zrobić, z godzinę żadem półbieg nie wchodził, tylko przeważnie 3 był.

Po wymianie rączki żadnych problemów, działa super.

Nic z nią nie zrobisz, jest nierozbieralna, wszystko zalane tworzywem, tylko kupić nową i założyć, z 2 lata temu dałem koło 1 tyś zł netto.

Opublikowano (edytowane)

Aby sprawdzić obwód idący do elektrozaworów to odłącz wtyczki od nich i najlepiej wepnij tam dwa mierniki ustawione na volt. Powinno być tak

1 2 3 4

S1 0-12-12-0

S2 0-0-12-12

 

S1 to dolny elektrozawór, a one znajdują się koło skrzyni na akumulatory.

Aby sprawdzić sam przełącznik w gałce to musisz rozpiąć wtyczke i omomierzem mierzyć odpowiednią kombinacje styków powinno być ~3,9ohm

Edytowane przez grego
Opublikowano

Odpowiedź masz w moim pości wyżej w tej tabelce. To jest trochę taka bramka logiczna działająca na zasadzie włącz/wyłącz dwóch elektrozaworów bo przecież mamy 4 półbiegi. Jeśli na 3 półbiegu padnie którys elektrozawór to wbije się 2 lub 4 półbieg w zależności czy padnie S2 czy S1. Nawet jeśli padną oba to będzie wrzucony 1 półbieg i ciągnik normalnie będzie na nim jechał tu nie ma możliwości luzu, zawsze jest któryś włączony.

Opublikowano

Powiedz mi czy to są 4 elektrozawory do każdego pół biegu po jednym czy jak? . Możesz mi powiedzieć w którym miejscu są te elektrozawory i ten od blokady mostu ? żeby go wyjąć i zamienić?

Opublikowano

Kolego od półbiegów masz tylko i wyłącznie 2 elektrozawory na 4 półbiegi chyba to dość dokładnie wyjaśniłem. One są z prawej strony koło skrzynki na akumulatory trzeba się dobrze przyjrzeć na zasilaniu jest tam wpięty hydroakumulator. Natomiast od przedniego napędu i blokady masz z tyłu ciągnika pod kabiną te po prawej stronie te po lewej są od rewersu. Ale najpierw sprawdź chociaz miernikiem czy podaje dobrze napięcia i je utrzymuje na wtyczkach idących do elektrozaworów bo jak będą sie tam same zmieniać stany to nie masz co odkręcać elektrozaworów.

Opublikowano

Wymienia się to co jest uszkodzone, jednakże nie spotkałem się że sprzedażą osobno cewek i zaworów więc najlepiej wymieniać całość, choć w większości przypadków to cewki nie trzymają parametrów a zawór jest sprawny.

Wymiana dziecinni prosta, jednak nie należy mocno dokręcać samej cewki

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez Sebastian
      Jaki ciagnik na 20-26ha nie zwracajac na cenne (no moze nie wiecej jak 180tys)?? I jakie maszynny do niego??
    • Przez SawekOcha
      Witam. Poszukuje posiadaczy ciągnika case cs 86. Mianowicie chciałbym się dowiedzieć jak sprawują się te ciągniki i co jest w nich wadliwe. Ile pala.
    • Przez Andre8989
      Witam. Mam pytanie czy w case 5120 olej na hydraulike jest w osobnym zbiorniku czy razem ze skrzynią biegów.
    • Przez grzybekkee
      Witam. Mam problem z nowo nabytym ciągnikiem Case 5130. Problem polega na tym, iż nie ma możliwości sterowania podnośnikiem, ani przyciskami na błotnikach, ani dźwignią na panelu. Sterować można jedynie joystickiem, lecz te sterowanie również jest zepsute, ponieważ na 5 z 6 pozycji podnosi, a w jednej pozycji opuszcza. Do tego pokrętło z trybami pracy można przekręcić o 360°. Aha, i ta kontrolka (N) ciągle mruga.

      Poprzedni właściciel twierdzi, że problem pojawił się podczas regeneracji pompy, więc jest taka możliwość, że coś źle podczepił.
    • Przez Padykilos
      Witam, zwaracam się do was z prośbą o wytłumaczenie różnic pomiędzy tymi modelami. Na pierwszy rzut oka wyglądają tak samo, a z tego co pamiętam to seria T5 zaczynała się od 99KM. Proszę o pomoc pozdrawiam . 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v