Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam potrzebuję pomocy w sprawie alternatora i obrotomierza ponieważ ładowanie i obrotomierz zaczyna działać dopiero (zaskakuje) po dodaniu gazu do oporu wtedy działa poprawnie według mnie przyczyna tkwi w alternatorze tylko nie wiem czy w diodach czy regulatorze szczotki dobre sprawdzone jest kilka podobnych tematów ale wszędzie brak konkretnych odpowiedzi,Może ktoś rozwiązał ten problem i podzieli się wiedzą .

Opublikowano

przyczyna usterki moze byc kilka powodow, kabel od alternatora do aku do wymiany,zmierz napiecie na srubie alternatora o ile masz jakis miernik, moze w wiazce kablow cos sie przerwalo przez luzy na klemie, bo jak dodajesz gaz to prad moze rosnac, ogrzewa sie a potem na wolnych opada no a jak nie to regulator

Opublikowano

to niej est wina przewodów napięcie jest na przewodach ładowanie i licznik zaczyna działać po przy gazowaniu do oporu , można wtedy wyłączyć kluczyk i włączyć na pracującym silniku ponownie i wszystko zaskakuje bez problemu

Opublikowano

Witam potrzebuję pomocy w sprawie alternatora i obrotomierza ponieważ ładowanie i obrotomierz zaczyna działać dopiero (zaskakuje) po dodaniu gazu do oporu wtedy działa poprawnie według mnie przyczyna tkwi w alternatorze tylko nie wiem czy w diodach czy regulatorze szczotki dobre sprawdzone jest kilka podobnych tematów ale wszędzie brak konkretnych odpowiedzi,Może ktoś rozwiązał ten problem i podzieli się wiedzą .

Miałem 100% identyczny problem :P i regulator i diody. Tylko że ja oddałem cały alternator do elektromechanika i zrobił za 170 zł, i wszystko okey.

Gość Profil usunięty
Opublikowano

Odgrzewając temat: ma ktoś namiary na kogoś kto sprzeda mi diody i szczotki? Claas mówi że już nie sprzedają takich rzeczy.
Napisz jaki to alternator to coś się znajdzie...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez damianzb9613
      Witam, co może być przyczyną mokrego kolektora wydechowego i całego tłumika aż do samej góry (podstawiłem puszkę pod tłumik to nakapało oleju z paliwem czy coś takiego )zostały wymienione pierścienie tłokowe , uszczelki pod głowicą i pompa paliwa i wtryski były sprawdzone.
    • Przez Piotrek106
      Witam, mam pytanie z jakiego samochodu podchodzą klocki hamulcowe do ciągnika renault 106.14?

       
    • Przez mumin0121
      KOLEDZY KTO POMOZE CO TO ZA KONTROLKA POD NUMEREM 10 ZASWIECILA SIE NA GORACYM SILNIKU I PISZCZAL SYGNAŁ
    • Przez Gustawek
      Siemanko. Cyrki z moją Renią. Po wymianie olejów i uszczelnieniu kilku miejsc sylikonem podnośnik dziwnie się zachowuje. Po uruchomieniu ciągnika podnośnik idzie na maksa do góry i pompa jakby dalej ciśnie. W 4-5h na wyłączonym ramiona opadną powoli. Zaznaczę że druga dźwignia od podnośnika jest przyblokowana (ta z numeracją). Ktoś zaradzi?
    • Przez Reno123
      Witam jestem posiadaczem Renault 103.54 mam problem z hydraulikom. Po odpaleniu rurka od pompy hydraulicznej do rozdzielacza mocno drży , przewody do hydrauliki wywrotu są ok nie wiem co powoduje drganie i jak to usunąć . Czy to może być przez rozdzielacz. Po dłuższej pracy słabnie wspomaganie. Proszę o poradę 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v