Skocz do zawartości

Polecane posty

Kamil1998    85

Uważam,że Zetor sobie jaja robi jeśli chodzi o opony. Zauważyłem,na stronie zetora,że teraz w większych proximach w standardzie laczki, to 30-16.9 tył i 11.2-24 przód.


Ursus c-330 Zetor Proxima 65 Zetor 7745 Zetor Proxima Plus 100

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

prezesmax    1

jak już zaczęliśmy o oponach to powiedzie co o nich sądzicie bo wydaje mi sie że dużo Mitasą brakuje chociaż by to Continentala? (chodzi mi tu między innymi o uciąg na oponach typu jodełka) ?


Zetor i tylko Zetor

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mord    0

to prawda z tym rewersem eh w powerce, że trzeba go regulowac czesto, co przeglad chyba i to kosztuje bodajże 3tyś. za kazdym razem ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Piotrek1985    4

w powerce mozna samemu wywolać kalibracje, w pierwszych modelach ze sterownikiem ver.1 potrzebny jest odpowiednie urzadzenie kalibrator , ale to szybko wyeliminowano.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Kamil1998    85

jak już zaczęliśmy o oponach to powiedzie co o nich sądzicie bo wydaje mi sie że dużo Mitasą brakuje chociaż by to Continentala? (chodzi mi tu między innymi o uciąg na oponach typu jodełka) ?

Możliwe,że trochę im brakuje. Co do uciągu to jak się topiłem, ciągnik cały czas szedł do przodu,więc opony jakiś uciąg tam jest :D Ale to tylko opinia lajka :D


Ursus c-330 Zetor Proxima 65 Zetor 7745 Zetor Proxima Plus 100

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mord    0

co jest zastosowane w proximach aby spelnialy normy emisji spalin: adblue czy filtr czasteczek stalych czy jeszcze cos innego ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mord    0

@pawel100474 a w jakim wyposazeniu: zwykła. plus czy power ?

 

a tego pdf to mozna usunąć tylko jest jedno ale - trzeba czekac chyba do konca gwarancji (3,5 lata)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaco82    0

na dzień dzisiejszy niema proximy z dpf jest zawór egr rewers w powerce jeśli jest urzywany prawidłowo to chodzi dobrze jeżeli szarpie to można wykalibrować unas w firmie kalibrację wykonuje się w ramach przeglądu to jes 20 minut roboty niewiem ktory serwis kasuje 3 tys za kalibrację troche mnie to rozbawiło jak ktoś poczyta książkę gwarancyjną to się dowie że serwis powinien zkalbrować maszyne po każdym przeglądzie to jest co 500 mth

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
cucek    1

Panowie, a wiecie może czy do proximy plus można dołożyć ehr czy jest to możliwe tylko w powerce? ciekawe ile będzie kosztować takie udogodnienie :blink:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

EHR w Proximie Plus Kosztuje 4446 zł netto . Za skrzynie 40 km/h trzeba dopłacić tylko w Plusie 90 3200 zł netto Proxima Plus 100 i 110 maja w standardzie .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez kowalc362
      Witam jaki ciągnik kupić mam 8 ha ale mam zamiar dokupić jeszcze 7 ha i zastanawiam się czy kupić usrusa c360 czy zetora 7211 teraz posiadam  ursusa c335m z turem jeśli by ktoś proponował jakiś  inny ciągnik chce coś kupić do 30 tys 
       
    • Przez tobek_99
      Witam. Okolo 3 miesiace temu pozostawilem swojego zetora w "hangarze" i odziwo teraz po uruchomieniu go i zalaczeniu napedu na przod nie moge go wylaczyc przyciskiem tylko recznie musze go rozlaczac o: oczywiscie chodzi mi o naped przedni,   Dodam ze mam zalozonego tura. Czy wie ktos jaka moze byc tego przyczyna?
    • Przez bazar
      Niedawno miał miejsce kapitalny remont silnika mojego Zetora 7711 (wymiana tłoków, tulei i pierścieni). Spowodowane było to tym, że do komór spalania dostawał się olej. No i problem polega na tym, że po tym remoncie silnik wciąż pobiera olej (stwierdzam to po niebieskim dymie i tłustej klapce). Mechanik, który przeprowadzał remont twierdzi, że na razie tak musi być i dopiero po ok. 50 mth pierścienie się odpowiednio ułożą, przez co olej nie będzie spalany. Po tym czasie również nakazał przeregulowanie zaworów. Jednak mnie przeraża chmura niebieskiego dymu i zastraszające znikanie oleju. Z góry dziękuję za odpowiedź.
    • Przez Stach42
      Sprzedam ciągnik w b.dobrym stanie.Przedni tuz , siedzenie Grammer, nowiutkie opony 100%. Wzmocniony podnośnik żółw wszystko działa.
      Zakończyłem produkcję i jest mi zbędny.Pracował u mnie na małym gospodarstwie przy prasie i rębaku do trawy.600 mtg temu przeszedł gruntowną kapitalkę , silnik podnośnik itd.
      45000 zł
      Podkarpacie
      664668802



    • Przez Vroobel
      Witam!
      W moim Zetorze 8045 po rozgrzaniu oleju, jest problem ze zmianą biegów, a gdy ciągnik jedzie i wciśnie się sprzęgło to tak jakby skrzynia hamowała bo gwałtownie zwalnia, a przy ponownym włączeniu biegu, szarpie, czasami to jakby ruszał z żółwia i przeskakiwał na zająca. Parę lat temu była robiona mikropompka, żółw i  sprzęgło , stan oleju jest, co może być przyczyną ? hamulec skrzyni?
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.