Skocz do zawartości

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie

Panowie uprawiając pola w tym roku zetorem, nagle po 10 latach eksploatacji zaczął mi przeszkadzać komin na środku, najgorzej z lampami pod dachem bo na wieczór światło się odbija, moze od teraz jak założyłem ksenony zamiast h4 i światło jest mocniejsze. Dochodze do setna sprawy, chodzi mi o to aby obciąć ten wypust co jest od turbiny przespawać go o 90 st w stronę baku z paliwem, dołożyć rurę nad silnikiem i do tłumnika oryginalnego ten bym opatrzył blacha cos w rodzaju jak w proximie i przymocować do kabiny, tylko nie wiem czy dawać plecionkę na rurze, myslałem nad org tłumikiem od proxy ale raz że nie mogę znależć dwa że pewnie drogii. Pytanie moje też brzmi czy spaliny po wydłużeniu drogi wpłyą na pracę silnika czy nie. Ja myślicie. jestem otwarty na wszelkie uwagii.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
cinek1808    27

tak wpływa na osiągi silnika tylko nie wiem w jakim stopniu jak masz silniki N/A to mozesz dać dowolny układ wydechowy jemu to nie przeszkadza a jak masz turbo to musisz mieć odpowiednie sprezenie tych spalin aby turbo cisnienie dawało jeszcze jedno do żarówek nie ma takich jak ksenony tylko sa takie imitujace je zeby miec ksesnony trzeba instalacje przerabiać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mówisz że tak moze być jak mi się w lublinie urwała rura i zjeżdżałem bez tłumika to nie czułem różnicy w mocy , no tutaj tak licże ze dojdzie około 0,5m rury, Nie wiem jak się te zarówki nazywają ale mają przetwornicę, światło barwy 6000k, powiem że w porównaniu z tamtymi to niebo a ziemia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

jedno do żarówek nie ma takich jak ksenony tylko sa takie imitujace je zeby miec ksesnony trzeba instalacje przerabiać

A niby po co przerabiać instalację? Widziałeś kiedykolwiek lampę ksenonową z bliska? Czy tylko na obrazku?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bratrolnika    1863

z mojej wiedzy wynika że układ wydechowy ma większy wpływ na moc w silniku niedoładowanym, niż w uturbionym, w tym drugim chodzi o to żeby był najluźniejszy, żeby nie hamowac odpływu spalin wypychanych przez sprężarkę

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Widziałem tylko on ma silnik wolnossący, a mnie ciekawi czy przerabianie wydechu w doładowanym niesie jakiieś za sobą komplikacje dla silnika. Rozrysowałem sobie wszystko na kartce, potrzebuje 70 cm rury stalowej, nie wiem kwasoodporna,, muszę jeszcze zastanowić sie co z maską, górną diziurę bym zaspawał plastikiem, a boczne to trzeba by wycinać na rurę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marcelix    52

Szwagier ma zetora 7745 z silnikiem od 7340 na turbinie i dokładnie tydzień temu przerabialiśmy tą sprawę z tłumikiem. Jutro zrobię fotki i postaram się wrzucić pod wieczór. On zamawiał rurę kwasówkę fi 63mm +kolanka + amortyzatory (plecionki) no i do tego kilka elektrod z kwasówki po 3 zł/szt. teraz praca ładowaczem to bajka żadnego cygara przed oczami.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×