Skocz do zawartości

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie

Witam wszystkich mam problem z zetorem a mianowicie chodzi mi o stuki w silniku. Stuki są na zimnym silniku i podczas obciążenia . a stało się to po regulacji luzu zaworowego . Czy to oznacza że panewki do roboty . Zetorek ma moc i nie słabnie tylko stuka pod obciążeniem . Robić remont kapitalny ?????????? czy nie tylko panewki ??????????? :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

a ile ustawiłeś luzu zaworowego

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

jacus    169

a skad masz takie ustawienia na zimnym silniku na obydwu zaworach powinno byc od 0.2 do 0. 3 mm[dokladnie to 0.25 mm +- 0.05]


buk, humor ,seks ,rokendrol.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
balcerek1    91

a ssącym 0,05

a na wydechu 0,25

Jak nie wiesz na ile ustawić luz zaworowy to zaprowadź do mechanika bo wypalisz zawory i nie będzie to już taka tania sprawa jak wizyta u mechanika na regulacji zaworów. :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

zgadzam się z blacerek1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
FINN    1046

a to żeś się popisał z ustawieniami luzu zaworowego... jak się nie znasz to się nie zabieraj za tekie rzeczy... bo potem pojawiają się tematy tego typu co twój....

zawsze podczas regulacji lepiej dać trochę więcej luzu niż ma być go za mało...

Odnośnie stuków, jeśli już go wyreguluje osoba która się na tym zna(oczywiście) a stuki nie ustąpią to może być wina sworzni na tłokach...


"Wielu internautów jest kundlowatych.Jedyne, co mogą, to anonimowo szczekać, podgryzać najwyżej kostki, bo wyżej nie sięgają. Jakby ich odwiązać z łańcuchów i kazać coś zrobić, to by nie dali rady." K. Jackowski
Skargi, wnioski i zażalenia, proszę kierować na PW i GG :)
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rolnik554    8

zgadzam się gdy stuki po wyregulowaniu zaworów nie ustąpią to je luz na sworzniach w tłokach lub na panewkach

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez damiex90
      Tak więc jak w temacie w ciągniku zetor 7211 coś mi stuka, ale tylko i wyłącznie wtedy gdy silnik przez dłuższy czas jest obciążony dajmy na to w orce, talerzówka, ciężki transport. Jeśli podczas wystąpienia zmniejszymy obroty albo się zatrzymamy to objaw ustaje na jakiś czas. Co może być przyczyną? Co to może być?  Jaki może być kosztorys? 
    • Przez zaxson
      Witam posiadam ładowarkę teleskopową manitou mlt 735 120 turbo lsu z 2008 roku , jest ona na szesciobiegowej skrzyni biegów powershift , zaniepokoiły mnie dźwięki sktukania z mechanizmu różnicowego (dyferencjału) przy jezdzie przód tył- da sie coś z tym zrobić? Żeby bardziej koła zębate doszły w atak (wydaje mi sie ze te stuki wlasnie są z tąd) 😕 A najbardziej przeraził  mnie fakt grzejących sie w tych miejscach osi po przejechaniu 15 km one były dość ciepłe... niewiem czy to normalny objaw , proszę was o pomoc i pozdrawiam.!!🤝
    • Przez formoza11
      Brona będzie służyć głównie do kruszenia skib.Posiadam w większości ziemie ciężkie.
    • Przez bizonsuperzo56
      witam mam do was pytanie czy mial ktos z was taki przypadek. bo w moim jumzie jak go odpale na zimnym silniku slychac takie cykanie pukanie jak by zawor w glowicy dodam ze ten dziwiek slychac od strony pomp hydraulicznych a gdy silnik sie nagrzeje objawy ustepuja dodam ze zawory zostaly wyregolowane i nic nie pomoglo co to moze byc waszym zdaniem licze na wasza pomoc
    • Przez Kobra66
      Witam! Miga kontrolka ciśnienia oleju w silniku a wymiana czujnika nic nie dała po wkręceniu zegara wskazuję właściwe ciśnienie. Czyżby nowy czujnik był nie sprawny? A może problemu trzeba szukać gdzieś indziej. Pozdrawiam.
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.