Skocz do zawartości

John Deere seria 9xx i 10xx


Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Mozna a nawet jest wskazane. Tylko kup dobry plyn chlodzacy ,dobry w sensie taki oleisty ktory dobrze smaruje pompe wody. W serwisach Renault maja plyn Motrio, jak umoczysz reke to jest tak sliska jakbys w oleju zamoczył. Cena podobna jak kazdego innego koncentratu.

Opublikowano

Witam wymieniam łozyska na wale młócarni w Janku 970 orginalne łożyska kosztują około 380-400 zł za sztuke a zamienniki miedzy 150-200zl sztuka, i tu moje pytanko czy zmieniał juz ktoś te łozyska i zastosował może tańsza wersje jeżeli tak to jak owe łożyska sie zachowują czy daja rade ?? Pozdrawiam

Opublikowano

Panowie powiedzcie jaka prędkość robocza jest najbardziej odpowiednia dla JD 975 150km , 4,2 szerokość robocza hedera. Plon około 5t/ha. Jakim biegiem najlepiej operować. Skrzynia 4biegowa

Opublikowano

Sita chyba zamykasz do końca, młocarnia około 600-650obrotów klepisko ze 3 ząbki od dołu a wiatr w czasie pracy się okaże. My tak ustawialiśmy 1065 i ładnie czysto młócił i nie łupał ziarna.

Opublikowano (edytowane)

195 EUR netto :D

Edytowane przez lukejro
Opublikowano

Staneło na 850zł brutto ale za to 7 dniowy termin oczekiwania... Narazie będę testował "Turka"

Opublikowano

proszę o pomoc, jak znaleźć w katalogu on line john deere part catalog rozdrabniacz (sieczkarnię) słomy bo potrzebuję dokupić element od jej załączania bo się rozleciał a nie mogę ni jak znaleźć. pomóżcie

Opublikowano

Witam panowie Jak tam wasze przygotowania maszyn do sezonu 2013 u mnie prace zbliżaja sie ku koncowi została jeszcze tylko jedna rzecz do poprawienia a mianowicie obroty silnika podczas pracy i zwracam sie tu z proźba do posiadaczy kombajnów serii 9xx i 1xxx posiadajacych silniki 6 cylindrowe czy może orientuje sie ktos z jakimi obrotami powinny nasze kombajny pracować bo wydaje mi sie ze moja 970- ma za duze obroty mówi mi to co drugi kombajnista który go słyszy a i ja stwierdzam ze na słuch to ma dosć wysokie pozatym odkad go kupiłem miał tendencje do grzania sie dodam tylko ze nigdy go nie przegrzałem ale uwazac trzeba było bardzo na temperature dopiero w zeszłym sezonie po zamontowaniu dodatkowej chłodnicy problem zniknoł poza tym ma jeszcze dziwna tendencje do zrywania śrób oraz uchwytów na sitach nie jest to czeste bo zdarza sie to raz na 30-40 hektarów ale jest i odnosze wrażenie ze jest to spowodowane własnie zbyt wysoka praca silnika co przenosi sie na szybsza prace podzespołow grzanie sie silnika i zrywanie sit.Zamówiłem juz laserowy tahometr do sprawdzenia jakie rzeczywiscie ma obroty ale potrzebuje jakis odnosnik jakie powinny byc prawidłowe dlatego prosze o pomoc. Prosze o forumowiczów i moderatora o wyrozumiałośc ponieważ zamieszcze ten post w innych tematach zwiazanych z seria 9xxi 1xxx . Pozdrawiam

Opublikowano

Witam miał ktos problem z hamulcami przy swoim john deerze problem u mnie wyglada tak że hamulce straciły takjakby swoja płynność po nacisnieciu pedału hamulca jest takie pókniecie i szarpniecie i hamuje odrazu na 50 % miał ktos taka przypadłosc ??

Opublikowano

Witam miał ktos problem z hamulcami przy swoim john deerze problem u mnie wyglada tak że hamulce straciły takjakby swoja płynność po nacisnieciu pedału hamulca jest takie pókniecie i szarpniecie i hamuje odrazu na 50 % miał ktos taka przypadłosc ??

Miałem podobny problem, trochę pomogło odpowietrzenie układu (odpowietrzałem na tłoczkach przy kołach, pompy hamulcowej nie ruszałem), ale ogólnie i tak rewelacji nie ma. Najważniejsze, że hamuje także nie kombinowałem więcej.

Opublikowano (edytowane)

Witam.mam problem z 975.otóż przy cofaniu dzwigni gazu z pełnych obrotów na niskie silnik gaśnie, lub też prawie zgaśnie ale uda mu zię wrócić do wolnych obrotów.myślałem że wolne obroty są za niskie,podkręcłem i wraz to samo.prawie zgasł ale wrócił do tych "podkręconych niskich obrotów".czy ktoś wie co jest tego przyczyną?

Edytowane przez rysiek1
Opublikowano

witam, wczoraj gdy mój ojciec wjechał jd 975 do garażu i podczas cofania sprzęgło przestało reagowac znaczy pedał był do końca a kombajn dalej jechał i musieliśmy pieńki pod koła żeby kombajn zgasł. dzisiaj sprawdzaliśmy jaką przyczyną było i patrzymy pod pedałem hamulców jakaś rurka pękła i zdjęliśmy jakby pompkę ona wyglądała podobnie jak orbitrol i w środku był plastikowy przewód.. są tam 2 przewody i nie wiemy jak ona się nazywa więc postanowiłem zrobić parę zdjęć i wrzucę.. gdy wlaliśmy płyn hamulcowy do tego małego zbiorniczka tam gdzie są biegi to właśnie przez ten plastikowy przewód przeciekał. jak jeszcze wcisnę sprzęgło do końca to słychać jak powietrze ucieka.

 

oto zdjęcia:

post-54320-0-58540000-1374419672_thumb.jpg

post-54320-0-16887200-1374419804_thumb.jpg

post-54320-0-61269900-1374420206_thumb.jpg

post-54320-0-95686500-1374420384_thumb.jpg

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Podobna zawartość

    • Przez RolnikMat
      Zainteresował mnie ten model kombajny marki JOHN DEERE. Czy moglibyście mi powiedzieć co nieco o nim. Jakieś dane techniczne chodzi mi tu o moc silnika, masę kombajnu, cena, awaryjność. Proszę nie dawać linków z przekierowaniem na 1450 cws.
    • Przez mikolaj12345678
      Witam szukam schematu elektryki kombajnu john deere 1072 1075
    • Przez poderwa
      Witam-po odpaleniu kombajnu nie działają żadne przełączniki od hydrauliki, to znaczy że nie mogę podnieść hederu ani załączyć młocarni itp. Ładowanie akumulatora gaśnie, gdzie szukać awarii ?
    • Przez damianus2222
      Witam mam pytanie do użytkowników kombajnów John Deere 1450 /1470 lub innych którzy mieli podobny problem. 
      Mam problem tego typu że, kombajn rano jest czyszczony obsługa codzienna na tip top jadę w pole kosze od 11 do ok 17/18 te 6/7 godzin i zaczyna mi się zapalać kontrolka powietrza dolotowego czyli żółta kontrolka świec żarowych, nad głową zapalają się 2 diody czerwona i żółta, gdy zejdę obrotami na 2 zakres gaśnie ujade kawałek indie znów zapala... Kody błedow to spn 1569, 1078, 1077 a fmi 31. Nie wiem w czym leży przyczyna, dodam że filtr powietrza jest nawet w ciągu dnia czyszczony tak po 5 godzinach . Proszę o pomoc lub rady 
    • Przez LulaszRol
      Witam posiadam kombajn 2254 ,miałem problem z ładowaniem po włączeniu świateł gubił ładowanie ale nie zawsze wymieniłem nawet alternator i prawie wykończyłem akumulatory, nie mówiąc wyłączającej się młocarni bo nie było odpowiedniego napięcia w instalacji. 
      Szukałem przyczyny dosyć długo jedynie na co się napotkałem grzebiąc to że po odłączeniu przewodów z D+ (wzbudzenie) było na nich napięcie 6,5V, sprawdziłem do kąd idą te przewody jeden prowadzi do kontrolki a drugi jest dla mnie zagadką  bo idzie do skrzynki pod silnikiem a tam połączony jest do przekaźnika k45 odpowiadającego za alarm biegu wstecznego, jedno z drugim nie ma nic wspólnego, przewód D+ wchodzący do przekaźnika otwiera (lub po prostu przechodzi) i wychodzi masą przez to jest spadek napięcia na wzbudzeniu po odłączeniu przekaźnika napięcie to okolice 12V. Czyli wszystko porządku 
      Na razie mam ładowanie na światłach również, zamontuje jeszcze woltomierz w kabinie.  Ciekami mnie ten dodatkowy przewód D+ czy ktoś pomylił się w fabryce ? wygląda jak te oryginalne przewody  czy może do czegoś to jest?
       
      Stąd moje pytanie do posiadaczy takich kombajnów czy też macie dwa niebieskie cienkie przewody wychodzące z D+ na śrubce m5 przy alternatorze?
       
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v