Skocz do zawartości

John Deere seria 9xx i 10xx


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

@majs turbina w 1055 to "bardzo rzadki okaz" :lol: ,one wychodzily z 6 cyl wolnossacymi jednostkami.

 

 

Nie miałem wiedzy na temat seryjnych silnikach tych modeli. Wiem, że od zbyt małego dopływu powietrza również może grzać się silnik.

Pozdrawiam.

Opublikowano (edytowane)

Odnośnie grzania się silnika to pierwsza podstawowa sprawa poza filtrami powietrza i termostatem to trzeba przemyć wodą chłodnię bo między blaszkomi zakleja się kurzem przez co brak jest chłodzenia powietrzem. Najlepiej wykręcić ją i na zewnątrz to zrobić.

Miałem to 2 lata temu w jd 1065. Po przeczyszczeniu jak ręką odjął.Podczas sezonu co dzień trzeba sprężonym powietrzem chłodnicę traktować, ale myślę że to oczywiste.

 

A panewki one będą się troche grzały.U mnie są kalamitki i je smaruję. A przed sezonem trzeba wyjąć i oczyścić bo kanałek na smar się blokuje.Luzy kasuję przez przeszlifowanie i jest ok.

Edytowane przez Piotrek74
Opublikowano

akurat czyszczenie łacznie z wyjmowanie przerabiałem, wcześniej czyściłem raz na sezon i było ok a termostat jest wyjęty na stale bo też na niego najpierw padła decyzja

Opublikowano

OD czego jest wskaznik pod kierownica w kombajnie John Deere?? I gdzie powinien byc podłaczony bo u mnie jest właśnie zwinięty kabelek i nie jest podłączony ? Prosze o odpowiedz jezeli ktos wie

post-13878-0-88024000-1314905687_thumb.jpg

Opublikowano

naturalnie jest to wskaźnik przyśpieszacza na przekładni bezstopniowej inaczej mówiąc przyśpieszenie lub zwolnienie na każdym biegu, PROBLEM z przegrzewaniem rozwiązany odkamieniłem chłodnice i wymyłem myjką ciśnieniową po wyjęciu z zewnątrz z pianą aktywną, do tego nowy filterek powietrza, pompa wodna była ok dziękuję za pomoc

Opublikowano

Słuchajcie a ta elektryczna pompka paliwowa pod zbiornikiem ma "pykać"??? U mnie zawsze po włożeniu kluczyka do stacyjki było słychać "pykanie" tej pompki które powoli ustawało. Po ostatniej zimie pompki wcale nie słychać. Kombajn przez całe żniwa pracował bezproblemowo i się nie zapowietrzał. Nie wiem czy do niej zaglądać czy tak to zostawić???

Opublikowano (edytowane)

Witam.Mam JD 965 z turbina i dwa problemy z nim związane.Prosze o pomoc bo nie wiem co jest.A mianowicie pierwszy problem to grzanie(gotowaniw się nawet)płynu hydraulicznego.Co moze byc tego przyczyna? Drugi z problemów to utrata mocy po jakims czasie ok 2 godzin koszenia(silnik nie chce osiagnać wyższych obrotów pod obciązeniem).

Edytowane przez krzywy1616
Opublikowano (edytowane)

1) odnośnie utraty mocy silnika:

-sprawdzić czystość paliwa (zbiornik i filtr)

-sprawdzić ewentualne zatykanie się poboru paliwa ze zbiornika

(oba te problemy były u mnie ale w innym kombajnie)

 

 

 

2) odnośnie nieprawidłowego nagrzewania się oleju hydraulicznego

-sprawdzić filtr oleju

-sprawdź poziom tego oleju

-ogólnie sprawdzić czystość całej instalacji

o pompie już nie wspominam

Edytowane przez trigo
Opublikowano

Jeśli chodzi o utratę mocy to tak jak pisał Trigo możesz mieć zanieczyszczony zbiornik i filtr a odnośnie gotowania sie oleju hydraulicznego to prawdopodobnie któraś dzwignia podczas pracy nie być w pozycji "neutralnej" czyli na przykład siłownik rury wysypu mimo że już rurę złożył wciąż pracuje pod ciśnieniem

Opublikowano (edytowane)

Słuchajcie a ta elektryczna pompka paliwowa pod zbiornikiem ma "pykać"??? U mnie zawsze po włożeniu kluczyka do stacyjki było słychać "pykanie" tej pompki które powoli ustawało. Po ostatniej zimie pompki wcale nie słychać. Kombajn przez całe żniwa pracował bezproblemowo i się nie zapowietrzał. Nie wiem czy do niej zaglądać czy tak to zostawić???

witam ja po ostatniej awarji mojego 1055 cały układ paliwowy znam na pamięc i wiem że z zepsutą pompką zasilającą (elektryczną)wszystko będzie działać tylko mogą być problemy z odpaleniem silnika po dłuższym postoju bo wtedy pompka membranowa musi zassać paliwo bezpośrednio ze zbiornika Edytowane przez Rabbit
Opublikowano

Wielkie dzieki panowie. Tak jak pisaliscie układ paliwowy miałem zawalony. Po wymianie filtra jak ręka odją. A z hydraulika moze być tak jak pisał Nickfrey bo ostatnio dzwignia rozkładania dostała dziwnych luzów. Jeszcze raz dzieki.

Opublikowano

Moze ktps podesłac zdjecia jak wygłada podłaczony i do czego jest ten kabelek!OD czego jest wskaznik pod kierownica w kombajnie John Deere 952 lub inny z serii?? I gdzie powinien byc podłaczony bo u mnie jest właśnie zwinięty kabelek i nie jest podłączony ? Prosze o odpowiedz jezeli ktos wie

Opublikowano

Witam.

jestem nowy w tym temacie. chciałem się zapytać. Mam do sprzedania JD 950 bez kabiny. nie wiem ile mogę go cenić. kombajn u mnie w gospodarstwie chodzi ok 12 lat koszone było ok 20 ha rocznie. ( nie chodził po zarobkach) chcę kupić coś większego i młodszego. co byście polecili? a jeśli trafiłby się ktoś zainteresowany jelonkiem to piszcie na e-maila hubert.goclowski24@wp.pl

Opublikowano

Ponizej zamieszczam listę wad kąmbajnów JD z serii 9XX

- duże zużycie paliwa

- czeste awarie silników ( pekają wały)

- trudne w obsłudze i sabo dzialające sieczkarnie

- mała przepustowość ( kambajny duszą sie słoma)

- bardzo drogie częsci

- korozja

Nie polecam kombajnów tej serii. Ludzie którzy je chwala chyba niegdy nie użytkowali innych maszyn i mają srednie pojecie o kombajnach. zbożowych.

Pluszy tych kombajnów:

- czterobiegowa skrzynia biegów

- wiecej bark jest plusów

Tylko proszę nie odpisujcie ze bizon jest gorszy itp. bo to nie o to chyba chodzi....

Opublikowano

kolego napisalem juz w tym temacie co mysle o twojej opini http://www.agrofoto.pl/forum/topic/42799-kombajn-john-deere-kupic-nie-kupic/page__st__20

jesli chcesz porownywac JD z bizonem to jestes na przegranej pozycji, sadzac ze bizon jest lepszy i mniej pali

widze ze Ty masz ogromne pojecie jesli kupiles kombajn ktory ladnie wygladal

jeszcze jedno nie w kazdym jest skrzynia 4ro biegowa, widac Twoje obeznanie w temacie

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Podobna zawartość

    • Przez RolnikMat
      Zainteresował mnie ten model kombajny marki JOHN DEERE. Czy moglibyście mi powiedzieć co nieco o nim. Jakieś dane techniczne chodzi mi tu o moc silnika, masę kombajnu, cena, awaryjność. Proszę nie dawać linków z przekierowaniem na 1450 cws.
    • Przez mikolaj12345678
      Witam szukam schematu elektryki kombajnu john deere 1072 1075
    • Przez poderwa
      Witam-po odpaleniu kombajnu nie działają żadne przełączniki od hydrauliki, to znaczy że nie mogę podnieść hederu ani załączyć młocarni itp. Ładowanie akumulatora gaśnie, gdzie szukać awarii ?
    • Przez damianus2222
      Witam mam pytanie do użytkowników kombajnów John Deere 1450 /1470 lub innych którzy mieli podobny problem. 
      Mam problem tego typu że, kombajn rano jest czyszczony obsługa codzienna na tip top jadę w pole kosze od 11 do ok 17/18 te 6/7 godzin i zaczyna mi się zapalać kontrolka powietrza dolotowego czyli żółta kontrolka świec żarowych, nad głową zapalają się 2 diody czerwona i żółta, gdy zejdę obrotami na 2 zakres gaśnie ujade kawałek indie znów zapala... Kody błedow to spn 1569, 1078, 1077 a fmi 31. Nie wiem w czym leży przyczyna, dodam że filtr powietrza jest nawet w ciągu dnia czyszczony tak po 5 godzinach . Proszę o pomoc lub rady 
    • Przez LulaszRol
      Witam posiadam kombajn 2254 ,miałem problem z ładowaniem po włączeniu świateł gubił ładowanie ale nie zawsze wymieniłem nawet alternator i prawie wykończyłem akumulatory, nie mówiąc wyłączającej się młocarni bo nie było odpowiedniego napięcia w instalacji. 
      Szukałem przyczyny dosyć długo jedynie na co się napotkałem grzebiąc to że po odłączeniu przewodów z D+ (wzbudzenie) było na nich napięcie 6,5V, sprawdziłem do kąd idą te przewody jeden prowadzi do kontrolki a drugi jest dla mnie zagadką  bo idzie do skrzynki pod silnikiem a tam połączony jest do przekaźnika k45 odpowiadającego za alarm biegu wstecznego, jedno z drugim nie ma nic wspólnego, przewód D+ wchodzący do przekaźnika otwiera (lub po prostu przechodzi) i wychodzi masą przez to jest spadek napięcia na wzbudzeniu po odłączeniu przekaźnika napięcie to okolice 12V. Czyli wszystko porządku 
      Na razie mam ładowanie na światłach również, zamontuje jeszcze woltomierz w kabinie.  Ciekami mnie ten dodatkowy przewód D+ czy ktoś pomylił się w fabryce ? wygląda jak te oryginalne przewody  czy może do czegoś to jest?
       
      Stąd moje pytanie do posiadaczy takich kombajnów czy też macie dwa niebieskie cienkie przewody wychodzące z D+ na śrubce m5 przy alternatorze?
       
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v