Skocz do zawartości

John Deere seria 9xx i 10xx


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

A mogłbys zrobic zdj i wyslac do mnie ?? Prosze o jak najszybsze foto kto ma niech wstawi albo mi przesle ?? Z gory dzieki

Edytowane przez siwy2777
Opublikowano

może ten temat będzie poczytniejszy dobra mam takie pytanie, grzeje mi się silnik pod obciązeniem dużym lub gdy temperatura otoczenia jest wyższa, podejrzewam uszczelkę pod głowicą, sprawdzałem na ciepłym silniku bez obciążenia testerem i płyn nie zmienił koloru co by wskazywało że jest dobra, zobacze jeszcze raz przy koszeniu jęczmienia ozimego, czy mieliście podobny przypadek u siebie ? od razu zapytam jaki powinien byc luz zaworów

Opublikowano

Witam wszystkich mam takie pytanie. Który kombajn będzie lepiej czyścił?? John deere 950, czy np. claas mercator 70? Prosiłbym o szybką odpowiedź, bo mam takie na oku.

Opublikowano

chodzi mi głównie o czyszczenie rzepaku. Bo kiedyś słyszałem już od nie jednej osoby, że te stare john deere lepiej czyszczą od starych claasów.. Bo chyba w starszych claasach są sita wyjmowane, a w john deereach żaluzyjne tak?

Opublikowano

no właśnie nie wiem bo jak sita nie są żaluzjowe to też da się tak dobrze ustawić kombajn?? Mi w zeszłym roku facet kosił właśnie claasem mercatorem 60, niby założył te sita do rzepaku, ale strasznie słabo czyściło...

Opublikowano

Dobrze słyszałeś co do sit,tylko wiec jedno kombajn nie służy do czyszczenia tylko koszenia,zawsze trzeba iść na kompromis co do czystości w zbiorniku,gdy postawisz na super czystość to są spore straty.

Opublikowano

no ok. tylko, że jak w zeszłym roku mi skosił to nawet po ponownym oczyszczeniu rzepaku w stodole była katastrofa... A john deerey serii 900 mają sita żaluzjowe tak?

Opublikowano

Witam wszystkich.

Mam problem z hydrobalansem w JD 1068H.

Po włączeniu automatycznego wyrównywania poziomu kombajnu do podłoża z niewiadomego powodu przechyla maksymalnie na lewą stronę. Odpowietrzyłem siłowniki, przechylałem na maksa w lewo w prawo i auto. jak było napisane i to też nic nie dało. Sprawdzałem mechanizm tym sterujący również się nie zacina. Wydaje mi się , że zaczeło szwankować po awarii węzyka od siłownika wysypu. Wyleciało sporo oleju ale myślę, że po odpowietrzeniu powinno się naprawić ale tak się nie dzieje...

Czy ktoś z was miał taki problem. Proszę o pomoc!

Opublikowano (edytowane)

Na chłopski rozum, jest to zbyt banalne:)

Oleju jest odpowiedni poziom - Uzupełniałem.

Prosiłbym o radę jeśli ktoś miał z tym do czynienia.

Edytowane przez milanreal1
cytowanie poprzedniego posta
Opublikowano

Ja bym umył chlodnicę porządnie, jeżeli mówisz że uszczelka pod głowica to może i gumki na tulejach też przepuszczają.

Czy wymieniał ktoś panewki na wytrząsaczach. W tamtym roku urwał się na wał i razem z nowym wałem wymieniliśmy nowe panewki i gościu ze sklepu powiedział nam że te panewki są góra na 100h a żeby dłużej chodziły to trzeba założyć oryginalne koszt to ok.190zł 1 komplet. Tak się zastanawiam czy jest sens inwestować te 8x190 jak te panewki nie maja luzu chociaż kombajn zrobił już na nich z 70h. Może ktos zakładał takie panewki nie oryginalne i ma orientacje ile to może wychodzić.

Opublikowano

czy ktoś zna przyczynę przegrzewania się silnika w 1055 oprócz uszczelki pod głowicą ? wszelkie sugestie mile widziane

 

Sprawdź filtr powietrza. Jeśli czyścisz i nadal się grzeje to prawdopodobnie turbina pada ale to czułbyś w mocy. Jeszcze możesz zdjąć chłodnicę odkamienić i wymyć porządnie.

Myślę, że jeszcze paski mogą się slizgać lub pompa wodna ale raczej mało prawdopodobne.

 

 

Czy wymieniał ktoś panewki na wytrząsaczach. W tamtym roku urwał się na wał i razem z nowym wałem wymieniliśmy nowe panewki i gościu ze sklepu powiedział nam że te panewki są góra na 100h a żeby dłużej chodziły to trzeba założyć oryginalne koszt to ok.190zł 1 komplet. Tak się zastanawiam czy jest sens inwestować te 8x190 jak te panewki nie maja luzu chociaż kombajn zrobił już na nich z 70h. Może ktos zakładał takie panewki nie oryginalne i ma orientacje ile to może wychodzić.

 

Jeśli chodzi o panewki drawniane to jednym z prostrzych rozwiązań jest zeszliowanie ich jak jest zbyt duży luz na wytrząsaczach. Tylko musisz szlifować wszystkie równo i taką samą ilość.

Tanio i pochodzi na tych bez wydatków.

Opublikowano

Panewki spokojnie wytrzymają dużo więcej niż 100 h moj 970 ma tylko smarowane tawotem raz na sezon i nie moge narzekać a widać ze nie wszystkie sa oryginalne. Starszy miał kiedyś 730 i to dwie sztuki dorabiał mu znajomy stolarz za znikome koszta :P i wytrzymały 3 sezony . Nie to zeby sie rozleciały tylko kombajn poszedł do żyda .

 

 

 

 

Co do grzania wyciagnij termostat zagotuj w garnuszku wody i zobacz czy sie otwiera jak nie to masz odpowiedź :rolleyes:

Opublikowano (edytowane)

termostat jest wyrzucony a kombajn grzeje się pod dużym obciązeniem np. z sieczkarnią lub w temperaturze od 26 stopni, panewki ja wymienaiłem ale się grzały i założyłem stare

Edytowane przez atomik
Opublikowano

Skoro panewki ci sie grzały to były za mocno spasowane musza mieć wyczuwalny luz na wale proponuje dociać z tektury dystanse pomiedzy dwie panewki i wtedy skrecac . co do grzania mozesz miec faktycznie chłodnice zakamienioną, wymiana to dośc spory wydatek. Ja miałem w poprzedni sezon podobny problem. jutro kończe dokładanie drugiej chłodnicy co powinno duzo pomóc ale bede wiedział dopiero w polu :D

Opublikowano

@majs turbina w 1055 to "bardzo rzadki okaz" :lol: ,one wychodzily z 6 cyl wolnossacymi jednostkami.

Jesli chodzi o wymiane uszczelki pod glowica to nie ma sie czego obawiac bo robota bardzo latwa i przyjemna, lepiej teraz jak w połowie zniw silnik zatrzec i dopiero sie zacznie sraczka.

Proponuje zaczac od demontazu pompy wody, gdyz wychodzily egzemplarze z ebonitowym srodkiem ktory sie po prostu urywał i silnik nie mial obiegu.Mialem to samo w 3140 a to ten sam silnik, i slyszałem i kilku takich przypadkach.

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Podobna zawartość

    • Przez RolnikMat
      Zainteresował mnie ten model kombajny marki JOHN DEERE. Czy moglibyście mi powiedzieć co nieco o nim. Jakieś dane techniczne chodzi mi tu o moc silnika, masę kombajnu, cena, awaryjność. Proszę nie dawać linków z przekierowaniem na 1450 cws.
    • Przez mikolaj12345678
      Witam szukam schematu elektryki kombajnu john deere 1072 1075
    • Przez poderwa
      Witam-po odpaleniu kombajnu nie działają żadne przełączniki od hydrauliki, to znaczy że nie mogę podnieść hederu ani załączyć młocarni itp. Ładowanie akumulatora gaśnie, gdzie szukać awarii ?
    • Przez damianus2222
      Witam mam pytanie do użytkowników kombajnów John Deere 1450 /1470 lub innych którzy mieli podobny problem. 
      Mam problem tego typu że, kombajn rano jest czyszczony obsługa codzienna na tip top jadę w pole kosze od 11 do ok 17/18 te 6/7 godzin i zaczyna mi się zapalać kontrolka powietrza dolotowego czyli żółta kontrolka świec żarowych, nad głową zapalają się 2 diody czerwona i żółta, gdy zejdę obrotami na 2 zakres gaśnie ujade kawałek indie znów zapala... Kody błedow to spn 1569, 1078, 1077 a fmi 31. Nie wiem w czym leży przyczyna, dodam że filtr powietrza jest nawet w ciągu dnia czyszczony tak po 5 godzinach . Proszę o pomoc lub rady 
    • Przez LulaszRol
      Witam posiadam kombajn 2254 ,miałem problem z ładowaniem po włączeniu świateł gubił ładowanie ale nie zawsze wymieniłem nawet alternator i prawie wykończyłem akumulatory, nie mówiąc wyłączającej się młocarni bo nie było odpowiedniego napięcia w instalacji. 
      Szukałem przyczyny dosyć długo jedynie na co się napotkałem grzebiąc to że po odłączeniu przewodów z D+ (wzbudzenie) było na nich napięcie 6,5V, sprawdziłem do kąd idą te przewody jeden prowadzi do kontrolki a drugi jest dla mnie zagadką  bo idzie do skrzynki pod silnikiem a tam połączony jest do przekaźnika k45 odpowiadającego za alarm biegu wstecznego, jedno z drugim nie ma nic wspólnego, przewód D+ wchodzący do przekaźnika otwiera (lub po prostu przechodzi) i wychodzi masą przez to jest spadek napięcia na wzbudzeniu po odłączeniu przekaźnika napięcie to okolice 12V. Czyli wszystko porządku 
      Na razie mam ładowanie na światłach również, zamontuje jeszcze woltomierz w kabinie.  Ciekami mnie ten dodatkowy przewód D+ czy ktoś pomylił się w fabryce ? wygląda jak te oryginalne przewody  czy może do czegoś to jest?
       
      Stąd moje pytanie do posiadaczy takich kombajnów czy też macie dwa niebieskie cienkie przewody wychodzące z D+ na śrubce m5 przy alternatorze?
       
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v