Skocz do zawartości

John Deere seria 9xx i 10xx


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Na rogu (lewa stron kombajnu- zbiornik) znalazłem taki "kranik" który był połączony przewodem z pompą wody. Odłączyłem to poszło trochę wody ale to pewnie nie to.

Opublikowano

nie lepiej odkręcić przewód od chłodnicy i to co ucieknie uzupełnić koncentratem. Później niech pochodzi trochę silnik i zmierzyć temp. zamrażania uzyskanej cieczy?

Opublikowano

Mój brat ma identyczny tylko z hederem 3.6 wydajność zbliżona do bizona a czasem nawet wyższa ale jego to naprawdę igiełka bo ten z linku to nie ma co się oszukiwać lata swietności ma już za sobą

Opublikowano

Posiadamy JD 1075 od 6 lat kombajn sprawuje się super. Jedyne co wymienilismy to łańcuch podajnika zbożowego, zębatki, kilka innych łańcuchów które mogłyby jeszcze chodzić ale po co się martwić w zniwa jak się rozwali. Poza tym to kilka łożysk i 2 paski ( od motowidel było pęknięcie może by chodził ale.. I od sieczkarni koszt ponad 700 zł).

Opublikowano

U mnie się nie sprawdziły z tego względu że mam przedłużony stół i kładę go dosłownie na ziemi. Też w tym roku będę próbował kosić groszek i mam nadzieję że uda się bez podbieraczy bo bagnet idzie 3 cm od ziemi także i podbieracz niżej nie weźmie. 

Opublikowano

U mnie się nie sprawdziły z tego względu że mam przedłużony stół i kładę go dosłownie na ziemi. Też w tym roku będę próbował kosić groszek i mam nadzieję że uda się bez podbieraczy bo bagnet idzie 3 cm od ziemi także i podbieracz niżej nie weźmie.

 

witam

nie wiem dlaczego u ciebie takie podnośniki łanu nie sprawdziły się . u mnie nie było i dokupiłem stół jest także przedłużony  dokładnie takie jak kolega wyżej zamieścił . tutaj akurat się z tobą  nie zgodzę że podnośnik nie będzie szedł niżej jak bagnet , jest tak że jest on zakładany pod bagnetem wiec na pewno jest niżej jak bagnet ma też pewną regulacje tą zapinką ustawia się wyżej lub niżej . oczywiście stojący łan pszenica , rzepak , są zbędne te podnośniki , ale jęczmień ,groch , proso podbierałem bo było po wykręcane wyległo i szło pięknie z podnośnikami one nie tylko podbierają ale także podnoszą łan , jednak warto mieć na wyposażeniu

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Podobna zawartość

    • Przez RolnikMat
      Zainteresował mnie ten model kombajny marki JOHN DEERE. Czy moglibyście mi powiedzieć co nieco o nim. Jakieś dane techniczne chodzi mi tu o moc silnika, masę kombajnu, cena, awaryjność. Proszę nie dawać linków z przekierowaniem na 1450 cws.
    • Przez mikolaj12345678
      Witam szukam schematu elektryki kombajnu john deere 1072 1075
    • Przez poderwa
      Witam-po odpaleniu kombajnu nie działają żadne przełączniki od hydrauliki, to znaczy że nie mogę podnieść hederu ani załączyć młocarni itp. Ładowanie akumulatora gaśnie, gdzie szukać awarii ?
    • Przez damianus2222
      Witam mam pytanie do użytkowników kombajnów John Deere 1450 /1470 lub innych którzy mieli podobny problem. 
      Mam problem tego typu że, kombajn rano jest czyszczony obsługa codzienna na tip top jadę w pole kosze od 11 do ok 17/18 te 6/7 godzin i zaczyna mi się zapalać kontrolka powietrza dolotowego czyli żółta kontrolka świec żarowych, nad głową zapalają się 2 diody czerwona i żółta, gdy zejdę obrotami na 2 zakres gaśnie ujade kawałek indie znów zapala... Kody błedow to spn 1569, 1078, 1077 a fmi 31. Nie wiem w czym leży przyczyna, dodam że filtr powietrza jest nawet w ciągu dnia czyszczony tak po 5 godzinach . Proszę o pomoc lub rady 
    • Przez LulaszRol
      Witam posiadam kombajn 2254 ,miałem problem z ładowaniem po włączeniu świateł gubił ładowanie ale nie zawsze wymieniłem nawet alternator i prawie wykończyłem akumulatory, nie mówiąc wyłączającej się młocarni bo nie było odpowiedniego napięcia w instalacji. 
      Szukałem przyczyny dosyć długo jedynie na co się napotkałem grzebiąc to że po odłączeniu przewodów z D+ (wzbudzenie) było na nich napięcie 6,5V, sprawdziłem do kąd idą te przewody jeden prowadzi do kontrolki a drugi jest dla mnie zagadką  bo idzie do skrzynki pod silnikiem a tam połączony jest do przekaźnika k45 odpowiadającego za alarm biegu wstecznego, jedno z drugim nie ma nic wspólnego, przewód D+ wchodzący do przekaźnika otwiera (lub po prostu przechodzi) i wychodzi masą przez to jest spadek napięcia na wzbudzeniu po odłączeniu przekaźnika napięcie to okolice 12V. Czyli wszystko porządku 
      Na razie mam ładowanie na światłach również, zamontuje jeszcze woltomierz w kabinie.  Ciekami mnie ten dodatkowy przewód D+ czy ktoś pomylił się w fabryce ? wygląda jak te oryginalne przewody  czy może do czegoś to jest?
       
      Stąd moje pytanie do posiadaczy takich kombajnów czy też macie dwa niebieskie cienkie przewody wychodzące z D+ na śrubce m5 przy alternatorze?
       
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v