Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam wczoraj po pracy zdemontowałem zwolnice a dziś  wymieniłem wszystkie uszczelnienia gdzie może się olej dostawać w zwolnicy 2 uszczelnienia i w tylnym moście jedno uszczelnienie i teraz już olej nie będzie się lał i już po robocie 

Opublikowano

witam wymieniałem ostatnio kosz satelit i hamulce w ursusie 914. Rozkręciłem zwolnice zdemontowałem kosz założyłem nowy skręciłem wszystko ładnie się obracało ale gdy założyłem zwolnice na tylny most nie mogę jej przekręcic. Tarcze hamulcowe założone prawidłowo, rozpieraki popuszczone także koło raczej nie jest zahamowane.Jak myślicie co może być przyczyną? Czy jakiś błąd popełniony podczas zakładania mógł to spowodować? Dodam że na drugą zwolnice mogę przekręcić.

Opublikowano (edytowane)

Witam, czytałem ten temat, chcę się tylko upewnić. Wymieniłem uszczelniacz w zwolnicy ( zetor 8111), zakładam zwolnice i nie mogę nią zakręcić. Druga chodzi normalnie, ta ani drgnie. Hamulce poluzowane, dalej nic. Czy mimo wszystko hamulce dalej trzymają? ( tarcze hamulcowe nie były wymieniane.)

Edytowane przez mateusz779
Opublikowano

chłopaki mam pytanie do was, w wyjściu zwolejnicy na piastę widać zmielony metal ala grafit , wiadomo jazgot podczas hamowania i ruszania wygląda na to ze to łozysko pierwsze od kola siadło i trochę piasty jakby zjad ło jak się zabrać za rozkręcanie ?

Opublikowano

Witam
Wczoraj zmieniłam wszystkie uszczelniacze w zwolnicy od 1634, dziś przykręciłem zwolnice do mostu i nalałem olej.
Po chwili cały olej ze zwolnicy zaczął wyciekać na łączeniu pochwy z piastą. 
Jaka może być przyczyna? I mam pytanie jak składacie zwolnice ? Bo ja nabiłem nowy simering do pochwy, a piastę z osia postawiłem na szpilkach na betonie i pochwę od góry na nią nałożyłem. Czy mogłem w ten sposób zepsuć simering ? 

Opublikowano

Remontuje hamulce i mam problem bo wszystko ubrudzone w oleju było.Uszczelniacz w moście twardy więc go wymienię ale widzę że w mechanizmie różnicowym jest luz na koronce w którą wchodzi półoś .Czy tak ma być bo wydaje mi się że nie.Co ewentualnie mogło się popsuć  bo samo łożysko w zwolnicy chyba nie utrzyma wałka i dlatego wyciek.Uszczelniacz w zwolnicy dobry więc od tej strony nie ma wycieku.Jeszcze muszę wymienić uszczelniacz od strony koła bo był luz na łożyskach stożkowych.Zwolnica stary typ,czy jak będę zbijał łożysko zewnętrzne to nie rozbije tej pokrywy na cztery śruby?

Opublikowano

Witam panowie mam problem z U 1634 .Często puszcza nam olej na zwolnicy było już robione to ze dwa razy na koło..,zawsze wymiana łożyska i simeringu...Po jakimś czasie użytkowania ciągnika problem wraca i zaczyna znowu olej kapać na felge...Na co trzeba zwrócić uwage,w jakiej kolejności składać prosze o pomoc...

Opublikowano
Dnia 24.08.2018 o 02:37, Lesiu19911 napisał:

Witam. Pierwszy raz rozebralem zwolnice tylna w swoim Zetorze 8011. Mam pytanie jak ustawic luz lozysk stozkowych polosi?

Luz ustawia się za pomocą podkładek regulacyjnych.Można kupić różnej grubości.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v