Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Narodziła sie potrzeba przedniego TUZ-a w naszej forterze 11441. Jednakże zetor posiada tylko 4 wyjścia hydrauliczne lub inaczej 2 sekcje. Jest to teraz tak optymalnie ale niestety TUZ zabierze dwa wyjścia i pozostała para to zdecydowanie za mało dlatego proszę was o poradę. Czy jest jakieś podłączenie możliwe z rozdzielacza bezpośrednie czy z innego miejsca nie podpinając się pod te wyjścia. Albo jak nie ma takiej opcji czy istnieje jakiś tani sposób na dorobienie 1 lub 2 par sekcji dodatkowo wiecie Panowie tak w granicach rozsądku bo jeżeli mam wydać więcej kasy na hydraulikę niż na TUZ-a to mija się z jakimkolwiek celem...

Liczę na pomoc i porady

 

 

 

Pozdrawiam J4reck1

Opublikowano (edytowane)

Najtaniej bedzie dać przy rozdzielaczu lub przy wyjściach hydrauliki przy jednej sekcji trójniki dwa przewody na sekcje dwa na tuza i załozyć zawór na przewodzie od tuza wtedy jak zakręcisz zawór tuza to bedziesz mógł korzystać z sekcji jak odkręcisz zawór i nic nie będzie podłączone pod tą sekcję to bedziesz sterował właśnie przednim podnosnikiem. Jedyny minus to ze nie bedziesz mógł korzystać jednocześnie z tuza i obydwu sekcji (albo tuz+sekcja albo 2sekcje bez tuza)

Dorobienie dodatkowego rozdzielacza 2-sekcyjnego na linki i dźwigienki na tanich ale dobrych częściach to koszt około 1000-1500zł

oryginalny kompletny dodatkowy rozdzielacz do proximy,forterry 5-6tys zł

Edytowane przez DEMONxXx
Opublikowano

Za 800 zł można już kupić rozdzielacz dwusekcyjny z linkami i joyem. Wpinasz się w obwód za pomocą trójników, zakuwasz węże, zakładasz euro złącza i gotowe. Tylko musisz znaleźć fajne miejsce na joystick ;-)

Opublikowano

Ten pomysł mi się podoba :) żeby wpiąć rozdzielacz do sekcji tylko dla mnie joy nie pasuje do hydrauliki lepiej jakieś dźwignie jak są w oryginale . Ale zda to egzamin?

Opublikowano

Nie wpinaj się w sekcje istniejącego rozdzielacza tylko niezależnie pomiędzy pompą a starym rozdzielaczem. Wszystkie ładowacze czołowe tak chodzą ;-). No jeśli znajdziesz rozdzielacz z dźwignią i linkami to ok, ale jeśli nie to lepiej weź joya, bo inaczej będziesz miał rozdzielacz w kabinie jak w trzydziestce :P

Opublikowano

Tak jak napisałem koszt dodatkowego rozdzielacza to 1000-1500zł szukając rozdzielacza trzeba patrzeć na jego przepływ zeby nie był mniejszy niż w pompie zamiast joysticka po prostu kupujesz dźwigienki ale za 2 zapłacisz tyle co za joystick wpinasz się szeregowo w hydraulikę najlepiej jak by rozdzielacz był do tego przystosowany. Do kosztów doliczyć trzeba dorabianie przewodów

Opublikowano

ja mam rozdzielacz z dżojem założony między pompę a ten oryginalny rozdzielacza tak jak @raczo opisuje i swietnie chodzi a do tuza zapinam pług do śniegu to podnoszenie i obrót prawo/lewo mam bez odrywania ręki świetna sprawa i polecam takie rozwiązanie

Opublikowano

najlepiej kup rozdzielacz od tura do frotki z funkcją pływającą wpina się go zaraz za pompą hydrauliczną ( od tura do frotki jest z dużym przepływem oleju) jak kupisz jakiegoś chinola to będzie olej dławił.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez nokia01
      Witam wszystkich na forum. Mam problem i mam nadzieję że, mi w tym pomożecie. Zetor forterra  ma ciężko podczas prac z maszynami- brak mocy uciągu. Przebieg około 1700 mtg, nie kopci,zapala bez problemu.
    • Przez raszpl
      Witam, mam problem z MF 3060, a mianowicie chodzi o cisnienie oleju. Od jakiegos czasu zaświeca mi sie kontrolka " cisnienia oleju" a co za tym idzie, przedni napęd sam sie włącza. Robi sie tak podczas zdjecia nogi z gazu. Obawiam sie że czeka mnie wymiana pompy hydraulicznej. Przyczyną zapewne była duza ilosc opiłków metalu która pojawila sie z hamulcow w ktorych wytarly sie okladziny i co za tym idzie metal ocieral o metal. Mógłby mi ktos dać jakies rady, wskazowki co sprawdzić zeby upewnic sie cos mu dolega albo co mnie czeka z jego przyszłością?
      Z góry dzieki za odpowiedzi.
    • Przez zetor7352
      Witam.mam problem z zalaczeniem mlocarni w jd 2058 hillmaster.zalacza wtedy tylko kiedy np.trzyma sie podnoszenie hederu i zalacza zawor przelewowy.cisnienia na pompach ok pomierzone.cisnienie na zaworze redukcyjnym tez ok.jaka moze byc przyczyna? Ktos cos.z gory dzieki
       
    • Przez sznajdik
      Zagadka dla wtajemniczonych bardziej niż ja, cały czas wysiada mi jedna sekcja pompy od hydrauliki coś jest nie halo skoro tak się dzieje tylko co i gdzie tego szukać? Dodam że do oleju zastrzeżeń mieć nie mogę bo go przejrzałem zarówno dno skrzyni pod kątem czystości obejrzane a wspomaganie osłabło po 10 miesiącach od założenia pompy (w tym zimą ciągnik prawie nie używany stał) hydraulika zewnętrzna bez zarzutu. Pompa wyjęta pojedzie do reklamacji żeby poznać opinię zakładu, gdzie szukać przyczyny? co męczy tak tę pompę że ta sekcja zdycha?
    • Przez Krzysiek2794
      Witam, ludzie pomóżcie mam problem z moim Jumz'em. Niedawno kupiłem jumza chyba przerobionego z koparki, nie znam jego przeszłosci,na rolniczy.Mianowicie mam problem z hydraulika, nie wiem czy ktoś maczał juz tam "paluchy" ale nie mam sekcji pływającej do orki, w żadnej z 3 dźwigni. Mam pytanko czy jak wymienie rozdzielacz na taki z sekcją pływającą to musze jeszcze coś przerabiać? Prosze o pomoc.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v