dawid199303

Ursus 912 problem z instalacją

Polecane posty

dawid199303    14

Witam w moim 912 zmieniłem instalację elektryczną bo poprzednia mi się cała spaliła, na nowej instalacji zauważyłem, że kabel wiodący od alternatora do stacyjki jest już nadpalony w kilku miejscach. Co może być przyczyną?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
romek6340    219

Poprzednia tak bez powodu się nie spaliła. Czy co kolwiek sprawdzałeś aby znaleźć przyczynę tego? I mówiąc o wymianie instalacji jaki zakres masz na myśli? Tylko przewody?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dawid199303    14

w poprzedniej instalacji robił mi zwarcie przełącznik 12 24, który został wymieniony, mówiąc o instalacji mam na myśli przewody prowadzące od rozrusznika do przełącznika 12 24 do stacyjki - alternatora i do przednich świateł

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

zgrywus223    18

Jeżeli to ten gruby kabel to możliwe że twój alternator jest za duży tzn że ma za dużo amper lub kabel jest za cienki

A tak w ogóle to majsterkowałeś przy alternatorze?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
nunu85    281

jak altek może być za duży?

Im większy tym lepszy, bo szybciej uzuełni braki.

 

A co do problemu kolegi, który załozył temat

 

Chodzi ci o ten kalelek cienki od wzbudzania czy raczej o ten grubszy, którym idzie cały prąd ładowania?

 

BO ten cienki, nawet jakby był cieniutki jak włos nie ma prawa nigdzie sie topić.

 

Gruby natomiast moze, jeśłi wziałes najtanszy zestaw kabli ze sklepu i ma on, mimo wszystko, za mały przekrój.

MI też on sie grzał i kupiłem w sklepie elektrycznym przewód 1x16mm2. Dopiero teraz moge powiedziec, ze nic sie nie grzeje, nie ma sadków napięcia jak włacze światła i halogeny etc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dawid199303    14

jeszcze jedno pytanie. ten najgrubszy kabel co idzie od alternatora to ma iść na stacyjke czy gdzie ma iść? bo idzie na stacyjke ale znajomy mówił mi że to jest źle i on ma iść na rozrusznik żeby lądował akumulator i już jestem głupi jak to ma być a nie znam się tak na tym

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
BUSTED    63

najlepiej to alternator wskaźnik ładowania rozrusznik i od rozrusznika do stacyjki pod zacisk 30

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

jeszcze jedno pytanie. ten najgrubszy kabel co idzie od alternatora to ma iść na stacyjke czy gdzie ma iść? bo idzie na stacyjke ale znajomy mówił mi że to jest źle i on ma iść na rozrusznik żeby lądował akumulator i już jestem głupi jak to ma być a nie znam się tak na tym

Ten znajomy jak nie ma racji to niech nie udziela porad. To samo dotyczy posta powyżej. Jak chcesz to podłączyć do rozrusznika skoro masz przełącznik 12/24V? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez Veq9
      Witam
       
      czy mógłby mi ktoś proszę wytłumaczyć jaką funkcje pełni owa wajcha ( podejrzewam iż jest to zmiana prędkości wom z 540 na 1000 oraz odwrotnie), oraz jak ową wajchą manipulować by otrzymać owe prędkości tzn.  Należy ją wdusić, przekręcić czy jak, bo niezbyt wiem ???
      Z góry informuje iż jest to oryginalny element stosowany w Ursus 1634 wersja exportowa

    • Przez pitur13
      Witam. Proszę o pomoc jak ustawić te wałki bo na zębatkach jest tyle znaków że mam mętlik 😕

    • Przez Marcin70707
      Witam. Chcę od restaurowac mojego Perkinsa w takim stanie jak wyszedł z fabryki w 1988😊. Dlatego potrzebuje kodów lakieru bloku i blach. Gdyby ktoś mógł mi je udostępnić byłbym bardzo wdzięczny😊. Szukam również szablonu to namalowania napisów na masce. Bardzo proszę o kontakt jeśliby ktoś miał bądź też proszę aby ktoś mi podał wymiary napisów i jak byłoby najlepiej je wykonać żeby wyglądało to estetycznie a nie "w miarę". Serdecznie pozdrawiam 😊😊😊

    • Przez Bubul
      Witam szukam jakiegoś ciągnika który będzie głównym ciagnikiem na gospodarstwie, ma zastąpić wydłużona 60-tke jednak najbardziej interesują mnie gabaryty i zwrotnosc traktora. Nie musi posiadać napędu ale chciałbym podłączyć tura. Cenowo w granicach do 35tys.
      Nad zetorami myślałem ale chce rozważyć inne propozycje. Kolega namawia mnie na Renault 651 4s lecz nigdy nie miałem styczności z tym ciagnikiem nawet na obrazku... 
       
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj