Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam w moim 912 zmieniłem instalację elektryczną bo poprzednia mi się cała spaliła, na nowej instalacji zauważyłem, że kabel wiodący od alternatora do stacyjki jest już nadpalony w kilku miejscach. Co może być przyczyną?

Opublikowano

w poprzedniej instalacji robił mi zwarcie przełącznik 12 24, który został wymieniony, mówiąc o instalacji mam na myśli przewody prowadzące od rozrusznika do przełącznika 12 24 do stacyjki - alternatora i do przednich świateł

Opublikowano

jak altek może być za duży?

Im większy tym lepszy, bo szybciej uzuełni braki.

 

A co do problemu kolegi, który załozył temat

 

Chodzi ci o ten kalelek cienki od wzbudzania czy raczej o ten grubszy, którym idzie cały prąd ładowania?

 

BO ten cienki, nawet jakby był cieniutki jak włos nie ma prawa nigdzie sie topić.

 

Gruby natomiast moze, jeśłi wziałes najtanszy zestaw kabli ze sklepu i ma on, mimo wszystko, za mały przekrój.

MI też on sie grzał i kupiłem w sklepie elektrycznym przewód 1x16mm2. Dopiero teraz moge powiedziec, ze nic sie nie grzeje, nie ma sadków napięcia jak włacze światła i halogeny etc.

Opublikowano

jeszcze jedno pytanie. ten najgrubszy kabel co idzie od alternatora to ma iść na stacyjke czy gdzie ma iść? bo idzie na stacyjke ale znajomy mówił mi że to jest źle i on ma iść na rozrusznik żeby lądował akumulator i już jestem głupi jak to ma być a nie znam się tak na tym

Gość Profil usunięty
Opublikowano

jeszcze jedno pytanie. ten najgrubszy kabel co idzie od alternatora to ma iść na stacyjke czy gdzie ma iść? bo idzie na stacyjke ale znajomy mówił mi że to jest źle i on ma iść na rozrusznik żeby lądował akumulator i już jestem głupi jak to ma być a nie znam się tak na tym

Ten znajomy jak nie ma racji to niech nie udziela porad. To samo dotyczy posta powyżej. Jak chcesz to podłączyć do rozrusznika skoro masz przełącznik 12/24V? 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v