Skocz do zawartości
rolnik9876

Jaki akumulator do Case jx 90??

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Case
rolnik9876    0

Witam

Mam pytanie: ile Ah powinien mieć akumulator do case jx90?

Bo na obecnym nie ma żadnej informacji.

Pozdrawiam :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Ecik    0

Jeżeli ma wszystko dobre to nie musi mieć większego :) Producent napewno się ubezpiecza podając taką wartość do danego ciągnika. Jak bedzie większy to znowu alternator dostanie po d*pie :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    62

oj bez przesady, jazda na światłach czy z innym urządzeniem elektrycznym nie tak obciąża alternator, na przykładzie swojego ciągnika wnoszę że nie jest to tak ważne bo jeśli sdf wkłada seryjnie do podstawej wersji r3 100Ah, a do droższych wersji czy za dopłatą 160Ah to nie wierzę że i alternator jest mocniejszy, u mnie 100ka padła po 5 lat wstawiłem 125ah i jest oka

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ecik    0

zależy jakie masz wyposażenie :D akumulator dobierasz zaleznie od obciążenia całego układu :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
malkolm    23

zależni od roku produkcji, w moim starym td95d jes 120Ah a w nowym jx60 jest 135

Edytowano przez malkolm

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zaxson    0

Witam kolegów!

Mam taki problem z case jx 80,a mianowicie chodzi o to że nie chce on chodzić w zimę

gdy już odpali to niechce wejść na obroty,gaśnie .jest on zalany letnim paliwem, lecz na zimowym było to samo,zapowietrza się

 

zapomniałem dodać: filtrty są nowe :mellow:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ziel    26

To jak go odpalisz to nic nie rób z 3 min niech sie rozgrzeje. Możliwe że ci gdzieś paliwo przymarzło lub zgęstniało i zapchało jakiś wężyk, sitko.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
malkolm    23

bo zabiło filtr.

ja biorę bańkę 10 litrową zimowego paliwa do dom, stawiam w kotłowni w wannie wrzątku, i przed odpaleniem wlewam do baku, problemów nie ma

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zaxson    0

mam też zetora 3320 2003 rok pali bez problemu. wchodzi na obroty,zalany tym samym paliwem

 

myslałem nad tą grzałką do paliwa,lecz znajomy sądzi że to może byc pompa paliwowa :(

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
malkolm    23

tyle że filtr filtrowi nierówny,

mam auto z dieslem i kiedyś natchnęło mnie aby kupić markowe filtry knechta, w zimie nie dało się na tym jeździć, po zmianie na noname było ok

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rolnik9876    0

Ewentualnie możesz do 60l diesela wlać 1l benzyny, może pomoże, ale nie powinno zaszkodzić, już 2 zime odpalam w ten sposob i jeszcze sprawdź bezpieczniki

 

Mój jest z 2007, podstawowe wyposażenie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zaxson    0

dzieki za odp ps filtry oryginały od dealera za 200 zł filtr paliwowy :blink: :unsure: i zmieniane były 2 razy do roku ,paliwo leję dobre bez zanieczyszczeń (niebieskie),była wlana nawet benzyna, lecz tylko w tłumiku wybuchała i nic,był też dodawany uszlachetniacz do paliwa i nic ^^

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ursuss    12

Spróbuj znacznie poluzować korek od wlewu paliwa, tak aby powietrze miało łatwiejszy dostęp... po rozgrzaniu można normalnie dokręcić. Posiadam NH td5030 od 4 lat i przez dwie pierwsze zimy również miałem z tym problemy. Początkowo myślałem że coś z paliwem ale nie pomagały żadne vervy czy v-powery i uszlachetniacze. Nigdy też nie zauważyłem aby filtr był zabity, spuszczałem również paliwo i w nim również nie było nic niepokojącego. Ciągnik zawsze ładnie odpalał nawet w -25oC pochodził kilka minut ale przeważnie po wyjechaniu z garażu gasł. Od dwóch lat jak stosuję sposób z korkiem nie miałem takiego przypadku.

Edytowano przez ursuss
  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
casemx110    0

Do diesla jeżeli już to wlewamy naftę aby zmniejszyć lepkość i gęstość paliwa. Przed pompą paliwową powinien być jeszcze jeden filtr wstępny (sitko), może ono ma zmniejszony przepływ

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piech    0

sory ze wpadlem w ten temat ale wie ktos moze czym sie rozni renault 85 zielona cos chyba z clasem zwiazana od zoltej 85

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez Andre8989
      Witam. Mam pytanie czy w case 5120 olej na hydraulike jest w osobnym zbiorniku czy razem ze skrzynią biegów.
    • Przez BENNY82
      Witam. Tak jak w tytule mam pytanie odnośnie wskazań wyświetlacza temperatury co on właściwie wskazuje temp, wody czy oleju hydr.? I ile kresek wskazuje po rozgrzaniu bo u mnie latem maks 3 a teraz przy. Takich temperaturach maks 2 kreski. Nosze sie z zamiarem wymiany termostatu ale nie chce tego robic na darmo bo może jest ok. Przy talerzowaniu rzepaczyska zapchala sie chlodnica i uroslo do polowy i sam nie wiem jak to ocenić. Prosze uzytkownikow z takimi samymi wyświetlaczami o podpowiedzi
       
    • Przez TheBociek1996
      Jak wiadomo grupa CNH na targach SIMA w Paryżu (22-26.02.2015 r.) ma zaprezentować nowe modele ciągników:
      Case IH Maxxum i Puma
      Steyr Profi i CVT
      New Holland T6 i T7

      Oto co udało mi się znaleźć w sieci.

      Case IH:

      Maxxum


      Puma



      oraz zapowiedź
      https://www.youtube.com/watch?v=XvZ8-4e1sbM

      New Holland:

      T6


      T7



      Niestety nic na temat Steyera nie udało mi się znaleźć.


      Jeśli będziecie mieć nowe informacje co się zmieniło wizualnie, technicznie, co będzie a czego nie, jak będą oznaczone nowe modele i jak będą odpowiadać w stosunku do siebie zachęcam to podzielenia się tym info tutaj.

      Oprócz Case IH do tematu postanowiłem wrzucić jeszcze Steyera i NH bo to ten sam koncern i po co robić zamieszanie, także jeśli będzie w złym dziale proszę o przeniesienie.
    • Przez ursusc360turbo123
      Witam. Czy wie ktoś z jakim momentem dokręcić Głowice i panewki w silniku D-239 ?(case 856 XL) 
    • Przez Tty318_PL
      Witam, czy wie ktoś może co to jest?? Proszę o szybką odpowiedź.(International 844sb)

×