Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

 

Pojawił się u mnie problem z przegubem(głowicą) hydraulicznym w cyklopie.

W ostatnim czasie w dość znaczący sposób pojawił się wyciek oleju z pod "segera". Wyciek ten jest widoczny na górze przegubu i w ostatnim czasie w dośc dużej ilości wydostaje się tam olej. Poniżej zdjęcie głowicy.

1822345300_1385906524_thumb.jpg

Moje pytanie jest takie. Czy istnieje możliwośc demontażu tej głowicy i dostania się do jakichś uszczelniaczy wewnątrz tego przeguba? Ewentualnie miał ktoś podobny problem i w jaki sposób można ten wyciek zniwelować poprzez inny sposób niż wymiana całego przegubu?

 

Piszę pierwszy temat na tym forum, więc proszę o wyrozumiałość. Szukałem w googlach coś na ten temat ale nie ma nic pomocnego.

Opublikowano

kilka lat temu wymieniałem to u siebie wiem, że trzeba było kupić całą tą głowice tak jak masz na zdjęciu do tego miałem cieknące przewody od dołu więc sprawdź przewody czy nie mają gwintów przekręconych oraz zniszczonych uszczelek bo czasami człowiek się narobi a tu jakaś drobnostka popsuta

Opublikowano (edytowane)

masz tam 4 albo 5 oringów. głowice ściągnąć to chwila moment wymieniasz oringi i na pewien czas powinien być spokój. Jakby co to pisz na gg. Chyba że jest już luz to wtedy jest inna bajka.

Edytowane przez wojtek918
Opublikowano

Odkręcasz cztery rurki zdejmujesz pierścień i wybijasz do góry. zakładasz oringi i składasz w odwrotnej kolejności. Przy składaniu posmaruj oringi smarem.

Opublikowano

Radze kupic tam dobre oringi, raz jak kupilem to sie poodwijaly po kilku godzinach bo byly zrobione z jakiegos paska gumy, kupilem nowe w innym sklepie i chodza do dzis pomimo lekkiego luzu na obrotnicy.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez krzys924
      Witajcie... po remoncie silnika zaczeło coś ciec... chodzi o to ze jest to za rzadkie na olej i nie pachnie jak ropa... wydostaje sie to z żrberek głowicy i cylindra przy wyższych obrotach parząc od strony pompy, od strony wentylatora jest sucho, i tu jest problem ;( spotkał sie ktoś z Was z takim czymś? co to może? być bo mi już ręce opadają... pozdrawiam.
    • Przez johenek
      Witam
       
      Dzisiaj w trakcie podorywki nagle wywaliło całą wodę z silnika, ale zacznę od początku.
      Na usłudze robiłem podorywkę, ciągnik pracował normalnie, miał swoją moc, temperatura silnika była w normie. Po zaoraniu około 2ha pola(pole równe, głównie piaszczyste) nagle korek od chłodnicy wystrzelił na kilkanaście metrów do góry, po drodze otwierając klapkę w masce, i w tym samym momencie wystrzeliła fontanna wody z chłodnicy. Woda leciała do góry tak wysoko aż wlatywała na dach kabiny, wyleciała prawie cała, zostało tylko tyle co nie zdążyło zejść z nagrzewnicy. Po zalaniu układu nową wodą dokończyłem orkę(1ha) lecz bez zakręconej chłodnicy ponieważ korek uległ zniszczeniu(poodginały się te skrzydełka). W trakcie pracy po tym zajściu nic nie zaobserwowałem niepokojącego, nie widać bąbelków w chłodnicy. Zdaje mi się że lekko przybyło oleju(ale do końca nie jestem pewien). Ciągnik odpala bez problemu, nie kopci bardziej niż wcześniej, mocy mu też nie ubyło.
      Tu jest moje pytanie czy możliwe że padła uszczelka pod głowicą lub pękła tuleja cylindra?
      Czym mógł być spowodowany ten wystrzał korka od chłodnicy oraz wody?
       
      PS:Mój Belarus ma prawie 7 tyś Mth, od nowości nic nie było robione przy silniku jedynie regeneracja pompy wtryskowej i wtrysków oraz regulacja luzu zaworowego.
       
      Jeśli był już taki temat to proszę o link do niego, bo bardzo mi jest potrzebny ten ciągnik, a nie wiem czy robić nim dalej, bo takie wystrzały nie zdarzają się często
    • Przez johenek
      Witam
       
      Mam parę pytań dotyczący tego silnika:
      1.Z jakim momentem powinna być dociągana głowica( na forum wyczytałem że z siłą od 200 od 210Nm, ale nie jestem pewien czy nie za duża)
      2. Z jakim momentem powinny być dokręcane stopy korbowodów
      3. Jaki luz zaworowy należy ustawić
    • Przez Wiesiek97
      Dlaczego wycieka mi woda z prawej strony głowicy przy c 330 
      Czy to wina uszczelki czy może głowicy ???
    • Przez PiotrMarkiewicz
      Witam,

      Potrzebuje szpilki która trzyma głowice w silniku C-360, gdyż ta moja została wyrwana z bloku. Potrzebuje najlepiej takiej, która
      1. Ma długość 14,3cm(lub około 14cm), z jednej strony gwint 14 milimetrów, a z drugiej strony gwint 16 milimetrów
      lub
      2. Szpilke o długości 14,3cm(lub około 14cm), która z dwóch stron ma gwint 16 milimetrów.

      Czy ktoś jest w stanie mi poradzić gdzie mogę taką zamówić lub zna jakieś inne rozwiązanie i produkt, który taką szpilke może zastąpić?

      Pozdrawiam.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v