Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ja tym widlakiem woze gora 400kg (1 skrzyniopaleta) wiec nie ma zadnych problemów - z tylu do c330 w zbiory jest podpieta jeszcze przyczepa rolkowa na 3 palety. A na ogol sluzy do przewozenia pierdół jak druty, słupki, tyczki, opryskiwacze plecakowe itp itd).

 

MTAS jak to MTAS...zadnych cudów tam nie widziałem, nowosci w porównaniu do zeszłego roku, no ale trzeba byc :). Miło było poznac :)

 

kabiny - nie bedzie

 

swiecy plomieniowej - nie bedzie (przy zdrowym silniku, sprawnych obu swiecach zarowych i rozruszniku szybkobieznym uwazam ja za zbedna w c330 - w miniony poniedziałek odpaliłem ja przy -5C bez zadnego problemu bez uzywania odprężnika).

Opublikowano

Dla mnie vitoma to prawdziwy gospodarz , lubi zeby wszystko bylo zadbane i ladnie sie prezentowalo, u wiekszosci zero dbania i jeszcze komentarze ze nie warto, ta 360 i 330 i mimo kosztow warto takie cuda ogladac na polskich polach :) czekam z niecierpliwoscia na postep prac :)

Opublikowano (edytowane)

Czekam na dalsze posunięcia w remoncie c330 :) My się spotkaliśmy na MTAS akurat byłem wtedy z Profus2 :D Może kojarzysz ?? :) Pozdrawiam ;)

 

No jasne że pamietam. pozdro !

 

 

 

 

 

aapof.jpg

 

Umyc to wszystko bez uzycia wody pod ciśnieniem to była ciężka sprawa. Szpachelka, benzyna ekstrakcyjna, szczotka druciana, pedzle, kilka godzin szorowania i jakoś poszlo.

 

udjz.jpg

 

8ox7.jpg

 

Przy okazji dobrego dostepu wyczysciłem szlifierka mimosrodowa os z zewnatrz oraz w srodku - narzedziem widocznym na zdjeciu. dodatkowo zabezpieczyłem wnetrze osi farba rust control.

 

bvq2.jpg

 

9m42.jpg

 

prnl.jpg

 

Wybite byly jedynie mosiezne tulejki i sworzen wiec wpadł zestaw naprawczy , oczywiscie wszystkie podkladki sprezyste nowe.

 

i7d0.jpg

 

Na bierząco spisuje sobie sruby ktore musze kupic + ich lokalizacje w ciągniku. Bez tego watpie zeby poźniej bez pomyłek dojsc jaka sruba gdzie była.

 

j2gz.jpg

 

Polosie również poszły pod rust control.

 

xxly.jpg

ry8m.jpg

 

Wspomniane czyszczenie - w 0.5kg syfu odpadło tylko ze wspornika.

 

msri.jpg

 

Stalowe tulejki trzeba bylo postaczac po kilka dziesiątych mm - na szczescie udało mi się to zrobic samemu i wyszlo OK - choc było to moje drugie toczenie.

 

W tej pracy pomagał mi mój kolega i stwierdził ze po tej robocie jestem już doświadczonym tokarzem :lol: :lol: .

 

q854.jpg

 

A wałek skrócic, ponieważ kolidowałby z rama masztu.

 

u0m4.jpg

 

Powciskane na prasie, nasmarowane - gotowe :).

 

y2lp.jpg

 

Chce ktos kupic kompletna pneumatyke do C330 ??

 

fi21.jpg

 

Troche łyso się zrobiło pod lewym podestem - musze poszukać jakiegoś stopnia.

 

nih9.jpg

 

Pożegnałem stary tłumik - miał już z 15 lat i mała dziureczke.

 

hx6m.jpg

 

Teraz bedzie nowy komin z grubej nierdzewki :D .

 

k8x7.jpg

 

us5c.jpg

 

Teraz mam pytanie - co to jest ten blok widoczny na zdjeciu - ten do ktorego ida metalowe rurki z ciagnika- to jest zwykly lacznik czy w srodku jest cos waznego, np. zawor zwrotny ? :rolleyes: Z checia bym to wyrzucił i podłączył rozdzielacz bezpośrednio do wyjsc w ciągniku wezami gumowymi.

 

 

1byv.jpg

 

Wyciąłem niepotrzebny z naszym przypadku magazynek na szybkozlaczki na maszcie - masz NIGDY nie byl u nas zdejmowany wiec bylo to kompletnie zbedne i brzydkie.

 

phxz.jpg

 

oo6f.jpg

 

ndua.jpg

 

pdhr.jpg

 

Ponieważ 2 pary dodanych szybkozłączy planuje wyposazyc w system zbierania oleju faster TARV to dorobiłem sobie juz zbiorniczek do oleju - orginalny kosztuje 115zl i nie wydaje mi sie byc dobrze wykonany (cienki plastik). Zrobiłem wiec taki maly zbiorniczek z rury miedzianej 54mm.

Edytowane przez vitoma
Opublikowano (edytowane)

Również popieram dbanie u maszyny. Ja niestety z braku czasu i funduszy nie mogę sobie na taki rozmach pozwolić, ale staram się. Po raz kolejny to powtórzę że z ludzi którzy mają taką precyzję i dokładność trzeba naprawdę doceniać bo mało kto niestety przykłada taką uwagę do sprzętu.

Ile byś cenił tą instalację?? Bardziej interesuje mnie opcja bez sprężarki bo to posiadam.

Edytowane przez MichalUrbaniak
Opublikowano

ciapek faktycznie przed remontem wyglądał nie kiepsko, widząc twoje poprzednie remonty mogę sobie wyobrazić w jakim stanie 30 wyjedzie z warsztatu :wub:

Opublikowano (edytowane)

Vitoma chyba nie chcesz nam powiedzieć że nie będzie w ogóle instalacji pneumatycznej ???, rozumiem to że w sadzie jest ci nie potrzebna ,ale zawsze dbasz o każdy szczegół i detal żeby było jak w oryginale to nie wyrzucaj tej instalacji .

To jest tylko moja sugestia i zrobisz jak uważasz .

Jak masz wymontowane zwrotnice to doradzałbym ci wymianę tulejek ,kosztują grosze a nie miałbyś luzu w układzie kierowniczym .

tak samo olej w skrzyni biegów i filtr hydrauliki jeśli nie były dawno zmieniane , bo jak pomalujesz to szkoda farbę odzierać .

Edytowane przez czacha17
Opublikowano

nie bedzie pneumatyki, wogole jej nie uzywalismy.

 

Pompa wspomagania bedzie zamontowana w miejscu sprezarki, wiec naprawde nie mam ciśnienia zeby upchnac i wspomaganie i sprezarke jesli sprezarka byla nam zupelnie zbedna.

 

Znacznie bardziej mecza mnie koła 10x15...chodza mi po glowie oj chodza. Pomysle jeszcze jak je upchnać...

 

Zwrotnice sa OK, nie bede w nich grzebac. Nie ma zadnych luzów na boki na nich. A na obecnym ukladzie kierowniczym jak sie oderwie od ziemi przod to wszystko chodzi mega lekko, bez zadnych zaciec.

 

Filtry hydrauliki oraz olej hydrauliki maja 3 lata (czyli pewnie jakies 400-500mtg), poprzedni miał przeszło 20 lat (od nowości), wiec ten jest jeszcze swieży.

 

Ale dzieki za sugestie.

Opublikowano (edytowane)

Tez mam na sprzedanie instalacje pneumatyczna od ciapka :) Wgl jej nie uzywam a i tez bede wspomaganie zakładał xD Mi wystarcza instalacja pneumatyczna w zupełnosci w 1 ciagniku :)

Edytowane przez mds212
Opublikowano (edytowane)

kolego od razu podpowiem wywal cały ten rozdzielacz i załóż na przodzie błotnika ( w miejscu szybkozłączek), rozdzielacz od bułgara (zobaczysz jak pięknie będzie widlak chodził). Co do masztu przy okazji, polecam założyć taki maszt http://tablica.pl/of...html#90643a9e7a jedynie trzeba wspornik poszerzyć, nie do porównania z tym rawskim, a jeżeli rawski zostaje, to dobrym rozwiązaniem jest zmiana siłownika, na siłownik np od stila. Choćbyś zakładał najlepsze uszczelnienia, to ten oryginalny siłownik będzie po jakimś czasie ciec. Co do rolek masztu najlepiej zrobić nowe. Te kostki przy rozdzielaczu to zwykłe kolanka. Opony od busa 16C są dobre do sadu, nie łapią tak kolców. Vitoma w błotniki będziesz wsawiał nową blache?

 

Co do wspomagania w 30-tce Lukasz12321. Wcięcie w ceowniku jest dlatego że 30 mają 2 lub 3 typy wsporników osi, (w jednych drążek pasuje beż przeróbek wąsów a w innych nie pasuje). Czasami można użyć podgiętego drążka. Co do wąsa z 2 oczkami, to dospawana jest końcówka z odpowiednim stożkiem, zrobiona przeze mnie.

Edytowane przez kubaguzik
Opublikowano

Witaj Vitoma, co do oleju hydraulicznego to producenci maszyn w DTR-kach zalecają wymianę oleju i filtrów hydrauliki co 250mth. Tak jest bynajmniej w mojej Kubocie i JCB, zrobisz jak będziesz uważał. Szacuneczek dla Twoich poczynań dotyczacych remontów sprzętu które od jakiegoś czasu obserwuję i zastanawiam się nad zrobieniem swojej fotorelacji z budowy opryskiwacza ciąganego.

Pozdrawiam

Opublikowano

Powiem ci że nie wiedziałem że nie daleko siebie mam takich zdolnych ludzi.Jak byś miał zamiar sprzedawać liczniki to odezwij się mam nie daleko to podjadę i jak coś to się dogadamy.Życzę ci powodzonka w remącie i aby 330 służyła ci długo :)

Opublikowano

kolego od razu podpowiem wywal cały ten rozdzielacz i załóż na przodzie błotnika ( w miejscu szybkozłączek), rozdzielacz od bułgara (zobaczysz jak pięknie będzie widlak chodził). Co do masztu przy okazji, polecam założyć taki maszt http://tablica.pl/of...html#90643a9e7a jedynie trzeba wspornik poszerzyć, nie do porównania z tym rawskim, a jeżeli rawski zostaje, to dobrym rozwiązaniem jest zmiana siłownika, na siłownik np od stila. Choćbyś zakładał najlepsze uszczelnienia, to ten oryginalny siłownik będzie po jakimś czasie ciec. Co do rolek masztu najlepiej zrobić nowe. Te kostki przy rozdzielaczu to zwykłe kolanka. Opony od busa 16C są dobre do sadu, nie łapią tak kolców. Vitoma w błotniki będziesz wsawiał nową blache?

 

Co do wspomagania w 30-tce Lukasz12321. Wcięcie w ceowniku jest dlatego że 30 mają 2 lub 3 typy wsporników osi, (w jednych drążek pasuje beż przeróbek wąsów a w innych nie pasuje). Czasami można użyć podgiętego drążka. Co do wąsa z 2 oczkami, to dospawana jest końcówka z odpowiednim stożkiem, zrobiona przeze mnie.

 

Dziekuje za dobre rady. Masz pozostaje w takiej formie jak jest.

 

Czyli ten lacznik o ktory sie pytałem do ktorego ida stalowe rurki z ciagnika moge wywalic tak ???

 

Rozdzielacz planuje zalozyc taki mechaniczny joystick : http://allegro.pl/rozdzielacz-hydrauliczny-dwusekcyjny-joystick-40l-i3882286870.html , a ten RBS co jest bedzie do gniazd z tyłu.

 

Witaj Vitoma, co do oleju hydraulicznego to producenci maszyn w DTR-kach zalecają wymianę oleju i filtrów hydrauliki co 250mth. Tak jest bynajmniej w mojej Kubocie i JCB, zrobisz jak będziesz uważał. Szacuneczek dla Twoich poczynań dotyczacych remontów sprzętu które od jakiegoś czasu obserwuję i zastanawiam się nad zrobieniem swojej fotorelacji z budowy opryskiwacza ciąganego.

Pozdrawiam

 

dzieki, ursus chyba zalecał w 30tkach i 60-tkach zmiane oleju przekladniowego co 2 lata lub 1200godz.

 

No ale nie przesadzajmy. W porównaniu do byłego oleju 20 letniego na ktorym ciagnik pracował to ten jest super. Wtedy po zmianie oleju i filtra zadnych roznic nie zauwazylem wtedy. Filtr hydro w 30tce jest jeden - tak ? ten nad prawym stopniem przy pedałach.

 

Powiem ci że nie wiedziałem że nie daleko siebie mam takich zdolnych ludzi.Jak byś miał zamiar sprzedawać liczniki to odezwij się mam nie daleko to podjadę i jak coś to się dogadamy.Życzę ci powodzonka w remącie i aby 330 służyła ci długo :)

 

liczniki bede sprzedawał na 100%. rzuc na pw propozycja cenowa.

dzieki.

 

No właśnie, myślałeś o joysticku ? :D Ciekawie by wyglądało. Ta rama z halogenami też będzie ? Dorobiłbym do niej napis "URSUS" ;)

 

joy jak pisałem bedzie no ale taki "uproszczony", rama z halo takze bedzie. z logami ursus juz nie bede wariował ;)

Opublikowano

@vitoma

Zakładasz wspomaganie z Agricoli, w C360 miałeś z nim małe problemy zdaje się z krzywymi (bijącymi) elementami. Nie boisz się że tu będzie podobnie? Tylko z drugiej strony pewnie nie ma alternatywy (poza kompletowaniem i dobieraniem elementów samemu). W końcu znalazłeś przyczynę wycieku z C360 była to wina złych elementów wspomagania?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez PatrykDawid
      Kupiłem nowy obrotomierz do C-330M ponieważ stary nie nabijał już motogodzin a traktor przechodzi przegląd i było to potrzebne. 


      Niestety dość znacznie przekłamuje on obroty, o około 400 względem oryginalnego, pokazuje 2400 przy normalnej jeździe zamiast 2000. Efektem jest też to, że szybciej nabija też motogodziny, i w niecałą godzinę nabił 1,2. Czy coś źle zamontowałem, czy jest to wada tego licznika? Jeśli jest to wada licznika, to czy ktoś mógłby polecić jakiś inny licznik?

    • Przez bart3k1998
      Cześć,
      MAm zamiar zrobić w swoim c328 zaczep dolny. W internecie ceny dolnego zaczepu dedykowanego do tego ciągnika wychodzą około 1200 zł. 
      Przeglądałem foty i znalazłem, że można tam zaadoptować wspornik od c355 i dorobić listwę.
       
      Czy ktoś posiada taką modyfikację i mógłby się wypowiedzieć na temat opłacalności wykonania?
    • Przez GrFicner
      Witam zainspirowany pomysłem od pewnego członka grupy o nicku jendrix jeżeli przekręciłem przepraszam i serdecznie pozdrawiam ,  borykaliśmy się z problemami a mianowicie w isarii 6050 3m bolączką była oryginalna skrzynia przekładniowa która była na plastikowych trybach niestety ulegały one uszkodzeniu,  wyłamywały się zęby zmienialiśmy tryby ale nic to nie dawało więc postanowiliśmy zmienić ją na bezstopniowa przekładnie z amazonki d7 zębatka zmieniona na 20 zębów z amazone przy piaście łancuch i super pracuje dalsze testy w polu pozdrowionka dla grupy trzymajcie się 😃


    • Przez torq1906
      Witam, 
      Jako że obecnie jestem na etapie generalnego remontu Ursusa C330 to zastanawiam się czy nie wprowadzić do niego odrobinę "luksusu" w postaci takiego zestawu wspomagania tylko zastanawiam się jak to wygląda od strony prawnej, czy mogą być jakieś problemy podczas badania technicznego? bo jednak jest to dość istotna ingerencja w układ kierowniczy.
      Czy takie zestawy mają jakąś homologację czy coś w tym rodzaju i nie ma się czym przejmować? 
    • Przez Mateusz2006
      Witam, mam pytanie mianowicie posiadam rozsiewacz amazone ZA-V 2200 z 2018 r. Do tego pory rozsiewacz chodził z nowej generacji ciągnikiem z systemem isobus, a teraz mam potrzebę zapięcia go do zetora 12245, ale z rozsiewacza wychodzi tylko kabel z wtyką do isobusa i nie wiem jak to zespolić z zetorem, dodam że oprócz komputera do isobusa, posiadam też komputer do rozsiewacza amatron 3. Proszę o jakieś wskazówki.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v