Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Oprócz utrudnionej konserwacji akumulatorów te pokrywy praktycznie niewiele dadzą. A przy obsunięciu się gumy pod pokrywą i powstaniu zwarcia co najwyżej otrzymacie w efekcie, w najlepszym wypadku wybuch akumulatora, w najgorszym oberwiecie kwasem i spalicie ciągnik. Takie pokrywy powinny być zrobione z tworzywa, żeby nie budziły wątpliwości w zakresie bezpieczeństwa, a nie z metalu.

Opublikowano

Takie gumy pod pokrywy mozna tez kupic, sam kupowalem 2 lata temu, lecz pokrywy do dzis nie zalozylem. Detke mam podlozona pod akumulatorem i po ok 4 latach jest do wywalenia. Pokrywy byly w kazdym ciapku.

Opublikowano

Mało kosztują, dadzą jeszcze mniej ;) Kurz i tak się dostanie, osad i tak się będzie tworzyć, a żeby to wyczyścić trzeba się bawić z napinaczami. Kupisz sobie takie zabawki dla polepszenia estetyki za 20 zł, a najtańszy akumulator kosztuje 10 razy tyle jeśli Ci guma spłata figla.

Opublikowano

ryzyko zwarcia przez uszkodzona gume jest mniejsze od ryzyka uszkodzenia akumulatora poprzez uszkodzenie mechaniczne .

czesto jedzie ktos jako paszer na blotniku ,wystarczy ze nastapi na zacisk kabla krzywo i ulamie sie klema wewnatrz akumulatora.

czyszczenie ? co za problem ,raz zrobisz to dobrze nasmarujesz klemy i masz spokoj na baaaardzo dlugo.

Opublikowano

@mory to ryzyko tez zależy od tego, czy ktoś wozi pasażerów na błotniku czy też nie. Każdy wkłada do ciągnika co uważa za stosowne, ja natomiast każdemu te pokrywy odradzam, bo to tak jakby zakładać metalową wtyczkę do kontaktu. To co piszesz o czyszczeniu to fakt, ale czy z pokrywami czy bez, efekt jest taki sam.

Opublikowano

Zdecydowanie pokrywy były na wyposażeniu każdego ciapka ;)

 

Na pewnej stronie poświęconej starszym maszynom jeden z userów przy okazji restauracji C-325 bardzo fajnie zabudował akumulatory bodajże zrobił skrzyneczki z Kwasówki z pokrywkami :)

Opublikowano

Vitoma

Popełniłeś błąd kupując, tą chłodnicę i fotel, chłodnica to prawdopodobnie zacznie znów ciec po roku lub dwóch

Nie wiem czy Ci się chciało czy nie, ale wystarczyło w google wpisać Ursus Chełmno, i masz do prawie każdego Ursusa Oryginalne i Polskie cześci,

Jak pamiętam chłodnica oryginalna do c360 kosztuje 390 zł a do c330 , 360 zł, szkoda że wcześniej przed zakupem nic o tym nie wspomniałeś, a co do fotela to też są te oryginalne , Agromet kunów je produkują, fakt że kosztuje 600 zł ale co oryginalne to oryginalne B)

Opublikowano

jeżeli guma jest odpowiedniej grubości i wielkości to nie będzie żadnego zwarcia. Wiem ponieważ w mojej 30 jest tak od 20-kilku lat i zero zwarć, ale jaż można zauważyć to u kolegi @Vitoma nie ma siedzenia pasażera więc pokrywy nie będą potrzebne

Opublikowano

Ja mam w c 330 jedną baterie i jest ok. Nie ma żadnych problemów z rozruchem w zimie. Jak założony rozruch wysokoobrotowy to już na pewno problemu nie powinno być. Co do osłon to były w oryginale, ale gnicie capka w okolicy błotnika nie jest bez powodu bo główną przyczyną są akumulatory a klapy górne rozpadną się szybko chyba że będą z kwasówki.

Opublikowano (edytowane)

Żona mu nie daje :).... spokoju, i nie na czasu fotek wstawić.

 

Jeden odświeżył temat i napisał że nie może się doczekać zdjęć -I wystarczy .Nie róbcie syfu ,wstawi zdjęcia jak będzie miał czas .

Edytowane przez SZYMANOX
Opublikowano

Vitoma mam do ciebie pytanie odnośnie tej ramy na halogeny i koguta, jakiej grubosci jest ta rurka srednica jej czym ja wyginales i w razie jej demontażu jak rozłączasz kable.

 

Pałak robił ojciec, ja w tym nie maczałem palców . Nie wiem jak to giął ale na 100% w przydomowym warsztacie bez uzycia gietarki - ale wyszło nieźle. Rura ocynkowana czyli pewnie taka "hydrauliczna" srednica chyba jest to 40 lub 50mm (nie mierzyłem).

 

Żona mu nie daje :).... spokoju, i nie na czasu fotek wstawić.

 

Jeden odświeżył temat i napisał że nie może się doczekać zdjęć -I wystarczy .Nie róbcie syfu ,wstawi zdjęcia jak będzie miał czas .

 

Wypraszam sobie - takie komentarze zachowaj dla siebie. Temat jest do oceny ciągnika, a nie żony i tego tematu prosze sie trzymac !

 

A C330 już jest skonczona . Tylko nie mam czasu wrzucic fotek. Do niedzieli sie ogarne z tym . :)

 

Vitoma

Popełniłeś błąd kupując, tą chłodnicę i fotel, chłodnica to prawdopodobnie zacznie znów ciec po roku lub dwóch

Nie wiem czy Ci się chciało czy nie, ale wystarczyło w google wpisać Ursus Chełmno, i masz do prawie każdego Ursusa Oryginalne i Polskie cześci,

Jak pamiętam chłodnica oryginalna do c360 kosztuje 390 zł a do c330 , 360 zł, szkoda że wcześniej przed zakupem nic o tym nie wspomniałeś, a co do fotela to też są te oryginalne , Agromet kunów je produkują, fakt że kosztuje 600 zł ale co oryginalne to oryginalne B)

 

Ursus Chełmno to z tego co gdzies wyczytałem taki sam "kowal" jak cała reszta, ktos wykupił sobie prawa do tej marki a z "orginałem" Ursusa to podobno nie ma nic wspolnego.'

 

Tak ?

 

A fotel za 600zl - wybacz ale to juz wg mnie przesada skoro solidnego chinczyka nabyłem za 270zl. z ciekawosci - podrzuc link .

Opublikowano (edytowane)

Fotel to masz produkcji tureckiej, a nie chińskiej. I każdy stary fotel Grammer lub Kunów bije na głowę wykonaniem i trwałością ten zamiennik :D. A oryginalnemu Ursusowi części też klepią gdzie popadnie. A oprócz wyższej ceny rewelacji nie ma.

Edytowane przez wladyslaw1
Opublikowano (edytowane)

Maszt złożony, wszystkie nowe łożyska, łancuch wysmarowany białym smarem.

 

Opaski do weżyków odzysku oleju dałem zaciskane z uwagi na ich kompaktowe rozmiary :) . Na zdjeciu ponizej pierwsza wersja odpływu, poźniej musiałem to zmodyfikować z uwagi na kolizje z podniesionymi ramionami wieszaków.

 

Przewody gumowe do masztu w newralgicznym miejscu (miejsce między ramą masztu a miska silnika) owiniete owijkami ochronnymi.

 

Tłumik i koncówka wydechu założona na pastę do wydechów - bez niej spaliny walily między tłumikiem a kolektorem . Koncówka tłumika tym razem firmy ULTER, Montii obecnie produkowane nie maja na koncu kielicha do nasadzenia na rure - zamówiłem taka bo na zdjeciu była z kielichem, a doszla juz bez -_- ...no i był zwrot.

 

Widły wbrew pozorom nie są w tym samym kolorze co blachy ciągnika - widły były orginalnie zółte (a cały maszt szary jak teraz) stąd ten kolor .

 

Powrót oleju z joysticka obecnie jest taki "dlugi" gdyż w sklepie nie było stosownego trojnika 1/2' z nakretka - już zamówiłem taki z allegro i jak tylko dojdzie to wymienie go.

 

Kropką na i była warstwa wosku Zymol Titanium na wszystkie blachy ciągnika.

 

No i FINISH - tak to wyszło....

 

Modyfikacje:

 

-maszt POM Rawa Maz. T267 (kupiony w 85r. , zaraz po zakupie Ciągnika) + rozdzielacz 2 sekcyjny "joystick" Badestnost

-alternator AGTech

-rozrusznik szybkobieżny MAGNETON

-pałąk z 4szt lamp roboczych WESEM + kogut włoskiej firmy

-wspomaganie na orbitrol Agricola

-opony z przodu 10x15.3

-rozdzielacz hydrauliczny 2 sekcyjny + 4 gniazda hydrauliczne "euro" z tyłu + system odzysku oleju FASTER

-haki CBM kat. 2S

-tłumik przelotowy ze stali kwasoodpornej srednicy 2 cale + polerowana zagięta końcówka Ulter

 

 

3crt.jpg

2dip.jpg

bovf.jpg

fcge.jpg

35sw.jpg

mdde.jpg

9k37.jpg

iqhz.jpg

ol56.jpg

nj86.jpg

aiht.jpg

5ha1.jpg

m4d7.jpg

x48qu.jpg

4ak8.jpg

rfh9.jpg

zqwl.jpg

vmxe.jpg

9q3b.jpg

maq1.jpg

k6ik.jpg

pxku.jpg

bfze.jpg

7m47.jpg

kvbm.jpg

ueu5.jpg

vl8t.jpg

rfw9.jpg

fbv7.jpg

qfak.jpg

ltez.jpg

tfew.jpg

4vwg.jpg

lvv9.jpg

5g76.jpg

drkk.jpg

be0w.jpg

l5l2.jpg

hiw2.jpg

g1wk.jpg

5mh1.jpg

8c50.jpg

way0b.jpg

9yv8.jpg

1x4u.jpg

s8tz.jpg

c6lh.jpg

ezeo.jpg

1rec.jpg

iv1s.jpg

ysm3.jpg

omro.jpg

40ww.jpg

nz78.jpg

4t9z.jpg

9zyd.jpg

fgk1.jpg

xsnx.jpg

v7fq.jpg

8g3x.jpg

7ala.jpg

nt7p.jpg

emlb.jpg

1s89.jpg

eccj.jpg

l0bf.jpg

pwkz.jpg

8j7t.jpg

ctlm.jpg

98wf.jpg

qavgy.jpg

8bf1.jpg

0lfn.jpg

tjy6.jpg

e7wg.jpg

ffbg.jpg

yp5n.jpg

o4b4.jpg

a3xk.jpg

gfib.jpg

pzao.jpg

pu1o.jpg

66du.jpg

Edytowane przez vitoma

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez PatrykDawid
      Kupiłem nowy obrotomierz do C-330M ponieważ stary nie nabijał już motogodzin a traktor przechodzi przegląd i było to potrzebne. 


      Niestety dość znacznie przekłamuje on obroty, o około 400 względem oryginalnego, pokazuje 2400 przy normalnej jeździe zamiast 2000. Efektem jest też to, że szybciej nabija też motogodziny, i w niecałą godzinę nabił 1,2. Czy coś źle zamontowałem, czy jest to wada tego licznika? Jeśli jest to wada licznika, to czy ktoś mógłby polecić jakiś inny licznik?

    • Przez bart3k1998
      Cześć,
      MAm zamiar zrobić w swoim c328 zaczep dolny. W internecie ceny dolnego zaczepu dedykowanego do tego ciągnika wychodzą około 1200 zł. 
      Przeglądałem foty i znalazłem, że można tam zaadoptować wspornik od c355 i dorobić listwę.
       
      Czy ktoś posiada taką modyfikację i mógłby się wypowiedzieć na temat opłacalności wykonania?
    • Przez GrFicner
      Witam zainspirowany pomysłem od pewnego członka grupy o nicku jendrix jeżeli przekręciłem przepraszam i serdecznie pozdrawiam ,  borykaliśmy się z problemami a mianowicie w isarii 6050 3m bolączką była oryginalna skrzynia przekładniowa która była na plastikowych trybach niestety ulegały one uszkodzeniu,  wyłamywały się zęby zmienialiśmy tryby ale nic to nie dawało więc postanowiliśmy zmienić ją na bezstopniowa przekładnie z amazonki d7 zębatka zmieniona na 20 zębów z amazone przy piaście łancuch i super pracuje dalsze testy w polu pozdrowionka dla grupy trzymajcie się 😃


    • Przez torq1906
      Witam, 
      Jako że obecnie jestem na etapie generalnego remontu Ursusa C330 to zastanawiam się czy nie wprowadzić do niego odrobinę "luksusu" w postaci takiego zestawu wspomagania tylko zastanawiam się jak to wygląda od strony prawnej, czy mogą być jakieś problemy podczas badania technicznego? bo jednak jest to dość istotna ingerencja w układ kierowniczy.
      Czy takie zestawy mają jakąś homologację czy coś w tym rodzaju i nie ma się czym przejmować? 
    • Przez Mateusz2006
      Witam, mam pytanie mianowicie posiadam rozsiewacz amazone ZA-V 2200 z 2018 r. Do tego pory rozsiewacz chodził z nowej generacji ciągnikiem z systemem isobus, a teraz mam potrzebę zapięcia go do zetora 12245, ale z rozsiewacza wychodzi tylko kabel z wtyką do isobusa i nie wiem jak to zespolić z zetorem, dodam że oprócz komputera do isobusa, posiadam też komputer do rozsiewacza amatron 3. Proszę o jakieś wskazówki.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v