Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Zmartwie Cie - naklejki beda takze po bokach. Mi one naprawde nie przeszkadzaja. Malowanie z szablonu to wg mnie lipa (nigdy nie wyjdzie idealnie), fajne by byly naklejki wycinane na ploterze na wzor orginalnych malowanych. Asharot - pomysl nad tym :) .

Opublikowano

@Vitoma jaka masz lutownice, dobrze lutuje¿??

Zamiast przelutowywac koncowki mogles dac takie kostki laczace standardowe wsowki z zarowka H4, sam tak wczoraj robilem zmieniajac odbicia lamp ze starych Zelmotow i 35watowych zarowek na Wesemy R2 z zarowkami H4.

Opublikowano

Moja zasada - jak najmniej łaczen na konektory typu klasyczne wsuwki, skrecane kostki czy inne nie hermetyczne zlaczki. To wszystko lubi z czasem sniedziec i rozlaczac sie - w ciagniku sa drgania, wstrzasy w podwyzszonej ilosci w stosunku do samochodu. Co innego konektory typu AMP superseal - takim bylbym w stanie zaufac. Ale i tak lutowanie najlepsze w wiekszosci przypadków.

 

Lutownice mam jaka zwykla 40W z allegro za 24zł. Działa bardzo dobrze juz dluuuugi czas. Dobry i trwały produkt.

Opublikowano

@vitoma, podczas remontu C-360 jeszcze dziewczyna, a teraz już żona? :D Ogólnie efekt rewelacyjny, mam nadzieje, że nie zapomnisz o fotorelacji z montażu dodatkowych gniazd hydraulicznych w C-360, na którą i każdą kolejną czekam.

 

Pozdrawiam

Fineasz007

Opublikowano

Tak sie zastanawiałem czy ktoś to zauwazy - tak wtedy tylko dziewczyna, a teraz żona :).

 

Fotel taki mam w C360 od jakis 4 lat i w C330 był taki sam wiec wiem ze sa OK :).

Opublikowano

Tak sie zastanawiałem czy ktoś to zauwazy - tak wtedy tylko dziewczyna, a teraz żona :).

 

Fotel taki mam w C360 od jakis 4 lat i w C330 był taki sam wiec wiem ze sa OK :).

 

No to już wiadomo dlaczego kolega ma mało czasu na remont :P;)

Opublikowano

ach te stare kawalerskie czasy... niemniej gratulacje ze zmiany stanu cywilnego

a co do chłodnicy to ciekawe czy nie urwie się przy niej od razu uchwyt ten na samej górze od strony silnika, u nas przy c-330m wytrzymał z tydzień, a przy c-328 moze z trzy dni

w obydwóch przypadkach przykręciliśmy go do obudowy wiatraka i jest ok już parę lat

Opublikowano

czy mi się wydaje, czy na czwartym zdjęciu od dołu ( na masce) są "frukty"?

 

Nie wiem co to sa frukty ...ale jesli Ci chodzi o te paproszki to kawałki gąbki polerskiej.

 

 

No to już wiadomo dlaczego kolega ma mało czasu na remont :P;)

 

To nie z tego wynika ;) wiosna przyszła za szybko i prace w sadzie trzeba było wykonywać jak najszybciej.

Opublikowano

95rp.jpg

 

0wlq.jpg

 

5n8a.jpg

 

8ths.jpg

 

fsxf.jpg

 

dtxf.jpg

 

q8st.jpg

 

pus6.jpg

 

Zbiorniczek do odzysku oleju ktory dorobiłem jednak wszedł na styk w planowane od poczatku miejsce :).

 

Podrzuci mi ktos link do sklepu gdzie moge kupic sworzen blokujacy polozenie katowe dolnego haka ? Nie wiem jak to sie stało ale nie kupiłem, ani nie dorobiłem go.

Opublikowano

Vitoma, a do Ciapka będziesz w lakierkach wchodził?? Czy dywaniki rozłożysz?? Toż to lepiej jak z fabryki wyjeżdżały :D

w garniturze i lakierkach :) a przed ciagnikiem bedzie czerwony dywan ulozony .

to oczywiscie zart :) wielki szacunek za wlozona prace ,tak nie wygladaja nawet nowe ciagniki zjezdzajace z tasm montarzowych .

 

chociaz musze sie zgodzic z jednym z wczesniejszych wpisow : troche zbyt kolorowo jest pomalowane ale nie mi ma sie podobac tylko wlascicielowi a o gustach sie nie dyskutuje.

 

Wielki Respect Vitoma.

Opublikowano

Efekt powalający, przed Tobą trzeba bić pokłony :) takie ciągniki z fabryki nie wyjeżdżały i nie wyjeżdżają, dobrze, że nie zrobiłeś tego błędu co wiele osób robi-wymiana maski na plastik. Ta C-330 jest piękna :), żebym ja chociaż w 30 % jak Ty odpicować swoją C-355, to malowanie można nazwać malowaniem, nie tak jak większość poleci po wierzchu, bez rozkręcania i zadowoleni, Z Ciebie każdy powinienen brać przykład :D pozdrawiam :)

Opublikowano

Dzieki :) .Plastic is not fantastic jak dla mnie ;) wrecz przeciwnie. Koledzy zbesztali mnie też że nie wymieniłem błotników tylnych na "sadownicze", a mi sie podoba właśnie tak jak jest w orginale- szczegolnie klimatyczne tylne lampy ktore wystepuja chyba tylko w 30tkach i syrenach bosto ;). Przednie ursusowe lampy też mi sie podobaja, żałuje ze w 60tce musiałem z nich zrezygnować.

 

Co do pokryw to sam sie zastanawiałem, w naszej na 99% ich nie było juz przy zakupie, ale jeszcze jutro zapytam sie ojca.

Opublikowano

reflektory przod jeszcze jakos swieca gdy sa nowe ,ja w mojej pare lat temu ze wzgledu na to ze sporo jezdze po ulicach wymienilem na takie:

$_12.JPG

 

poprostu kierunkowskazy na blotniku w oryginale sa slabo widoczne.

na poczatku obawialem sie ze jak wjade na lake z suchym sianem to podpale je :wacko:

Opublikowano

 

Co do pokryw to sam sie zastanawiałem, w naszej na 99% ich nie było juz przy zakupie, ale jeszcze jutro zapytam sie ojca.

 

Standardowo było to wyposażenie każdego C330. Nie wiem jak odnosi się to do M'ek.

Opublikowano

No właśnie ja mam emke kupioną od znajomego i nawet mi obiecał że jak znajdzie to mi da te pokrywy, ale znajduje je już ze dwa lata i tak się zastanawiałem czy mu się nie pomyliło bo może tych pokryw wogóle nie było?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez PatrykDawid
      Kupiłem nowy obrotomierz do C-330M ponieważ stary nie nabijał już motogodzin a traktor przechodzi przegląd i było to potrzebne. 


      Niestety dość znacznie przekłamuje on obroty, o około 400 względem oryginalnego, pokazuje 2400 przy normalnej jeździe zamiast 2000. Efektem jest też to, że szybciej nabija też motogodziny, i w niecałą godzinę nabił 1,2. Czy coś źle zamontowałem, czy jest to wada tego licznika? Jeśli jest to wada licznika, to czy ktoś mógłby polecić jakiś inny licznik?

    • Przez bart3k1998
      Cześć,
      MAm zamiar zrobić w swoim c328 zaczep dolny. W internecie ceny dolnego zaczepu dedykowanego do tego ciągnika wychodzą około 1200 zł. 
      Przeglądałem foty i znalazłem, że można tam zaadoptować wspornik od c355 i dorobić listwę.
       
      Czy ktoś posiada taką modyfikację i mógłby się wypowiedzieć na temat opłacalności wykonania?
    • Przez GrFicner
      Witam zainspirowany pomysłem od pewnego członka grupy o nicku jendrix jeżeli przekręciłem przepraszam i serdecznie pozdrawiam ,  borykaliśmy się z problemami a mianowicie w isarii 6050 3m bolączką była oryginalna skrzynia przekładniowa która była na plastikowych trybach niestety ulegały one uszkodzeniu,  wyłamywały się zęby zmienialiśmy tryby ale nic to nie dawało więc postanowiliśmy zmienić ją na bezstopniowa przekładnie z amazonki d7 zębatka zmieniona na 20 zębów z amazone przy piaście łancuch i super pracuje dalsze testy w polu pozdrowionka dla grupy trzymajcie się 😃


    • Przez torq1906
      Witam, 
      Jako że obecnie jestem na etapie generalnego remontu Ursusa C330 to zastanawiam się czy nie wprowadzić do niego odrobinę "luksusu" w postaci takiego zestawu wspomagania tylko zastanawiam się jak to wygląda od strony prawnej, czy mogą być jakieś problemy podczas badania technicznego? bo jednak jest to dość istotna ingerencja w układ kierowniczy.
      Czy takie zestawy mają jakąś homologację czy coś w tym rodzaju i nie ma się czym przejmować? 
    • Przez Mateusz2006
      Witam, mam pytanie mianowicie posiadam rozsiewacz amazone ZA-V 2200 z 2018 r. Do tego pory rozsiewacz chodził z nowej generacji ciągnikiem z systemem isobus, a teraz mam potrzebę zapięcia go do zetora 12245, ale z rozsiewacza wychodzi tylko kabel z wtyką do isobusa i nie wiem jak to zespolić z zetorem, dodam że oprócz komputera do isobusa, posiadam też komputer do rozsiewacza amatron 3. Proszę o jakieś wskazówki.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v