farmer78

John deere 7700 remont silnika

Polecane posty

farmer78    0

Mam pytanie,czy warto zastosować pierścienie w zamienniku chodzi mi o jakość i wytrzymałość, może ktoś z was przerabial taki temat.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piterwx2    0

Witam, nie przerabiałem ale jak już robisz remont to zainwestuj trochę więcej pieniędzy i kup oryginał. Chyba że za 1 rok chcesz robić jeszcze raz remont.

Edytowano przez Marcin91

Jak pomogłem to daj strzałkę w górę. :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Pamiętaj - z a w s z e - to tanie wychodzi drogo

 

 

 

 

ps. znam to z autopsji

Edytowano przez czadowywicek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
podlach93    6

o to już ładny przebieg. ja osobiście radził bym kpić albo oryginalne albo zamiennik ale z wyższej półki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
waldek315    2

oryginalne teraz nie wytrzymają tyle co te zakładane na pierwszy montaż a co dopiero zamiennik.Przy remoncie takiego silnika niema co oszczędzać bo dziś nie włożysz tych paru tyś więcej to za rok lub dwa będziesz robił to samo a koszta wyciągnięcia i rozebrania też pewnie nie są małe jedynie że robisz sam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzysztofz14    56

Czy po takim przebiegu ma wyczuwalne progi na tulejach.Jeśli tak to szkoda pieniędzy na oryginał bo to nie będzie chodzić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
farmer78    0

progow nie ma na tulejach robie to sam a rozebralem go ze wzgledu na to ze poszedl plyn do oleju uszczelniacze na tulejach puściły

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
podlach93    6

mój ociec pracuje w servisie jd i przy tym przebiegu często zmieniają tylko pierścienie a gdy klient życzy sobie coś tańszego to zakładają zamiennik.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    1314

To już i tak nie wytrzyma tyle co orginał. Nowe pierścienie będą bardziej spręzyste od tych starych więc na początku zaczną szybciej wycierać tuleje. Jesli na tulejach progów nie ma to trzeba by przyjzeć się tłokom. Może z nich materiał został bardziej zebrany. Nie chce mi się wierzyć, że po 16 tys godzin tłoki i tuleje się nie zużyły. Jeśli pasowanie jest zbyt luxne samymi pierścieniami nie wiele zdziałasz. Ale i tak lepiej kupić orginał. Dlatego, że nie wiadomo w przypadku zamiennika z czym tak naprawdę mamy doczynienia. Jeśli poszła woda do oleju radzę dokładnie przyjżec się panewkom i wałowi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    1314

Dla nie może być wszystko nówka sztuka co mnie to obchodzi. Ciekawe jak doszedłeś do tego, że tłok nie ruszony. Obejżałes go czy jak? Po co wogóle go rozbierałeś skoro tam wszysto takie dobre. Radzisz ludziom dobrze to jeszcze jakieś nerwy. Mój ma 3200 i napewno jakieś slady zużycia i na tłoku i na tulei są. Ale twój to jd i ma wszystko jak nowe a ty go tylko tak sobie rozebrałeś dla zabawy. Napisze jeszcze raz albo silnik był juz robiony i luzy są nie wielkie i wtedy można pokusić się o wymianę samych pierścieni. Pod warunkiem, że znamy pasowanie tłok tuleja i jesteśmy w stanie to zmierzyć. Albo przy tym przebiegu starły się bardziej tłoki i dlatego na tulejach progu nie ma i pierścienie nie wiele tu dadzą. Bajki, że po 16 tys godzin bez remontu śladów zużycia na tulejach i tłokach nie ma można dzieciom wciskać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kubas777    0

W takie cuda nie uwierzy nikt, że po 16tys. godzin bez remontu i nie ma zużycia. Nie rozumiem sensu zakupu oryginalnych pierścieni skoro pozatym, że mamy na polskim rynku tanie zamienniki są też droższe wysokiej klasy. I w cenie zakupu org pierścieni na dziurę można załatwić b.dobrej jakości zestaw naprawczy na dziurę. W cenie ok 450zł masz zestaw (tuleja, tłok,sworzeń, pierścienie, zestaw uszczelnień tulei). I znika problem doszukiwania się jakichkolwiek zużyć na tłoku pierścieniach i tulei.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    1314

Ok jeśli ktoś ma doświadczenie z zamiennikami i wie co dobre można poszukac zamiennika. Właściciel nie wiem jak ocenia, że tloki nie ruszone a więc wszystko jak nowe. Chce tylko pierścienie. Już widziałem nie jeden taki remont. Byle tanio było a potem, silnik nie ma takiej mocy itd. Ale kto pamięta jaką miał jak był nowy do czego to porównać chodzi. Za rok czy dwa następny remont. Jeśli remont był juz kiedyś robiony i miedzy tłokiem a tuleją nie ma dużego luzu (jeśli zostało to zmierzone nie na oko) można pomyslec o samych pierścieniach.

Edytowano przez hubertuss

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
langedorf    0

jd 6400 przebieg 9500 godzin na zegarze nie wiem ile w rzeczywistości. Podobna sytuacja z wodą w oleju, czyli uszczelka tulei. Jak już był silnik rozebrany poszły nowe panewki i pierścienie. Jeśli chodzi o tuleje to w zetorze po przebiegu 5 tys mth były większe zużycia jak w JD przy 9500. Wiec tuleje zostały. I w bajki panie hubertuss wierze bo widziałem na własne oczy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez szostiwf88
      Jeżeli ktoś szuka siłownika do maski John Deere 5620, 5720, 5820 o oznaczeniu AL175748 lub RE206116 to zamiennikiem jest siłownik, sprężyna gazowa FORD Mondeo IV Sedan klapy bagażnika - sedan 03/07- np. (FA Krosno 24477).
      Ja taki wstawiłem pasuje idealnie jak oryginał, a kosztuje ok. 30zł.
    • Przez Mateuszek12
      Witam pomoże ktoś może miał ktoś problem tego typu. Niekce działać mi klimatyzacja w john deere 6910s co to może być za przyczyna.
    • Przez Dominik4321
      Witam mam do wyboru dwie prasy pasowe. Jedna z nich to McHale V660 która posiada 3 pasy. Drugą z nich jest John Deere V451M która posiada 6 pasów. Proszę o wypisanie wad i zalet  tych pras i czy lepsze bele są z prasy 3 pasowej czy 6 pasowej.
    • Przez mati5048
      Witam. Mam problem z ciagnikiem jd 3640 , po podłączeniu owijarki pod cisnienie oraz oryginalny wolny splyw nieotwiera sie silownik od obcinania foli( sipma maja) wyrzucajac dzwignie na neutralny silownik sie otwiera dodam ze ten silownik otwiera sie neutralnie bez cisnienia. Czyli pierwsze co to pomyslalem, że przyczyna jest ze olej niewraca wolno do skrzyni, dorobilem drugi wolny splyw od gory, silownik sie otwiera ale przewod cisnieniowy drga jak szalony. Niewiem czemu tak sie dzieje, dodam ze reszta wszystko ladnie chodzi a pod innym ciagnikiem normalnie sie otwiera
    • Przez Nicik83
      Witam jak w tytule potrzebuje informacji jakie powinny być długości pasów w tej prasie.
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj