Skocz do zawartości
farmer78

John deere 7700 remont silnika

Polecane posty

farmer78    0

Mam pytanie,czy warto zastosować pierścienie w zamienniku chodzi mi o jakość i wytrzymałość, może ktoś z was przerabial taki temat.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piterwx2    0

Witam, nie przerabiałem ale jak już robisz remont to zainwestuj trochę więcej pieniędzy i kup oryginał. Chyba że za 1 rok chcesz robić jeszcze raz remont.

Edytowano przez Marcin91

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Pamiętaj - z a w s z e - to tanie wychodzi drogo

 

 

 

 

ps. znam to z autopsji

Edytowano przez czadowywicek

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
podlach93    0

o to już ładny przebieg. ja osobiście radził bym kpić albo oryginalne albo zamiennik ale z wyższej półki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
waldek315    2

oryginalne teraz nie wytrzymają tyle co te zakładane na pierwszy montaż a co dopiero zamiennik.Przy remoncie takiego silnika niema co oszczędzać bo dziś nie włożysz tych paru tyś więcej to za rok lub dwa będziesz robił to samo a koszta wyciągnięcia i rozebrania też pewnie nie są małe jedynie że robisz sam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krzysztofz14    14

Czy po takim przebiegu ma wyczuwalne progi na tulejach.Jeśli tak to szkoda pieniędzy na oryginał bo to nie będzie chodzić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
farmer78    0

progow nie ma na tulejach robie to sam a rozebralem go ze wzgledu na to ze poszedl plyn do oleju uszczelniacze na tulejach puściły

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
podlach93    0

mój ociec pracuje w servisie jd i przy tym przebiegu często zmieniają tylko pierścienie a gdy klient życzy sobie coś tańszego to zakładają zamiennik.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    492

To już i tak nie wytrzyma tyle co orginał. Nowe pierścienie będą bardziej spręzyste od tych starych więc na początku zaczną szybciej wycierać tuleje. Jesli na tulejach progów nie ma to trzeba by przyjzeć się tłokom. Może z nich materiał został bardziej zebrany. Nie chce mi się wierzyć, że po 16 tys godzin tłoki i tuleje się nie zużyły. Jeśli pasowanie jest zbyt luxne samymi pierścieniami nie wiele zdziałasz. Ale i tak lepiej kupić orginał. Dlatego, że nie wiadomo w przypadku zamiennika z czym tak naprawdę mamy doczynienia. Jeśli poszła woda do oleju radzę dokładnie przyjżec się panewkom i wałowi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    492

Dla nie może być wszystko nówka sztuka co mnie to obchodzi. Ciekawe jak doszedłeś do tego, że tłok nie ruszony. Obejżałes go czy jak? Po co wogóle go rozbierałeś skoro tam wszysto takie dobre. Radzisz ludziom dobrze to jeszcze jakieś nerwy. Mój ma 3200 i napewno jakieś slady zużycia i na tłoku i na tulei są. Ale twój to jd i ma wszystko jak nowe a ty go tylko tak sobie rozebrałeś dla zabawy. Napisze jeszcze raz albo silnik był juz robiony i luzy są nie wielkie i wtedy można pokusić się o wymianę samych pierścieni. Pod warunkiem, że znamy pasowanie tłok tuleja i jesteśmy w stanie to zmierzyć. Albo przy tym przebiegu starły się bardziej tłoki i dlatego na tulejach progu nie ma i pierścienie nie wiele tu dadzą. Bajki, że po 16 tys godzin bez remontu śladów zużycia na tulejach i tłokach nie ma można dzieciom wciskać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kubas777    0

W takie cuda nie uwierzy nikt, że po 16tys. godzin bez remontu i nie ma zużycia. Nie rozumiem sensu zakupu oryginalnych pierścieni skoro pozatym, że mamy na polskim rynku tanie zamienniki są też droższe wysokiej klasy. I w cenie zakupu org pierścieni na dziurę można załatwić b.dobrej jakości zestaw naprawczy na dziurę. W cenie ok 450zł masz zestaw (tuleja, tłok,sworzeń, pierścienie, zestaw uszczelnień tulei). I znika problem doszukiwania się jakichkolwiek zużyć na tłoku pierścieniach i tulei.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    492

Ok jeśli ktoś ma doświadczenie z zamiennikami i wie co dobre można poszukac zamiennika. Właściciel nie wiem jak ocenia, że tloki nie ruszone a więc wszystko jak nowe. Chce tylko pierścienie. Już widziałem nie jeden taki remont. Byle tanio było a potem, silnik nie ma takiej mocy itd. Ale kto pamięta jaką miał jak był nowy do czego to porównać chodzi. Za rok czy dwa następny remont. Jeśli remont był juz kiedyś robiony i miedzy tłokiem a tuleją nie ma dużego luzu (jeśli zostało to zmierzone nie na oko) można pomyslec o samych pierścieniach.

Edytowano przez hubertuss

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
langedorf    0

jd 6400 przebieg 9500 godzin na zegarze nie wiem ile w rzeczywistości. Podobna sytuacja z wodą w oleju, czyli uszczelka tulei. Jak już był silnik rozebrany poszły nowe panewki i pierścienie. Jeśli chodzi o tuleje to w zetorze po przebiegu 5 tys mth były większe zużycia jak w JD przy 9500. Wiec tuleje zostały. I w bajki panie hubertuss wierze bo widziałem na własne oczy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez michal8899
      Jestem tutaj nowy i chciałbym się poradzić co wybrać interesują mnie te dwa ciągniki. Ma on pracować na 15ha jako ciągnik główny ciągnik . Proszę o pomoc!!!
    • Przez faofar
      Witam mam takie pytanko na jak długo podłancza sie kabel do podgrzewanie bloku??W instrukcji tego nie znalazłem.
      .Ciągnik ma 1000mth ,niby skandynaw a od -5 jest juz problem .Aku ma rok czasu wiec nowy.
    • Przez endriu13
      Witam
       
      Rocznie będę robił 250/300 szt. belotów  z siana słomy i sianokiszonki. Ciągnik jaki posiadam to C-360-3p.Zastanawiam się nad wyborem JD 540, 545 lub 550.Proszę o podpowiedź na co zwrócić uwagę przy zakupie kazde uwagi będą dla mnie cenne bo jestem laikiem gdyż zamierzam przesiąść z kostki na zwijkę. Z góry WIELKIE DZIĘKI :mellow:
    • Przez Rolnik117
      Witam mam problem z valtra t133 ponieważ gdy długi czas pracuje np. W orce czy w agregacie scierniskowym zaczyna wchodzić duża temperatura (pod czerwone), gdy dojadę do brzeg i zanim obruce temperatura momentalnie spada na środek czyli dobrze. Co może być przyczyną 
    • Przez emtecc
      Zetor 7745 po remoncie góry silnika (tłok, tuleje, pierścienie, robione głowice).  Powodem remontu były popenkane pierścienie na jednym z tłoków. 
      Przed remontem z odmy czuć było, że zbiera się ciśnienie po zatkaniu odmy no i oczywiscie wyganiało olej z racji popękanych pierścieni.
      Po remonice poinformowano mnie, żeby wymienić olej po 50 mth po dotarciu. Docierałem na różnych obrotach (trochę jeździłem, chodził z przyczepą w różnym stopniu załadowaną).
      Zdziwiło mnie, że po 50mth oleju było na MIN na miarce. Rozmawaiłem z mechanikiem i określił, że to normalne bo pierścienie się układają.
      Cały czas kapało z odmy i kapie do teraz, jednak nie odczuwam zbierania się ciśnienia w skrzyni korbowej, tzn nie czuć dmuchania odmą a olej z niej kapie.
      Ostatnio na 3 godz orki do butelki skapało około 300ml oleju.
      Możliwe, że jest coś nie tak z odmą i olej nie ścieka do miski? Nie wiem jak to wygląda, nie rozbierałem nigdy tego?
      Czy pierścienie od początku są do niczego??
       
      Dodam, że ciągnik ma moc.
       
      Dodatkowo między głowicami pojawił się wyciek (chyba płynu) bo rdzewieje

×