Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
Frank5

Renault ceres 95

Polecane posty

izydor6280    485

odpowietrz pompe, pozniej da sobie rade

mozesz odkrecic rowniez wtrysk, jak zacznie leciec paliwo to nastepny

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

izydor6280    485

pompa Lucas prawdopodobnie sruba m6 gdzies w gornej czesci

 

jesli masz mozliwosc wrzuc zdjecie

Edytowano przez izydor6280

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    485

zakrec ta srube lub przytkaj palcem i pompuj zasilajaca i tak az do momentu za przestanie wychodzic powietrze

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    4107

Postaram się przetłumaczyć z języka niemieckiego. Z góry przepraszam za błędy :D

Niemcy w instrukcji obsługi Renault piszą tak:

 

1) Odpowietrzanie filtra paliwa.

- odkręć śruby doprowadzające paliwo przy filtrze

- pompuj paliwo ręczną pompką zasilającą

Kiedy paliwo będzie płynąć bez pęcherzyków powietrza śruby mają być ponownie zakręcone.

2) Odpowietrzanie pompy (wtryskowej)

- odkręć śrubę odpowietrzającą

- pompuj paliwo ręczną pompką zasilającą

Kiedy paliwo będzie płynąć bez pęcherzyków powietrza śrubę zakręć.

Po zakręceniu śrubki podpompuj paliwo ręczną pompką zasilającą jeszcze kilkakrotnie.

Uwaga:

Jeżeli odpowietrzanie odbywa się po całkowitym opróżnieniu układu paliwowego, odpowietrzanie pompy wtryskowej należy powtórzyć.

Po tych czynnościach silnik powinien się uruchomić.

Jeżeli nie chce się uruchomić oznacza to, że przewody pomiędzy pompą i wtryskiwaczami są zapowietrzone.

Odpowietrzenie przewodów pomiędzy pompą i wtryskiwaczami:

- odkręcić połączenia przewodów od strony pompy wtryskowej

- zakręć kilkakrotnie rozrusznikiem

- gdy paliwo przepływa bez bąbelków powietrza, dokręć połączenia.

Ponieważ pompa wtryskowa jest smarowana tylko i wyłącznie przez paliwo, nigdy nie uruchamiaj silnika bez odpowietrzania pompy wtryskowej !!!

 

<Po tych czynnościach nie ma ..., żeby nie odpalił !!!> - dodane przeze mnie :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    485

trudnij wytlumaczyc niz zrobic :ph34r: dzieki za wsparcie

dodam jeszcze ze pompka zasilajaca moze byc podparta przez wal i wtedy nie bedzie podawac paliwa, musisz "lekko" przekrecic silnik, czacem wystarczy jedna sekunda na rozruszniku, czasem dluzej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    4107

Mamy dwa przypadki:

1) Jeżeli ktoś demontuje pompę, wymienia oringi lub cokolwiek robi tylko z pompą wtryskową warto zacisnąć przewód doprowadzający ON z filtra paliwa - nie ma wtedy potrzeby odpowietrzania filtra.

2) Jeżeli odpowietrzanie dokonujemy po braku ON w zbiorniku należy bezwzględnie przestrzegać kolejności - filtr paliwa, pompa wtryskowa a niekiedy także przewody łączące pompę z wtryskami.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PIOTREK79    1

wyczyscic caly uklad paliwowy zmienic filtry i pompowac pompka zasilajaca powinno paliwo wracac do zbiornika na wyjsciu na przewodzie mozna poluzowac tzn na powrocie jesli pojdzie paliwo poluzowac wtryski na pompie i krecic powinno isc paliwko a wtedy dokrecamy przewody i probojemy odpalic

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez marioc14
      Witam
      Jestem zainteresowany zakupem ciągnika renault nectra
       https://www.otomoto.pl/oferta/renault-155-54-nectra-ID6zaIWR.html?utm_source=refferals&utm_medium=traffic_exchange&utm_campaign=olx#xtor=SEC-8
      Prosze o opinie użytkowników
      Pozdrawiam
    • Przez klocek1231
      Witam, to mój pierwszy post.
      Chciałbym się doradzcic szczególnie osób które miały do czynienia z ciągnikami w temacie. Otóż Posiadam gospodarstwo 20ha i szukam jakiegos używanego ciągnika. Oglądałem ostatnio Renault Aresa 556RX z 2003r. oraz MC Cormick MC115. Obydwa ciągniki są 4-cylindrowe i zwrotne, czegoś takiego szukam. Nie interesuje mnie praca przy turze. Tylko orka, uprawa i siewy. CIągnik ma pracować przy pługu AGROMASZ PO4 na zabezp. kołkowym o szerokości orki od:35 do 50cm na korpus. Posiadam głównie glebę 4 klasy, w tym 3ha III klasy. DO tej pory wszystko obrabiałem ciągnikiem URSUS 3512 + pług 3 skibowy BOMET. Na tym kawałku trzeciej klasy musiałem czasem orać na 2 skiby (zalezy jakie warunki).
      Który ciągnik byście polecili, biorąc pod uwagę pracę przy tym pługu, spalanie, żywotnosć podzespołów, oraz koszty utrzymania i serwisowania?
      Z góry dziękuję za pomoc
    • Przez WiktorGorzaa
      #Renault 110.54 1998r tx
      Ciągnik ma kilka wad co może być przyczyną? 
      -zmiana z 2-1 pólbieg jest płynne ale słychać lekkie pukniecie 
      -biegi wchodzą ciężko 
      -rewers elektro hydrauliczny na zimnym przy zmianie kierunku jazdy słychać lekki trzask pukanie, czasem na ciepłym też się zdarza ale rzadko 
      PROSZĘ O POMOC POZDRAWIAM 
    • Przez kingkenny131092
      Witam, zakupiłem własnie ciągnik Renault Ares 825 z 2000r , i chciałbym prosić bardziej obeznanych uzytkowników ciągników Renault o pomoc w nauce obsługi tego ciągnika. Może jesteście w stanie dac mi jakies wskazówki co do użytkowania , eksploatacji czy serwisowania tego ciągnika?
    • Przez killler89
      witam. mam takie pytanko czy wkład filtra paliwa w Renault 95.14 MWM(chodzi mi o ten filtr z lewej strony ten ze szklanym denkiem) jest taki sam i pasuje od 3p /mf 255 ?z góry dziekuje za odpowiedzi
×