Zaloguj się, aby obserwować  
Frank5

Renault ceres 95

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
izydor6280    936

odpowietrz pompe, pozniej da sobie rade

mozesz odkrecic rowniez wtrysk, jak zacznie leciec paliwo to nastepny


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

izydor6280    936

pompa Lucas prawdopodobnie sruba m6 gdzies w gornej czesci

 

jesli masz mozliwosc wrzuc zdjecie

Edytowano przez izydor6280

Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    936

zakrec ta srube lub przytkaj palcem i pompuj zasilajaca i tak az do momentu za przestanie wychodzic powietrze


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    5012

Postaram się przetłumaczyć z języka niemieckiego. Z góry przepraszam za błędy :D

Niemcy w instrukcji obsługi Renault piszą tak:

 

1) Odpowietrzanie filtra paliwa.

- odkręć śruby doprowadzające paliwo przy filtrze

- pompuj paliwo ręczną pompką zasilającą

Kiedy paliwo będzie płynąć bez pęcherzyków powietrza śruby mają być ponownie zakręcone.

2) Odpowietrzanie pompy (wtryskowej)

- odkręć śrubę odpowietrzającą

- pompuj paliwo ręczną pompką zasilającą

Kiedy paliwo będzie płynąć bez pęcherzyków powietrza śrubę zakręć.

Po zakręceniu śrubki podpompuj paliwo ręczną pompką zasilającą jeszcze kilkakrotnie.

Uwaga:

Jeżeli odpowietrzanie odbywa się po całkowitym opróżnieniu układu paliwowego, odpowietrzanie pompy wtryskowej należy powtórzyć.

Po tych czynnościach silnik powinien się uruchomić.

Jeżeli nie chce się uruchomić oznacza to, że przewody pomiędzy pompą i wtryskiwaczami są zapowietrzone.

Odpowietrzenie przewodów pomiędzy pompą i wtryskiwaczami:

- odkręcić połączenia przewodów od strony pompy wtryskowej

- zakręć kilkakrotnie rozrusznikiem

- gdy paliwo przepływa bez bąbelków powietrza, dokręć połączenia.

Ponieważ pompa wtryskowa jest smarowana tylko i wyłącznie przez paliwo, nigdy nie uruchamiaj silnika bez odpowietrzania pompy wtryskowej !!!

 

<Po tych czynnościach nie ma ..., żeby nie odpalił !!!> - dodane przeze mnie :D


"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    936

trudnij wytlumaczyc niz zrobic :ph34r: dzieki za wsparcie

dodam jeszcze ze pompka zasilajaca moze byc podparta przez wal i wtedy nie bedzie podawac paliwa, musisz "lekko" przekrecic silnik, czacem wystarczy jedna sekunda na rozruszniku, czasem dluzej


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
AlaCapone    5012

Mamy dwa przypadki:

1) Jeżeli ktoś demontuje pompę, wymienia oringi lub cokolwiek robi tylko z pompą wtryskową warto zacisnąć przewód doprowadzający ON z filtra paliwa - nie ma wtedy potrzeby odpowietrzania filtra.

2) Jeżeli odpowietrzanie dokonujemy po braku ON w zbiorniku należy bezwzględnie przestrzegać kolejności - filtr paliwa, pompa wtryskowa a niekiedy także przewody łączące pompę z wtryskami.


"Nie dyskutuj z głupszym, bo sprowadzi Cię do swojego poziomu i pokona swoim doświadczeniem!" - ciągle muszę o tym pamiętać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PIOTREK79    1

wyczyscic caly uklad paliwowy zmienic filtry i pompowac pompka zasilajaca powinno paliwo wracac do zbiornika na wyjsciu na przewodzie mozna poluzowac tzn na powrocie jesli pojdzie paliwo poluzowac wtryski na pompie i krecic powinno isc paliwko a wtedy dokrecamy przewody i probojemy odpalic

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez damianzb9613
      Witam, co może być przyczyną mokrego kolektora wydechowego i całego tłumika aż do samej góry (podstawiłem puszkę pod tłumik to nakapało oleju z paliwem czy coś takiego )zostały wymienione pierścienie tłokowe , uszczelki pod głowicą i pompa paliwa i wtryski były sprawdzone.
    • Przez Piotrek106
      Witam, mam pytanie z jakiego samochodu podchodzą klocki hamulcowe do ciągnika renault 106.14?

       
    • Przez mumin0121
      KOLEDZY KTO POMOZE CO TO ZA KONTROLKA POD NUMEREM 10 ZASWIECILA SIE NA GORACYM SILNIKU I PISZCZAL SYGNAŁ
    • Przez Gustawek
      Siemanko. Cyrki z moją Renią. Po wymianie olejów i uszczelnieniu kilku miejsc sylikonem podnośnik dziwnie się zachowuje. Po uruchomieniu ciągnika podnośnik idzie na maksa do góry i pompa jakby dalej ciśnie. W 4-5h na wyłączonym ramiona opadną powoli. Zaznaczę że druga dźwignia od podnośnika jest przyblokowana (ta z numeracją). Ktoś zaradzi?
    • Przez Reno123
      Witam jestem posiadaczem Renault 103.54 mam problem z hydraulikom. Po odpaleniu rurka od pompy hydraulicznej do rozdzielacza mocno drży , przewody do hydrauliki wywrotu są ok nie wiem co powoduje drganie i jak to usunąć . Czy to może być przez rozdzielacz. Po dłuższej pracy słabnie wspomaganie. Proszę o poradę 
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj