Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
dragonek80

case mxu 130 problem z uruchomieniem

Polecane posty

dragonek80    1

Witam

 

od kilku dni jestem posiadaczem case mxu 130 , rocznik 2007 i mam jeden problem z nim

 

ciężko jest go odpalić(ciepły i zimny). rozrusznik kręci, akumulator naładowany . Po psiknięciu samostarteru pali można powiedzieć od razu.

 

jak już zapali to wszystko chodzi dobrze

 

czy ten ciągnik posiada podgrzewacz i jak się go włącza ?

 

mam też NH i w nim podgrzewacz włącza się kluczykiem do końca w lewo i pojawia się kontrolka, w case nic takiego nie znalazłem.

 

 

może ktoś posiada do niego instrukcję po polsku ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Damian1302    0

Skoro i jak ci na ciepłym silniku ciężko pali to , zobacz wtryski w jakim są stanie : ] ile case ma mtg ?

A co do podgrzewacza to napewno musi byc wkońcu disel :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

tomek73    189

Podejrzewam że problem będzie z pompą wtryskową, ustawieniem dawki startowej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Fider    0

tak, są podgrzewacze ale te silniki są raczej na bezpośrednim wtrysku paliwa i nawet bez podgrzewaczy powinny odpalać od strzału. Mamy case mxm 125 od nowego (bodajże 2008r.) wraz z instrukcją PL i chyba dotyczy ta instrukca całej seri mxm. Później sprawdzę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dragonek80    1

ciągnik ma 7000 mtg, znalazłem w nim podgrzewacz powietrza, przy zwarciu kabli działa. jest też do niego taka kostka tz regulator co je załącza ale we wtyczce zasilającej nie ma prądu, więc przydał by się jakiś rysunek instalacji elektrycznej, bezpieczniki niby dobre wszystkie.

@Fider jak masz w tym mxm 125 przy zapalaniu ? na ile się włącza kontrolka od podgrzewania ? seria mxm to jest to samo co mxu ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Fider    0

Raczej tak (MAXIUM, a skrut może MXU, albo MXM, nie pamietam jak dokładnie pisze na masce) to jest seria ciągników do mocy 160, czy 180 KM, potem to już inna seria chyba PUMA. kontrolka od podgrzewaczy zapala się na kilka sekund, ale nawet nie muszę na nią zwracać uwagi, ponieważ nawet w bardzo niskich temperaturach na zimnym silniku bez podgrzewania pali na dotyk. Tylko mój z o wiele niższym przebiegiem bo ma coś ok. 1300 mth, ale 7000 mth to też wcale nie jest tak dużo. Ja mam silnik IVECO 6-cyl., który niby można podkręcić do 160 KM. i podobno ten silnik montowany jest też w maszynach o większej mocy, ale nie wiem dokładnie. Pompe mam zwykła rotacyjna, na linkę, nie ma sterowania elektronicznego i ogólnie silnik nie jest jakoś bardzo skomlikowany. Wieczorem postaram się zeskanować całą instrukcję może się przyda. Kiedyś jak tam ją przeglądałem to przy jakimś tam przebiegu (chyba 1500 mth) konieczna jest regulacja luzu zaworowego. To może być przyczyną bo wiadomo, że z czasem gniazda zaworowe się zużywają i zawory siedzą głębiej i mogą się do końca nie zamykać przez co traci się szczelność na cylindrach, chyba, że same się reguluą przez hydropopychacze, ale u mnie ich nie ma. Ale to można rozpoznać przez nadmierne dymienie.

Edytowano przez Fider

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Fider    0

Mam problem ze skanerem i przetwarzaniem skanów. wysłałem fragmenty dot. problemu. Instrukcja zawiera kilkaset stron i skanowanie całej zajęłoby kilka dni. Dodatkowo wysłałem spis treści, jeśli będzie potrzebny inny fragment to też zeskanuję i podeślę. Niestety dodatkowo nie mogę scalić skanów w jeden dokument i nawet jeśli zeskanowałbym całość to byłby ogromny bałagan w skanach.

Na początek sprawdź luzy zaworowe instrukcja mówi, że co 1200 mth. powinno się je kontrolować:

ssący - 0,25 mm +/- 0,05 mm

wydechowy - 0,51 mm +/- 0,05 mm

Są to "prawidłowe luzy zaworowe dla wszystkich modeli".

Jeśli to nie pomoże będziemy szukać dalej.

Kolejno co 1800 mth. powinno się sprawdzać wtryskiwacze, a jeśli są one wyjęte przy okazji można sprawdzić ciśnienie na cylindrach.

Edytowano przez Fider

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez TrAkToReK
      Witam
      Tak jak w temacie. Czy to dobry sprzęt ten CASE??? Chce go kupić ponieważ ma dość ładny wygląd i można go używanego za ładne pieniądze, chce aby ciągnik miał MAX 95 KM. I uprzedzam kosztował MAX 60 tys. ZŁ Ile pali bo miałem Ursusa 914 i to była wielka cysterna B)
       
      Pozdrawiam
       
      (Z góry THX)
    • Przez international856XL
      Witam wszystkich zakladam ten temat ponieważ chcialbym sie cos dowiedziec na temt ciagnika international 856XL.
      Ostatnio sobie takowy kupiłem.Czy moglibyscie sie podzielic opiniami na temat tego ciagnika..?A dodatkowo mam kilka pytan do was..
      -jaki olej stosuje sie w tych ciagnikach
      -przymierzam sie do zakupu pługa obotowego i mam dylemat jaki wybrac 3 lub 4 skibowy..tylko pytanie czy z 4 skibowym da sobie rade czy to nie bedzie zbyt duze obicazenie
      -ile pali to stworzenie :lol:
    • Przez luxtomasz
      Kombajn Deutz-Fahr 5485HT nie można uruchomić!
    • Przez roxor
      Witam panowie mam do was taka prośbę chce kupić case mx 135 to mój pierwszy case i nie wiem na co trzeba zwrócić uwagę w tym ciągniku jeżeli ktoś wie coś na temat tego ciągnika to proszę o wasze rady dzięki i pzdr.
    • Przez murtek
      Witam szanownych kolegów.
      Z racji faktu, iż zbliża się nieubłaganie kolejny nabór PROW, chciałbym zasięgnąć opinii (TYLKO) użytkowników kilku marek i wersji ciągników rolniczych. Interesują mnie tylko trzy firmy, tj. John Deere, Deutz Fahr oraz ewentualnie Fendt. Mam dylemat również jakiej mocy ciągnik wybrać.
       
      W sumie 120 czy 160 KM i tak będzie raczej ciągnął 4 skibowy pług obrotowy (chyba że się mylę). Skłaniam się raczej do kupna trochę większego ze względu na moją bronę talerzową, która ma nie małe zapotrzebowanie mocy (obecnie współpracuje z Ursusem 1634 i niekiedy brakuje mocy, a raczej tej talerzówki nie sprzedam tak szybko).
       
      Ciągnik ma być z przednim TUZem wraz z obciążnikiem, raczej z resorowaną osią i kabiną. Zastanawiam się również nad TURem.
       
      Co do JD to jaką wersję proponujecie: classic, comfort czy może premium. Jakie są między nimi różnicę (oprócz oczywiście ceny)
       
      Aha jeśli ktoś się orientuje i dostał świeżą ofertę to proszę się nią pochwalić (mam co prawda cennik lecz bodajże z zeszłego roku). Dużo droższy jest JD od DF ?
       
      Dlatego proszę użytkowników tych maszyn o poradę. Proszę również o wypowiedzenie się w sprawie awaryjności, serwisowania, spalania, komfortu jazdy itp.
×