Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam mam problem z Fendt 309C gdy psiknę prosto do filtra Plakiem to odpala na dotyk chwile pochodzi gaszę go i bez psiknięcia juz nie pali co moze być? Układ paliwowy raczej nie powinien byc zapowietrzony. Prosze o pomoc;p

Opublikowano

Objaw nie ma nic nie słychać żeby cos się działo . Normalnie dymi. Po prostu jak dostanie startera to pali i pracuje normalnie. Ale to musi być coś z paliwem raczej i piszę bo nie chce za dużo rozbierać A byc może ktoś już się spotkał z tym problemem dzięki. Pozdro

Opublikowano

wypal te paliwo co masz wlej zimowego + specyfik na mrozy do diesla czasem tak bywa bo nie sądze żeby coś się popsuło wina paliwa, weź jeszcze przeczyśc filtr powietrza

Opublikowano (edytowane)

Jaki specyfik na mrozy przy temp plusowej?? o czym Ty mówisz :o

 

Filtr powierza, filtr paliwa, wtryski, na początek... Bo jeśli pracuje normalnie to paliwo raczej jest dobre.

To w końcu plak czy starter??

Edytowane przez pedro2
Opublikowano

Plak . Filtry itp. wszystko mieniane nie dawno. Tak nie było żadnych problemów po prostu Ciągnik stał ok tygodnia i pad, tak raptownie. W serwisie mówili że to pompka paliwa. Ale ona jest dobra.

Opublikowano

Plakiem to jeszcze nic.Widziałem jak ludzie odpalają lakierem do włosów i to w dodatku skutecznie ;D.Co do problemu to wygląda to na brak kompresji,ale skoro wcześniej było ok i z dnia na dzień odmówił posłuszeństwa to trzeba tę opcję wykluczyć.Tak jak wyżej sprawdź wtryski i ew. pompe paliwową.

Opublikowano

wszystkim co jest latwopalne da rade odpalic nie trzeba startera specjalnie kupowac... sprawdz lepiej cisnienie na tlokach czy wszedzie ma tak samo.. kolega w mf'ie (silnik perkins) robi silnik bo mu tez nie chcial odpalac "na zimnym" , po regeneracji pompy, wymianie wtryskow sprawdzil cisnienie sprezania i okazalo sie ze dmuchalo troche..

Opublikowano

to raczej nie wtryski skoro potem pracuje - ja bym stawiał na kont wyprzedzenia wtrysku - jeśli problem tylko przy odpalaniu czyli kwestia - albo awarii albo przestawienia pompy - ew błąd czujnika temperatury i jeśli masz pompę sterowaną elektronicznie to od tego bym zaczął szukać.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez skazzza
      Witam,
       
      Zakupiłem ciągnik fendt 308C z Francji - z adaptacją do tura. Problem polega na tym że nie jestem w stanie zidentyfikować jaka to marka ładowacza ? Może ktoś ma podobny i byłby w stanie podpowiedzieć jaki model ładowacza by pasował ?
      Pozdrawiam 


    • Przez krzychu4340
      Cześć czy są tutaj posiadacze fendta 307c lub 308c z rocznika 1998-2002? Potrzebuje informacji na temat spalania, awaryjności, spalania pod obciążeniem i informacji z jakimi maszynami pracują. Z góry dziękuję za wszystkie odpowiedzi.
    • Przez Andrzej309Ci
      Panowie potrzebuję pomocy w podłączeniu dodatkowego rozdzielacza hydraulicznego do obsługi ładowacza czołowego. Kupiłem ostatnio fendta 309Ci, który ma ładowacz czołowy podłączony pod główny rozdzielacz hydrauliczny, co chcę przerobić dodając dodatkowy rozdzielacz z joistickiem i tu moje pytanie, gdzie powinienem wpiąć się w układ hydrauliczny ciągnika aby uzyskać zasilanie i powrót z dodatkowego rozdzielacza? Wszelkie zdjęcia tego jak to macie podłączone mile widziane 
    • Przez Pstrąg
      Witam. Ostatnio w moim fendzie zanikło wspomaganie tzn. po odpaleniu raz jest wspomaganie (kierownica chodzi w miare lekko) a raz go praktycznie nie ma, ze trzeba sie siłować. Wydaje sie ze w jedną strone lzej sie kręci. Przejrzałem forum i dowiedziałem sie ze jest jakis zawór przed orbitrolem, moze to byc jego wina? Dodam ze hydraulika chodzi bez zarzutów, ładowacz działa jak i podnosnik. oleju mam pół stanu na tej długiej miarce. Jest zauważalny wyciek z rozdzielacza hydrauliki zew. Olej nie pieni sie ani nie grzeje. Chyba musze kupic manometr do zmierzenia cisnienia na pompie bo  sie nie obejdzie z trafną diagnozą. Ciągnik to fendt 309c 2000r
    • Przez Massey294s
      Witam. Na wstępie opiszę pierwszy problem.
      1.Ciągnik po zaciągnięciu sprzęgła wom nie rozłącza napędu na wom. Od dołu cięgnika widać jak podczas zaciągania s gżwigni wom siłownik się wypycha ale i tak sprzęgło nie rozsprzęgla. Co może być tego przyczną? rozsypane łożysko oporowe? idzie to jakoś sprawdzić?
      2.Kolejna sprawa to ładowacz fendt. Ładowacz jest dwusekcyjny i sterowany z rozdzielacza ciągnika. A więc, potrzeba jest dołożyć trzecią sekcje oraz osobny rozdzielacz z dżojstikiem. Tylko  że do ładowacza dochodzi 5 węży( 2x sekcja oraz 5ty który widać po rurce że prowadzi pod siedzenie). Jeżeli kupię taki zestaw to gdzie wpiąć zasilanie olejem? Co może się kryć za piątym wężem? zaślepić go? Może polecicie jaki kupić zawór krzyżowy Oraz rozdzielacz z dzojstikiem?
      3.lejący się szybkozsprzęg hydrauliki. Da się to jakoś uszczelnić? Może są gotowe zestawy do regeneracji?
      4. Mam narzędzia z poprzedniego polskiego tura i euroramka w fendzie mniej kładzie się w stronę kabiny( w porówaniu do hydrametu np. ciężko nabrać w łyżkę. Przerabiał juź ktoś ten temat?  Przerobić ramkę ładowacza czy może zostawić a przerabiać narzędzia?
       
      Z góry dzięuje za odp.




×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v