Skocz do zawartości
Ryba12

Problem zapalania

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Ryba12    0

Witam mam problem z Fendt 309C gdy psiknę prosto do filtra Plakiem to odpala na dotyk chwile pochodzi gaszę go i bez psiknięcia juz nie pali co moze być? Układ paliwowy raczej nie powinien byc zapowietrzony. Prosze o pomoc;p

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pedro2    342

Plakiem?? :blink: Może się przyzwyczaił i teraz bez tego nie odpali :lol: :lol:

 

Jakie objawy przy próbie zapalania, jak dymi??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ryba12    0

Objaw nie ma nic nie słychać żeby cos się działo . Normalnie dymi. Po prostu jak dostanie startera to pali i pracuje normalnie. Ale to musi być coś z paliwem raczej i piszę bo nie chce za dużo rozbierać A byc może ktoś już się spotkał z tym problemem dzięki. Pozdro

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

gaga195    20

wypal te paliwo co masz wlej zimowego + specyfik na mrozy do diesla czasem tak bywa bo nie sądze żeby coś się popsuło wina paliwa, weź jeszcze przeczyśc filtr powietrza

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pedro2    342

Jaki specyfik na mrozy przy temp plusowej?? o czym Ty mówisz :o

 

Filtr powierza, filtr paliwa, wtryski, na początek... Bo jeśli pracuje normalnie to paliwo raczej jest dobre.

To w końcu plak czy starter??

Edytowano przez pedro2

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ryba12    0

Plak . Filtry itp. wszystko mieniane nie dawno. Tak nie było żadnych problemów po prostu Ciągnik stał ok tygodnia i pad, tak raptownie. W serwisie mówili że to pompka paliwa. Ale ona jest dobra.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pedro2    342

Ja bym Ci radził sprawdzić wtryski... Ale żeby plakiem to pierwsze słyszę...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zoch    4

Plakiem to jeszcze nic.Widziałem jak ludzie odpalają lakierem do włosów i to w dodatku skutecznie ;D.Co do problemu to wygląda to na brak kompresji,ale skoro wcześniej było ok i z dnia na dzień odmówił posłuszeństwa to trzeba tę opcję wykluczyć.Tak jak wyżej sprawdź wtryski i ew. pompe paliwową.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tay29    25

wszystkim co jest latwopalne da rade odpalic nie trzeba startera specjalnie kupowac... sprawdz lepiej cisnienie na tlokach czy wszedzie ma tak samo.. kolega w mf'ie (silnik perkins) robi silnik bo mu tez nie chcial odpalac "na zimnym" , po regeneracji pompy, wymianie wtryskow sprawdzil cisnienie sprezania i okazalo sie ze dmuchalo troche..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szarywilk    62

to raczej nie wtryski skoro potem pracuje - ja bym stawiał na kont wyprzedzenia wtrysku - jeśli problem tylko przy odpalaniu czyli kwestia - albo awarii albo przestawienia pompy - ew błąd czujnika temperatury i jeśli masz pompę sterowaną elektronicznie to od tego bym zaczął szukać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
frycu13    0

ja miałem podobnie  wymieniłem świece żarowe regeneracja pompy końcówki wtrysków przy okazji bo trochę lały i jest ok 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

temat bardzo stary najwarzniejsze jaki silnik czy to deutz 1012 na sterowaniu elektrycznym czy na linkę czy może cr. a problem napewno rozwiązany więc co było

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Laval    5

Zużyty rozrusznik lub układ wtryskowy. Nic wiecej w tym silniku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


×