Ryba12

Problem zapalania

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Ryba12    0

Witam mam problem z Fendt 309C gdy psiknę prosto do filtra Plakiem to odpala na dotyk chwile pochodzi gaszę go i bez psiknięcia juz nie pali co moze być? Układ paliwowy raczej nie powinien byc zapowietrzony. Prosze o pomoc;p

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pedro2    2507

Plakiem?? :blink: Może się przyzwyczaił i teraz bez tego nie odpali :lol: :lol:

 

Jakie objawy przy próbie zapalania, jak dymi??


..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ryba12    0

Objaw nie ma nic nie słychać żeby cos się działo . Normalnie dymi. Po prostu jak dostanie startera to pali i pracuje normalnie. Ale to musi być coś z paliwem raczej i piszę bo nie chce za dużo rozbierać A byc może ktoś już się spotkał z tym problemem dzięki. Pozdro

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

gaga195    41

wypal te paliwo co masz wlej zimowego + specyfik na mrozy do diesla czasem tak bywa bo nie sądze żeby coś się popsuło wina paliwa, weź jeszcze przeczyśc filtr powietrza

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pedro2    2507

Jaki specyfik na mrozy przy temp plusowej?? o czym Ty mówisz :o

 

Filtr powierza, filtr paliwa, wtryski, na początek... Bo jeśli pracuje normalnie to paliwo raczej jest dobre.

To w końcu plak czy starter??

Edytowano przez pedro2

..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ryba12    0

Plak . Filtry itp. wszystko mieniane nie dawno. Tak nie było żadnych problemów po prostu Ciągnik stał ok tygodnia i pad, tak raptownie. W serwisie mówili że to pompka paliwa. Ale ona jest dobra.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pedro2    2507

Ja bym Ci radził sprawdzić wtryski... Ale żeby plakiem to pierwsze słyszę...


..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Zoch    4

Plakiem to jeszcze nic.Widziałem jak ludzie odpalają lakierem do włosów i to w dodatku skutecznie ;D.Co do problemu to wygląda to na brak kompresji,ale skoro wcześniej było ok i z dnia na dzień odmówił posłuszeństwa to trzeba tę opcję wykluczyć.Tak jak wyżej sprawdź wtryski i ew. pompe paliwową.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tay29    140

wszystkim co jest latwopalne da rade odpalic nie trzeba startera specjalnie kupowac... sprawdz lepiej cisnienie na tlokach czy wszedzie ma tak samo.. kolega w mf'ie (silnik perkins) robi silnik bo mu tez nie chcial odpalac "na zimnym" , po regeneracji pompy, wymianie wtryskow sprawdzil cisnienie sprezania i okazalo sie ze dmuchalo troche..

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szarywilk    71

to raczej nie wtryski skoro potem pracuje - ja bym stawiał na kont wyprzedzenia wtrysku - jeśli problem tylko przy odpalaniu czyli kwestia - albo awarii albo przestawienia pompy - ew błąd czujnika temperatury i jeśli masz pompę sterowaną elektronicznie to od tego bym zaczął szukać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
frycu13    0

ja miałem podobnie  wymieniłem świece żarowe regeneracja pompy końcówki wtrysków przy okazji bo trochę lały i jest ok 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

temat bardzo stary najwarzniejsze jaki silnik czy to deutz 1012 na sterowaniu elektrycznym czy na linkę czy może cr. a problem napewno rozwiązany więc co było

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Laval    8

Zużyty rozrusznik lub układ wtryskowy. Nic wiecej w tym silniku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez krzychu4340
      Cześć czy są tutaj posiadacze fendta 307c lub 308c z rocznika 1998-2002? Potrzebuje informacji na temat spalania, awaryjności, spalania pod obciążeniem i informacji z jakimi maszynami pracują. Z góry dziękuję za wszystkie odpowiedzi.
    • Przez Massey294s
      Witam. Na wstępie opiszę pierwszy problem.
      1.Ciągnik po zaciągnięciu sprzęgła wom nie rozłącza napędu na wom. Od dołu cięgnika widać jak podczas zaciągania s gżwigni wom siłownik się wypycha ale i tak sprzęgło nie rozsprzęgla. Co może być tego przyczną? rozsypane łożysko oporowe? idzie to jakoś sprawdzić?
      2.Kolejna sprawa to ładowacz fendt. Ładowacz jest dwusekcyjny i sterowany z rozdzielacza ciągnika. A więc, potrzeba jest dołożyć trzecią sekcje oraz osobny rozdzielacz z dżojstikiem. Tylko  że do ładowacza dochodzi 5 węży( 2x sekcja oraz 5ty który widać po rurce że prowadzi pod siedzenie). Jeżeli kupię taki zestaw to gdzie wpiąć zasilanie olejem? Co może się kryć za piątym wężem? zaślepić go? Może polecicie jaki kupić zawór krzyżowy Oraz rozdzielacz z dzojstikiem?
      3.lejący się szybkozsprzęg hydrauliki. Da się to jakoś uszczelnić? Może są gotowe zestawy do regeneracji?
      4. Mam narzędzia z poprzedniego polskiego tura i euroramka w fendzie mniej kładzie się w stronę kabiny( w porówaniu do hydrametu np. ciężko nabrać w łyżkę. Przerabiał juź ktoś ten temat?  Przerobić ramkę ładowacza czy może zostawić a przerabiać narzędzia?
       
      Z góry dzięuje za odp.




    • Przez Pstrąg
      Witam. Ostatnio w moim fendzie zanikło wspomaganie tzn. po odpaleniu raz jest wspomaganie (kierownica chodzi w miare lekko) a raz go praktycznie nie ma, ze trzeba sie siłować. Wydaje sie ze w jedną strone lzej sie kręci. Przejrzałem forum i dowiedziałem sie ze jest jakis zawór przed orbitrolem, moze to byc jego wina? Dodam ze hydraulika chodzi bez zarzutów, ładowacz działa jak i podnosnik. oleju mam pół stanu na tej długiej miarce. Jest zauważalny wyciek z rozdzielacza hydrauliki zew. Olej nie pieni sie ani nie grzeje. Chyba musze kupic manometr do zmierzenia cisnienia na pompie bo  sie nie obejdzie z trafną diagnozą. Ciągnik to fendt 309c 2000r
    • Przez Pstrąg
      Witam,
      Mam problem , otóż nie wiem gdzie znajduje się filtr skrzyni biegów w fendt 309c (silnik deutz) 2000r. Przekopałem forum i nadal nie wiem na 100 % gdzie jest. Ktoś wspominał ,że w okolicach tylnego lewego koła ale i tak nie mogłem znaleźć. Prosze o pomoc.
    • Przez Krystian6677
      Czy w tej serii występowała amortyzacja przedniej osi ?
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj