Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
DonPedro

Jaka Prasa?

Polecane posty

DonPedro    3

Prasa oczywiscie belująca. Głównie słoma i troche zielonek na kiszonke, miałą by ona pracowac z JD 6620se.Oczywiscie prosze o propozycje

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tommy66692    54

Jaką kasą dysponujesz??? ;) A może taka jaką ma @robertbara??Jelonkiem byś leciał do 18 km/h :P

 

Ale taki sprzęt nie jest tani...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Chciałbyś nową czy używaną?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DonPedro    3

Jesli bym brał nowa to bez wachania krone ale niestety na chwile obecna musze sie uzywka zadowolic.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DonPedro    3

ale nic interesującego niema wiec moze jakas inna?

 

toendt ona nie byłą by zamała?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DonPedro    3

hmm jesli była by warta to jestem wstanie dac nawet 60 tysi. Ziemi mam 60 ha

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Igor03    2

spokojnie starczy Kr130 i mysle ze za 60 tys nawet kupisz nowa !!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DonPedro    3

A jakie ta kr130 ma zapotrzebowanie mocy? Bo ta Vario Pack 1800 jest interesująca. Bo ja chce duza parase tak w sam raz do 125 konnego ciagnika.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Igor03    2

masz racje chcesz wykorzystac JELONKA ;) bo to jest tak na sianokiszonke najlepsze sa bale 120x120 a znow na slome to 150x120 lub 160x120. A ja mam kr130 i cagne U914

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robertbara    61

Jeśli chcesz kupić prasę to wybieraj spośród tych firm: Vicon, Krone, Welger, Claas lub JD ;)

 

A jesli chodzi o rodzaj to ja od dawna jestem za zmiennokomorówką, ale poniżej 80 brutto nie znajdziesz nic nowego :angry:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DonPedro    3

Nowa krone taka jak by mnie intersowała kosztuje około 130 brutto wiec nie na moją kieszen bo niebawem pojawi sie umnie sprzęt warty ponad 50 tysiecy wiec taką przechodzona za 60 moze bym jeszcze kupił. Tym bardziej ze tata uparł sie zeby to była krone chociaz moze na vicona by sie jeszcze skusił ale to tylko dzięki mojej ingerencji. Natomiast o innych markach niechce słyszec.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dyczkowski    3

Ja na twoim miejscu pomyślałbym nad Claasem z serii Variant.Fajne maszynki sa :rolleyes:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez Zefir
      Witam stoję przed wyborem prasy i zastanawiam się czy kupić warfame z dosyć niskim przebiegiem w cenie 30 tysięcy zł z 2011 roku czy może starszą welgerke również za taką kwotę .
      W warfamie przemawia do mnie niska cena części i ich dostępność oraz przebieg tylko 950 bel ( prasa jest u znajomego od nowości i robił tylko + /- 100 beli rocznie ) z kolei  welger zaczeli polecać mi inni rolnicy i teraz zastanawiam się co wybrać ,  prasa by prasowała najwięcej słomy i sianokiszonki . Jak by ktoś mógł również napisać jaka jest dostępność części do welger oraz opinie o niej byłbym bardzo wdzięczny 
    • Przez koyot23
      Witam, zastanawiam sie nad kupnem prasy zmiennokomorowej, i wlasnie biore pod uwage prasy jak w temacie, moze ktos uzytkuje te prasy i moze cos wiecej na ich temat powiedziec. Prasa ma prasowac okolo 3tys belek sloma, siano i sianokiszonka. Sam rotor wystarczy do sanokiszonki czy noze lepsza sprawa? A i cos o siatce chcialbym wiedziec czy warto sie ogladac za prasami z siatka czy wystarczy sznurek? Z jakimi ciagnikami wspolpracuja, jaka jest ich dobra i zla strona.
    • Przez Balzak
      piszcie jaka folie uwazacie za najlepszą i dlaczego a i jeszcze ceny tych foli mozecie podać
    • Przez Kuba84241
      Witam 
      Wałek wom wkręcił mi panel sterujący i wyrwało mi klable z gniazda który się podłącza do prasy.  Tych kabli jest 13 i nie wiem jak je podłączyć. Jak ktoś ma varianta 280 z nożami i siatką to czy mógł by podesłać mi zdjęcie z schematem. Panel jest biały bo od żółtego to schemat jest w internecie a białego nie ma.  
       
      Z kostki wychodzą kable i w taki sposób toa być zrobione. Do tego potrzeba miernik prądu żeby to sprawdzić

      Albo ma ktoś może katalog do tej prasy i tam może jest ta instalacja 
       
    • Przez Michal5
      Jakom prasę rolującą wybrać do Ursusa C330M żeby sobie dawał w miarę radę z nią i czy jest do niego sens kupować prasę rolującom prasa kostkująca odpada 
×

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.