Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

witam wszystkich obecnych w tym temacie

przejdę od razu do rzeczy gdyż nie mam czasu pisać w kilku tematach

1 . chciałbym założyć przedni most napędowy do 360 a wiadomo ze dużo osób zakłada mosty od Robura i jest to sprawdzone ale ceny tego mostu niekiedy załamują ręce "nowy 3600 zł " kosztuje i jeszcze inne duperele chciałbym założyć most od stara 266 pszczółki który jest mocniejszy i czy dało by rade to zrobić i te mosty są tańsze dużo od roburowskiego

2 Jak oceniacie te tury które mają podczepianą belkę od tura do skrzyni biegów i jak na tu skrzynia niezlanie się przy dużym cięższe

3 czy ktoś z was na tura na joystick i jak sie sprawuje i czy można wyłączyć joystick jak coś ?

4 jak bym chciał założyć most od stara to muszę zrobic nowy wspornik przedniej osi czy da sie go przerobić i czy wytrzyma przerobiony

5 jak oceniacie przydatność przedniego tuza w 60

6 czy da się przerobić tylne ramiona żeby były na haki a nie takie kółka ( przepraszam za słownictwo ale nie wiem jak sie to nazywa :unsure: )

7 czy ktoś z was posiada bogaty zbiór zdjęciowy 60 z przednim napędem tuzem itd jeśli ktoś ma to poproszę o odpowiedz

8 jezeli ktoś chce mogę wysłać swój zbiór bardzo duży B)

9 czy można załozyc kabine od zetora 6945 itp do 60 ale żeby tur się zmieścił

10 czy napędzacie swoje 60 "bioesterem" ?

11 czy mozna przełożyć bak w 60 żeby był tak jak w zetorze i co do tego jest potrzebne ( chodzi mi tu o stworzenie nowego baku a nie zastosowanie starego )!!!!

12 czy można zmienić sposób zmienienia biegów w 60 tak jak w zetorze

 

troche tego wyszło ale jak będziecie pisac to proszę o numerowanie pytań na które odpowiadacie bo niektóre osoby mogą się pogubić i pisać głupoty i wyjdzie z tego prawdziwy kogel-mogel :lol: z góry dziękuje

 

ps proszę o wyczerpujące odpowiedzi żeby z góry wszystko było jasne :D

Opublikowano (edytowane)

Ad 2 Mam takie coś w swoim i duzo się robiło i nic nie pękło

Ad 3 wyłączysz a jak bedziesz sterować turem a czym zastapisz joy'a to nie mam pojęcia hehe

Ad 6 tzw CBM owszem- obcinasz końcówki tzw kółka i wspawujesz te haki

Ad 9 Od 57xx 47xx można bo podwozie to samo

Ad 10 owszem ale zimą nie wskazane ze względu na niskie temperatury

Ad 11 Ale po co?????

Ad 12 na AF już ludzie przerobili na zetorowskie

http://www.youtube.com/watch?v=lc4o7JuSABk

Edytowane przez tomi382
Opublikowano (edytowane)
Ad 11 Ale po co?????

 

prze zmianie kabiny na zetorowska chyba się nie zmieści a po zatym lepiej sie wlewa nie trzeba wchodzić na ciągnik

 

Ad 10 owszem ale zimą nie wskazane ze względu na niskie temperatury

 

dlaczego?? chyba nie zamarznie w temperatuze -10

odnośnie tego nam jeszcze jedno pytanie jest jakiś sposób żeby podgrzać paliwo w baku do ok 50-60 stopni gdyż bioester wtedy na mniejszą gęstość taką samom jak ON

 

Ad 12 na AF już ludzie przerobili na zetorowskie

w jaki sposób

Edytowane przez Piotrekkowal
Opublikowano

prze zmianie kabiny na zetorowska chyba się nie zmieści a po zatym lepiej sie wlewa nie trzeba wchodzić na ciągnik

To będziesz musiał założyć zawór zwrotny coś w stylu smoka a górny bak ściągniesz?

dlaczego?? chyba nie zamarznie w temperatuze -10

odnośnie tego nam jeszcze jedno pytanie jest jakiś sposób żeby podgrzać paliwo w baku do ok 50-60 stopni gdyż bioester wtedy na mniejszą gęstość taką samom jak ON

A nie wiesz jak się zachowuja oleje? Zrobi się taki gęsty ze we filtrach będziesz mieć kluski i wtryski tego nie przepuszczą. Zimą nie wolno oszczędzać.

w jaki sposób

Szukajka nie gryzie

Opublikowano

nie wiem czy wiecie ale podgrzania bioestru sprawi ze ciągnik nam mniej spali i paliwo dostarczane nie będzie takie gęste kiedyś to w telewizji widziałem

co do zmiany biegów wystarczy tylko zmienić tą nadstawkę na skrzyni ?? czy nie

i jeszcze jedno pytanko czy można zmienić półosie w 60 na mocniejsze

a jak coś to na jakie od jakiego zetora np 5748 czy np 7211

 

Mniej roboty i bezpieczniej dla ciebie bedzie kupic ciągnik z napędem

wiesz całkowicie z tobą sie zgadzam ale niestety nie mam pieniędzy na kupno jakiegoś zetora a jak kupować to już porządnie a nie za 18 tys jakiegoś starego zetora niby to zetor ale a jak troche sobie pokombinuje to nic mi nie zaszkodzi poza tym Ursus c 360 ma jedną ważna zaletę ma dośc tanie części w porównaniu z innymi ciągnikami i jest dośc prosty w naprawie nie trzeba mechanika żeby wymienić coś

 

przedstawi wam mój plan

1. chciałbym miec przedni napęd w 360 ale dośc solidny od stara a jezeli sie trafi to od robura bo od uaza jest dość tani ale nie wiem czy wytrzyma

2. tura 2 lub 3 sekcyjnego z szybkozłączen do narzędzi o udzwigu ok 800 kg na joystick do tura była by specjalna pompa napędzana wałkiem kardana od silnika

3 jeżeli by dało rade to tura bym przerobił z starego T 261 jeżeli nie to sam skonstruowała w oparci o odpowiednie obliczenia ( a nie na oko jak nie którzy )

4. chciałbym znienic z starej półokrągłej w której sie nie mieszczę z uwagi na wzrost na jakąś zetorowską do 2 tyś kiedyś chciałem mieć kabine z podłogą i błotnikami i maską "baresko" ale 5 tyś to według mnie za dużo na moją kieszeń

5 przydał by sie jeszcze przedni tuz na pługa zimą i innych prać wiosennych siłowniki też napędzane z pompy przedniej od wału kardana

zmienił bym pompę podnośnika na pompę od trolla albo od zetora bo znając życie to te "powzmacniane pompy" na allegro o domniemanej przepływie 32L/m to po pół roku będą do wyrzucenia albo nawet wcześniej

6. 60 była by napędzana bioesterem który bym sobie pozyskiwał z pewnego źródła :P

7. bak bym przełożył pod kabine tak jak użytkownik #bezeta10

8. wspomaganie bym sam zrobił z rożnych części :rolleyes:

 

 

niektórzy mogą mie krytykować ale ja po prostu lubię kombinować :D i jeżeli jest ktos taki jak ja pośród was to zachęcam do otwartego dialogu o tym i owym

Opublikowano

Gratuluje inicjatywy i zacięcia w udoskonalaniu c360. Ja jak kupiłem swoją miałem podobne plany. Po gruntownym remoncie skrzyni ,silnika ,podnosnika ,hamulców ,założeniu nowych blach i paru innych dupereli szybko mi zapał minął. Koszty są olbrzymie. Wolał bym teraz kupic np MTZ za ok. 25 tys. lub np case 845 lub pochodne. C360 jest warte inwestycji ,ale trzeba to dokładnie przemysleć no i trzeba miec fure kasy i wolnego czasu o co na gospodarce trudno. Popieram pomysł i życze powodzenia. Jak cos to co nieco podpowiem.

Opublikowano (edytowane)

camael masz rację. Jeśli kolego myślisz że kombinując wyjdzie cię to taniej to jesteś w błędzie. Materiał, twój czas a pózniej zwiększona ilość napraw przez bezsensowne przeróbki i obładowanie niewiele wartego technicznie ciągnika żelazem. Za 5 tyś to założysz naped i może bak wymienisz na zetorowski. Lepiej faktycznie trochę przetrzymaj tym co masz i za kilkanascie koła kup starszego mtz-ta. Nawet w kiepskim stanie stać go na wiele więcej niz 60-ka w super stanie i z twoimi przeróbkami.

Edytowane przez milanreal1
Opublikowano

Ja też popieram camael tylko jak to zwykle bywa każdy chwali swoje :rolleyes: case 845 napewno cichszy wygodniejszy i trwalszy od radzieckiego brata, ale 2 razy droższy choć nie mówie że mtz zły.

@piotrekkowal te wszystkie twoje wymagania spełnia byle jaki zetor , sprzedaj toto w cholere skoro już pisałeś że ją zrobiłeś może troche weźniesz , dołożysz dyche i bez roboty masz wszystko, pewnie nawet zaoszczędzisz. :D

Opublikowano

Zgadza się bobytempelton. To jużn nie chodzi o marke tylko o fakt że takie przeróbki jakie zaproponował kolega nie są żadną oszczednością. Nie zyska lepszej maszyny, nie ułatwi sobie roboty a jedynie dołoży i z jak by nie było kiepskiego dziś ciągnika zrobi kupę żelaza w którą włozy na marne masę swojego czasu i pieniedzy. Zmień ciągnik bo to co ty chcesz zrobić nie ma sensu.

 

 

Opublikowano

Zgadza się bobytempelton. To jużn nie chodzi o marke tylko o fakt że takie przeróbki jakie zaproponował kolega nie są żadną oszczednością. Nie zyska lepszej maszyny, nie ułatwi sobie roboty a jedynie dołoży i z jak by nie było kiepskiego dziś ciągnika zrobi kupę żelaza w którą włozy na marne masę swojego czasu i pieniedzy. Zmień ciągnik bo to co ty chcesz zrobić nie ma sensu.

 

hmmm, duzo udzielasz sie w tym temacie, ale zebys mowil jakies konkrety to nie widac. Kazdego namawiasz na zakup innego ciagnika, zaniechanie przerobek itp. Jest duzo ludzi, ktorzy Twoim zdanie bezcelowo i bezsensownie klada pieniadze w swoje maszyny, niektorzy to lubia, niektorzy chca stworyc cos sami, niektorzy nie chca ryzykowac sprzedajac sprawdzona maszyne i kupowac cos niewiadomego pochodzenia. Wejdz na inne fora, zobaczysz ilu takich ludzi jest, sam jestem pod wrazeniem, kiedy widze goscia ktory wlozyl wartosc Golfa V w polo 86c warte na rynku 3-5k...co Ty na to? gosciu wlozyl 25k w taki samochod i nie zaluje tego. Powiedz mu, ze moglby miec golfa V to Cie wysmieje...Jak dla mnie to powinienes skonczyc swoje wywody w tym temacie...takie moje zdanie...ktos chce cos robic, niech robi, kij Ci do tego...

Opublikowano

Mnie zastanowił ten zbjornik paliwa pod kabiną. Jak wiadomo w c360 jes on powyrzej pompy paliwowej dzięki czemu ON płynie grawitacyjnie i pompa nie ma wiekrzego problemu z zassaniem go. Gdyby ten zbjornik umocować pod kabiną ,treba by pomyślec o jakiejś elektrycznej pompce paliwowej w zbjorniku(jak w samochodzie) ,albo przynajmniej o jakims zaworku zwrotnym ,który nie pozwolił by na cofanie się ON zpowrotem do zbjornika. Wątpie żeby stara pompa paliwowa poradziła sobje z zaciągnięciem paliwa z dołu a to może powodować zapowitrzanie się traktora.

Opublikowano

Słuchaj co innego to pasja a co innego bezcelowa głupota

 

hmmm, znam goscia, ktorego pasja sa wlasnie maszyny, robi, tworzy cuduje, ulepsza...a jezdzi roz*ebanym scenikiem, a wczesniej roz*ebana golfina II...nie tylko samochod moze byc pasja...przyklady na naszym forum i w galeri...

Opublikowano (edytowane)

[

 

Nikomu nie narzucam co ma kupowac. Nie wiem skąd ci się to wzieło. Jedynie delikatna sugestia na co można by zamnienić. Boby ci napisał i miał racje. Gdybyś miał w domu robotę, zależało by ci na szybkim i bezproblemowym zrobieniu jej a nie jakimś idiotycznym dłubaniu w garażu które w niczym ci nie pomoże. Tuningowanie starych gratów jak golfy to faktycznie idiotyzm ale to samochód i nie zarabia on na to żebyś miał co do gara włozyć. Ciagnik to maszyna i nie ma ty miejsca na zabawę i śmieszne przeróbki BO TAK LUBIĘ. To ma być w oryginale bo to gwarantuje w miarę bezawaryjne użytkowanie, ma robić robotę mozliwie szybko i tanio. Jeśli nie wystarcza uzbraja się go w nowsze maszyny lub wymienia. Proste. Chcesz to przerabiaj. Najwyrazniej nie zdajesz sobie sprawy jakie będą koszty twoich planowanych przerubek. Nie skończy się tak jak myślisz na 5 koła.

 

 

 

Pasja pasją a zarabianie na życie to już co innego.

Edytowane przez seweryn20
Opublikowano

Słuchaj grzegorz2507 , napisałem pasja pasją , sam przerobiłem trochę samochód żeby troche lepiej jeżdził , ale ja mam samochód z 2000r i dołożyłem do niego trochę chęci nie zł, rozumiem ludzi którzy przebudowują inne żelastwa na cuda techniki , tj piszesz golfa 2 czy inne coś, np. mój szwagier do dużego fiata założył cały układ napędowy od bmw 318 , bo mu się podoba duży fiat , i ma do niego sentyment, a ja hoduje gołębie pocztowe to jest moja pasja, za 1szt daje niekiedy po kilkaset zł, choć są tacy co daja po kilka tysięcy, a dla was może być to głupota. To tak jak z ta c360, jeżeli macie jakiś sentyment do tego to se przerabiajcie , ulepszajcie nie mówie nie, tylko po co pocić się ,włożyć kupkę pieniędzy , jak za te pieniądze bez roboty można kupić zetora 7245 czy 6245turbo, który spełnia wszystkie wymagania podane przez kolegę wyżej, w sumie kolega przypisywał pożądane przeróbki do zetora, czyli by miał w oryginale.

Opublikowano

Mnie zastanowił ten zbjornik paliwa pod kabiną. Jak wiadomo w c360 jes on powyrzej pompy paliwowej dzięki czemu ON płynie grawitacyjnie i pompa nie ma wiekrzego problemu z zassaniem go. Gdyby ten zbjornik umocować pod kabiną ,treba by pomyślec o jakiejś elektrycznej pompce paliwowej w zbjorniku(jak w samochodzie) ,albo przynajmniej o jakims zaworku zwrotnym ,który nie pozwolił by na cofanie się ON zpowrotem do zbjornika. Wątpie żeby stara pompa paliwowa poradziła sobje z zaciągnięciem paliwa z dołu a to może powodować zapowitrzanie się traktora.

Spokojnie pociągnie paliwo ta pompka zasilająca co jest zamontowana.

W każdej pompce zasilającej jest zaworek zwrotny,inaczej by nie działała.

Opublikowano

Z moich udoskonalen c-360 to :

-biegi w podłodze

-wspomaganie

-szerokie koła z przodu

-odpalanie z kluczyka :D

 

możesz dokladniej coś powiedzieć o tej dźwigni w podlodze?? Jakie należy wykonać przeróbki itp?

Opublikowano

To zależy. Czy lubisz ta C-360 jest igeiłka stan sentyment masz itp bo jeżeli nie to tylko weź długopis, kartke i pisz ogłoszenie w anonse i sprzedawaj. Też myślałem nad tuningiem. Na napęd kompletny minimum 6 tyś! kabina taka z podłogą 4 tyś też nie starczą to masz już 10 tyś, do tego wspomaganie i inne bajery. Ja akurat bym przepłacił i to sporo. A kupiłem sobie większy ciagnik i który ma jako taką kabine, naped wspomaganie( no bardziej wzmacniacz koła kierownicy) Nie wspomne o rzeczach których nie da się zrobić tak idealnie albo wcale wom bez sprzęgła czy hydrauliczna automatyczna blokada mostów.

Opublikowano (edytowane)

Do asharot: Posiadam ursusa c355 i zetora 5211. Zetorek strasznie mi sie zapowietrzał. Myślałem że to wina pompy. Dałem ją do regeneracji i okazało się ze wszystko jest w porządku. Kupiłem nową pompkę zasilającą i nic się nie zmieniło. Wieczorem wstawiałem traktor do garażu a rano musiałem dymać pompką bo paliwo schodziło. Dokładnie zbadałem sprawę i okazało się ze przewód paliwowy jest nieszczelny i powietrze zasysa. Lipa bo nawet dobra pompa nie dała rady tego szarpnąć. Trzeba pilnować takich rzeczy bo to strasznie utrudnia prace :) .

Edytowane przez milanreal1
orty
Opublikowano (edytowane)

Jak byś nie ztunigował tej 60-tki to i tak będziesz mógł uzywać podnośnika tylko przy włączonym WOM,

jak dla mnie to pierwszy powód aby dać sobie spokój z tuningiem.

Edytowane przez TEVEZ

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez pablo21
      Ostatnio przeglądałem katalog częci z Grene i widziałem pompę hydrauliczną do c-330 wzmocnioną czym ona różni się od zwykłej, jaki ma wydatek, i co da jej założenie w ciapku(będzie szybciej podnosił?)
       
      Od kiedy to się pisze pąpa?
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v