Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

ja w skrzynie nie zagladalem.rozblokowanie w 4 biegowej skrzyni PQ jak mało kto wie jest na wieszchu przy gdzwigni od linki zmiany biegow A B C D....wystarczylo wykrecic tak blokujacy bolec i wymienic plastki w kabine i juz masz skrzynie 5 z predkoscia ponad 50 km/h.to zalezy wylacznie od skrzyni i tyle.

Opublikowano

A pozwólcie że przeskoczę na inny model, 6910 TLS, czy amortyzacja osi w stanie spoczynku powinna być w "górze" czy w "dole", no i czy fakt że po odpaleniu ciągnik się pompuje jest czymś normalnym czy oznacza ze amortyzacja już nie trzyma jak powinna??

 

Z wstępnego wywiadu dowiedziałem się że powinna być zawsze "napompowana" a ja znalazłem taki z ciekawą ceną który niestety ale siedzi w dole i nawet po odpaleniu nie chce się w górę dźwignąć:/

Opublikowano

Zawsze powinieneś spuścić powietrze i opuścić się na poduszkach podobnie jak w ciężarówkach po co ciśnienie ma trzymać bezużutecznie ciągnik przy odpaleniu sprężarka uzupełnia braki ciśnienia podnoszą się poduszki ewentualnie bijesz do butli na przyczepe i ogień! można jechać :)

Opublikowano

nic nie musiałem zgrywac ponieważ to jest ta sama skrzynia ktora byla w ciągniku tylko miala zablokowany jeden bieg.

WITAM CZY JEST MOŻLIWOŚĆ ZEBY ROZBLOKOWAĆ JD.7600 ROK 1995 ŻEBY BYŁ SZYBSZY.DORADŻ MI KOLEGO.POZDRAWIAM.

Opublikowano

W różnych krajach sa dozwolone inne prędkości ciagników rolniczych i dlatego producent robi blokady aby dostosować ciagnik do przepisów danego kraju. Po za tym niczym one sie nie różnią więc wystarczy zdjac blokadę. W zależnosci od ciagnika mogą biegi byc zablokowane mechanicznie lub poprzez zmiany w oprogramowaniu komputera. Akurat w tych JD powinny byc blokady mechniczne, przynajmniej tak dzisiaj twierdził goscio u ktorego ogladalismy ze szwagrem JD 6600 ze skrzynia 34km (Francja). Podobno wystarczy wyjać jakiegos bolczyka czy wykrecić sróbkę i bedzie szybka skrzynia , ale czy to sie sprawdza we wszystkich modelech tej serii to nie wiem

Opublikowano

witam kolegow ja ostatnio zakupiłem john deere 6400 z mechaniczna skrzynia bez rewersu i tez ma zablokowany bieg f , czy ktoś się orientuje z was czy jest możliwość odblokowania tego biegu.

Opublikowano

Witam posiadam od 2 lat jd 6900 i nie mozna wbic tez biegu F na gorze przy plastiku nie ma zadnej blokady a przez plastik widac ze od biegu f tez sa tam takie przeciwwagi metalowe jak przy pozostalych. Ciagnik sprowadzony jest z anglli moze wystarczy wyciagnac jakis bolczyk i tez bedzie dialal bieg f prosze porade kolegow

Opublikowano

najlepiej wszystkiego po trochu

dałem nie co ponad 80 tys.

jak narazie rozblokowałem skrzynie jeździ 52 km/h ale wiecej nie ma jak wyprobować wiec pytam

Jak to zrobiłeś? Chciałbym to zrobić w swoim JD ale nie wiem jak.   :P Podpowiesz?  ;)

Opublikowano

witam,

 

Ja również w JD 6810 mam zablokowany bieg F nie ma żadnych zaślepek porostu nie da się włączyć. Skrzynia Power Quad.

możecie pomoc ?

 

Pozdrawiam,

Opublikowano

Witam czy komuś udało się odblokować bieg F posiadam JD 6300 ze skrzynią PQ 5x4 max predkość 30km/h? jak wygląda procedura odblokowania lub przestawienia skrzyni na 40km/h

Opublikowano

Panowie muszę was martwic bo jeżeli ciągnik pochodzi z Francji w moim przypadku jest to model 6300 i jest przed rokiem 2000, to mając niby biegi do "f" to tego f wcale nie ma! nie ma żadnych bolczykow kołkow itp.

Nie ma po prostu tryba! a zamiast niego jest tuleja dystansowa, a teoretycznie chcąc to zrobić na 40km/h nie opłaca się bo tryb kosztuje co najmniej 3tys i synchronizator 4 tys wtedy było by 40km/h...

WIEM TO BO SAM SIĘ POFATYGOWAŁEM SPRAWDZIĆ W SWOIM BO NIGDZIE NIE MOGŁEM SIĘ DOWIEDZIEĆ JAKA JEST PRAWDA, aby zobaczyć trzeba zdjąć taka blachę z prawej strony skrzyni nie jest to łatwe ale wykonalne, bardzo mało widać trzeba patrzeć przez otwory w ramie żeby coś zobaczyć.

Jak ktoś chce sobie sprawdzić jak to wygląda niech wejdzie na katalog podsyłam link

nr 2 tryb nr 13 tuleja zamiast tryba,

https://partscatalog.deere.com/jdrc/sidebyside/equipment/77766/referrer/navigation/pgId/393051370

ten dekiel który trzeba zdjąć żeby zobaczyć

https://partscatalog.deere.com/jdrc/sidebyside/equipment/77766/referrer/navigation/pgId/394915803

suma summarum pozostanie jeździć 30km/h na maksymalnych obrotach silnika albo wsadzić 10 tys z robocizną w szósty bieg 🤨

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez marcinus99
      Witam!
      Szukam instrukcji serwisowej TM4487. Będę wdzięczny za wszelkie informacje.
      Pozdrawiam
      Marcin
    • Przez Antramx
      Witam,
      Otóż niedawno kupiłem JD 6200 z 1997 roku. Traktor posiada skrzynię biegów z dwoma dźwigniami i rewersem (przy kierownicy).
      Jedna dźwignia od A do D, a druga od P/1 do 4.
      Problem polega na tym, że nie miałem nigdy styczności z taką skrzynią, a jedynie manualną i automatyczną, przez co nie jestem pewien czy dobrze nimi operuję.
      Mianowicie, czy jest jakaś różnica gdy ruszam z np. A-4 albo D-1? Jakie biegi służą raczej do prac polowych, a które do transportu? Czy mogę w trakcie jazdy zmieniać swobodnie z np. B na C czy powinienem raczej rozpędzić traktor na czwórce i dopiero przerzucać na inny półbieg?
      Do tego mam małe pytanie - do czego służy dźwignia/przełącznik po prawej stronie na skraju panelu (żółw i królik) czy to dodatkowe ustawienia biegów czy może prędkość wałka? gdyż w moim egzemplarzu ta dźwignia jest ułamana.
       
      Z góry dzięki za odpowiedzi.
    • Przez Artur312
      Witam mam problem z podnośnikiem. Ze cały czas pompa bije ciśnieniem
      jest brak regulacji siły uciagu, podczas prób zmiany pozycji na potencjometrze dochodzi do dziwnego zjawiska cały układ zaczyna dziwnie działać tzn ramiona podnoszą się do końca pompa wyje oraz potencjometr od szybkości reakcji zamienia się w pokrętło od podnoszenia i opuszczania. Problem znika po natrafieniu pokretlem potencjometru od siły uciagu w "punkt" który odblokuje caly panel sterowania , lecz siła uciagu nadal nie dziala.
    • Przez _Grzesiek_5
      Witam,
      Od dłuższego czasu hydraulika wydaje odgłosy jakby miało zaraz coś sie rozlecieć, ale wszystko działa. w dniu wczorajszym wymieniłem wszystkie filtry na nowe oryginał zalałem nowym olejem john deere i myślałem że będzie jakaś poprawa no i jest gdy nie ruszam ładowaczem bądz kierownica to cicho pracuje a jak czymś ruszę to zaraz słychać dzwięk jak na nagraniu.
      Od początku , zapalam johna i słychać to co na nagraniu gdy kręce kierownicą bądz ruszam ładowaczem po jakimś czasie jest lepiej ale dalej to słychać i nie pracuje cicho .Czasami potrafi odciąć jakiś zawór i przestaje działać wszystko ,zgaszę zapalnę ciągnik i wszytko zaczyna działać. Ma ktoś pomysł co może być przyczyną?
      Dzięki za odp
      video-1585735926.mp4
    • Przez Artur312
      Witam . Czy ktoś z posiadaczy john  deere seri 6xxx naprawiał wyświetlacz licznika ? Poprostu w moim 6300 nie pokazuje cyfr  i czy ktoś zna firmę która sie zajmuje taka naprawa 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v