Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Witam, mianowicie mam następujący problem, założyłem tura do ursusa c-360 i po pewnym czasie zaczął psuć mi się łącznik pompy hydraulicznej (niszczą się łożyska igiełkowe na wałku który przenosi napęd na pompe hydrauliczną ). Nie mam pojęcia co z tym zrobić, te uszkodzenie powtarza mi się notorycznie po każdej kolejnej naprawie. Czy ktoś miał kiedyś podobny problem? Byłbym bardzo wdzięczny za pomoc. Pozdrawiam

Opublikowano

Dziwna sprawa, jedyne co mi przychodzi do głowy to że masz za mocno podkręcony zawór przeciążeniowy. Co skutkuje zwiększonym obciążeniem pompy. To tylko taka moja teoria, sam nie jestem jej pewien.

Opublikowano

Chodzi o ten zawór przeciążeniowy na rozdzielaczu trzysekcyjnym od tura? bo w idzisz jak go "popuszczę" to tur mi słabiej podnosi :/ dla mnie to też bardzo zamatwana sprawa

Opublikowano

A wszystko masz dobrze skręcone? Pamiętam ze swego czasu miałem przypadek że na śrubach nie szło dociągnąć i pompa miała luz przez co pod obciążeniem pracowała i wyrabiała te igiełki wręcz je miażdżyła.

Opublikowano

A wszystko masz dobrze skręcone? Pamiętam ze swego czasu miałem przypadek że na śrubach nie szło dociągnąć i pompa miała luz przez co pod obciążeniem pracowała i wyrabiała te igiełki wręcz je miażdżyła.

Widzisz, bo właśnie mi te igiełki miażdzy, dosłownie, juz kolejny raz + niszczy wałek napędowy. Pompa jest skręcona na cztery śruby i nie wyczuwam jakoś luzu

Opublikowano

Hmm... Skoro luzu nie ma może pompa przez łącznik z tą przystawką nie jest równo ustawiona i dlatego tak się dzieje. Próbowałeś zakręcić tym na pusto jak masz wyjęte może da się coś zauważyć.

Opublikowano

sprawdź luz na tej tulej co jest na wałku wom co zazębia się z tym łącznikiem na 99 % masz to padnietę i nie równo ci się zazębia przerabiałem to nie dawno u gościa tak samo co jakiś czas padało to i nie ważne czy założył nowe czy regenerował u niego ktoś z tym kompinował bo to było spawane

Opublikowano

Łączniki lubią się wysypywać to częsta przypadłość, najczęstszą przyczyną jest łącznik zrobiony z ''gównolitu'' oraz wiele innych jak np napęd zależny prze bieg nr 5 i full gaz. A później wielki płacz, w jakiś sposób ma też wpływ w minimalnym stopniu majstrowanie zaworami przeciążeniowymi. Nie spotkałem się jeszcze z biciem ''rury'' od napędu pompy oraz nie współosiowym wsporniku. Z tą tuleją to nie zawsze tak fajnie wychodzi, z resztą to chyba już nie istotne B) . Główna przyczyną awarii wspornika jest jego słaba konstrukcja, zbyt słabo podparty wałek w wsporniku (mam na myśli słabe ułożyskowanie) Co ciekawe ( o czym już kiedyś wspominałem) w starej serii zetora 5718,6718,6911 i tak dalej wspornik jest ''pancerny''', wygląda dużo solidniej, i ma szerokie podparcie. Może warto przy kolejnej awarii pomyśleć o przekładce, jest jedno ale tryby są szersze i nie wiem czy nie trzeba wymieniać tulei napędu.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez abuk14
      Mam kilka pytań dotyczących ładowacza czołowego do Ursusa C-330 M.
      1. Na co zwracac uwagę przy zakupie ( byc może będzie używany)
      2. Jeśli nowy to jakiej marki wybrac??
      3.Czy naprawdę tak ciężko się kreci kierownicą prz zwożeniu bel słomy ( o obornik nawet nie pytam)??
    • Przez vitoma
      Czesc
       
      Czy moge zamiast zalecanego Hipola 6 uzyc do C330/360 oleju przekladniowego klasy 80W90 "zachodnich" firm ? Np. castrol, elf, mobil, valvoline ?
       
      oczywiscie planuje calkowita wymiane oleju. do tej pory byl zalany hipol 6.
       
      Z tego co widze to obecnie produkowany przez Orlen Hipol 6 rowniez ma klase 80W90, i jakis oznaczenie GL-4 . Nie wiem co ono oznacza.
       
      Jest tez olej Orlen Agro 80W90.
       
      Czy wszystkie wymienione moga zastapic orginalnego Hipola 6 podczas wymiany?'
       
      dzieki
      pozdrawiam
      Piotrek
    • Przez AdrianWasiak
      Mam ursusa c-330m 1800mth z 89r orginał zadbana narazie nie sprzedaje ale chętnie zamienię na coś większego np. Zetor 5011/5211 7011/7211 Case 685xl/745xl lub MF czterocylindrowy itp. rozważę różne propozycje jak nikt się nie zgłosi to na wiosnę będzie na sprzedaż.Zdjęcia w mojej galerii.
    • Przez Awek
      witam , od pół roku posiadam ursusa 1224 i od początku był problem z podnosnikiem , nie podnosił agregatu siewnego tzn podnosił na pełnym gazie a jak ujmowałem gazu to zaraz opuszczał , pojechałem na pole i po chwili nie chciał opuscić  albo nie chciał podnieść , jak jechałem drogą to na całym gazie bo zaraz opuscił i problem był z podniesieniem nawet gazowanie nic nie dało , więć wymieniłem pompe na wzmacnianą nową , nowy tłok i cylinder , rozdzielacz po regeneracji ,filtry nowe , oleju jest max , i to samo więć pomysłem ze rozdzielacz moze jest trafny więc oddałem na gwarancje i stwierdzili ze jest dobry i to samo , wie moze ktos co jeszcze moze być nie tak ? i na pokrywie podnośnika od strony fotela  są dwa otwory w jeden jest wkręcony korek a drugi otwór jest wkręcona sruba która wchodzi w rozdzielacz zwykła sruba z otworem i tak mysle czy nie powinno być tam jakiegoż zaworu , bo miałem dwóch mechaników i kazdy mówi jedno (panie jak wszystko nowe to nie wiem co moze być ) i tyle aby wiem  z góry dzięki za odp
    • Przez agrof
      Witam.
      W c330 "zniknęło" ładowanie, ponadto:
      - bardzo niepokojące jest grzanie się regulatora (element który się bardzo mocno grzeje zaznaczony na fotce)
      - grzeje się również kabel, który idzie do stacyjki (osłona kabla aż się przy topiła).
      - kontrolka od ładowania gaśnie jak zwiększy się obroty

      Podstawowe pytanie:
      - jak sprawdzić prądnice czy jest sprawna,
      - gdzie najlepiej zmierzyć napięcie i jakie wartości powinny być (na akumulatorze brak ładowania, a na wyjściach z regulatora jakieś dziwne wartości pokazuje)
      - co może być powodem, że się grzeje regulator (chyba że tak ma być?)

      Bardzo proszę o pomoc.

      -
      (zdjęcie poglądowe z internetu)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v