Skocz do zawartości

Polecane posty

premium450    0

Witam forumowiczów,Mam problem z elektryką w moim mf,a mianowicie grzeje się kostka(pod kierownicą) przy włączonych światłach,halogeny przygasają dość mocno,szaleje obrotomierz (przy lekkim gazie ok 1700-2000 obr/min),nie działa licznik mth.może ktoś miał podobne problemy?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
locke    291

Przeczyść kostkę,może nie ma dobrego styku.Może jak zmieniałeś bezpiecznik to założyłeś większy i gdzieś jest zwarcie.Patrz kable i złącza.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lukash3060    105

Ale która kostka ? Ta dokałdnie pod kierownicą, czarna do niej wchodzi chyba kilka przewodów na wsówki ? Coś z napieciem jest skoro wariuje obrotomierz . Licznik mth to wina jakichś trybików w samym obrotomierzu ( trzeba podgiąć żeby dotykały dobrze do siebie i będzie działał). Zobacz rególator może ? Daje wyższe napięcie przez co wariuje wszystko. Ewentualnie zwarcie przy lampach. To takie moje odczucia i to bym sprawdził.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

premium450    0

Wsówki w kostce czyściłem,bezpieczniki są dobre,a może przy bezpiecznikach? No i to "przysiadanie" świateł przy załączaniu halogenów-a może być problem gdzieś z masą ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariusz(ZDUN)    167

a może byś chłopie coś pomierzył a nie tak piszesz i piszesz mruganie może być spowodowane wieloma usterkami nawet uszkodzeniem mechanicznym rewersu i wychodzeniem pozycjonera poza zakres

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
premium450    0

Z całym szacunkiem ,ale jak bym wiedział co jest grane to bym nikomu gitary nie zawracał i nie robił problemu,apropos twojej odpowiedzi -skrzynia ma wpływ na napięcie w ukł. elektrycznym ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lukash3060    105

Czy ja wiem ... :) Może koledze się tematy pomyliły ? Z drugiej strony patrząc doswiadczony mechanik więc może wie dużo więcej niż zwykli użytkownicy ;) ( Jak dla mnie rewers i światła mają tylko to wspólnego, że oba obsługuje się z kabiny :) ) Myślałem nad opcją że duże bezp. masz i może delikatnie coś się zwiera i małe by już puściły a wiekszy trzyma ale też nie jest to na tyle duże zwarcie by uszkodzić coś ? Mało to realne ale może...inna opcja żarówki duże i pobierają dużo mocy więc i wszystko jest bardziej obciążone :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lukash3060    105

Najlepszym jak widać też się zdarza :) No jak się czytało wcześniejsze to szło się domyślić że to było nie od tego a do hydrauliki . Mylące było to mierzenie - w pewnym momencie zastanawiałem się już czy serio czegoś taigo nie ma :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
nik23    1

Sprawdz przekazniki od swiatel( te kwadratowe kostki po lewej stronie ponizej bezpiecznikow) najprawdopodobiej to wina ktoregos z nich, sprubuj odlaczyc ten od halogenow i zobac czy wtedy sa pozostale problemy z elektryka. Przekaznik kosztuje okolo 4 zlote wiec jesli to to to koszt nieduzy, mi przy 6140 jeden sie zwarl i wyzeliło mi obudowe i mocowania bezpiecznikow.ale kupiłem przekaznik i nowa kostke oraz takie zewnętrzne bezpieczniki na kablu i poskladalem.

Edytowano przez nik23

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez Lambo23
      Witam
      Kupiłem ciągnik Fendt 308C z 2000r
    • Przez Marcin007
      witam
      posiadam deutz fahr agrotron 135 mk3. Mój problem polega na tym że w wycieraczce tylnej cały czas jest prąd i gdybym jej nie rozłączył cały czas by chodziła. Wtyki, kostki bezpieczniki sprawdzone. Moim drugim problemem są przednie reflektory a mianowicie nie działają , po wyjęciu przełącznika stwierdziłem że nie dochodzi do niego prąd . Może spotkał się ktoś z was z takim problemem lub wie o co chodzi ? Czego to może być wina ?

      Pozdrawiam
    • Przez mateusz-w
      witam. w moim case 5130 1994 r po odpaleniu zimnego ciągnika nie ma żadnych biegów, po zgaszeniu i ponownym odpaleniu biegi są (odpalam zimny nie ma biegów, zaraz gaszę nawet nie czekam aż się rozgrzeje bo to nic nie pomaga,odpalam i są biegi) ,gdzie szukać przyczyny?
       drugi problem to ciągnik kopci na czarno. w ubiegłym roku była wymiana wtrysków i sprawdzona pompa, (pompa LUCAS typ 1044) sprawdzone ciśnienie w cylindrach-ok. nie bierze oleju - trzyma stan ,dodam że wymiana wszystkich filtrów ,oleju i płynów jest na oryginałach i odbywa sie dwa razy w roku co około 500 a 600 mth.
       
       
      sporo osób szuka katalogów do case, prosze bardzo   http://partstore.caseih.com/us/index.html
      na podanej stronie wchodzimy w zakładkę PARTS CATALOG . Następnie klikamy w FIND BY MODEL pojawi się okno gdzie wpisujemy nasz model CASE .  katalog w języku angielskim ( najlepiej włączyć sobie google tłumacz). Wszystko jest dokładnie zobrazowane i podane są numery części..
    • Przez mateusz-w
       

      witam. w moim case 5130 1994 r po odpaleniu zimnego ciągnika nie ma żadnych biegów, po zgaszeniu i ponownym odpaleniu biegi są (odpalam zimny - nie ma biegów, zaraz gaszę nawet nie czekam aż się rozgrzeje bo to nic nie pomaga,odpalam i są biegi) ,gdzie szukać przyczyny?

       drugi problem to ciągnik kopci na czarno. w ubiegłym roku była wymiana wtrysków i sprawdzona pompa, (pompa LUCAS typ 1044) sprawdzone ciśnienie w cylindrach-ok. nie bierze oleju - trzyma stan ,dodam że wymiana wszystkich filtrów ,oleju i płynów jest na oryginałach i odbywa sie dwa razy w roku co około 500 a 600 mth.

       

       

      sporo osób szuka katalogów do case, prosze bardzo   http://partstore.cas...m/us/index.html

      na podanej stronie wchodzimy w zakładkę PARTS CATALOG . Następnie klikamy w FIND BY MODEL pojawi się okno gdzie wpisujemy nasz model CASE .  katalog w języku angielskim ( najlepiej włączyć sobie google tłumacz). Wszystko jest dokładnie zobrazowane i podane są numery części..

         
    • Przez ziomek2169
      Witam! 
      Mam problem z przełączeniem z biegów polowych na szosowe po uruchomieniu silnika w ciągniku Massey ferguson 3070. Oprócz tego tego nie zapala sie kontrolka od cisnienia oleju ani kontrolka "żółw-zając" Teraz mam tylko biegi szosowe.Jeśli ktoś spotakał sie z takim problemem i mógłby mi pomóc, będę wdzięczny! 
×